Auta na gaz generatorowy- jak za czasów okupacji hitlerowskiej.
https://www.gotowynajutro.pl/energia...a-gaz-drzewny/
Auta na gaz generatorowy- jak za czasów okupacji hitlerowskiej.
https://www.gotowynajutro.pl/energia...a-gaz-drzewny/
To podobnie jak mnie rozbawił najnowszy wytwór inżynierów-ekologów, którzy zgodnie z najnowszymi trendami wypuścili potworka o gabarytach i urodzie luksusowego czołgu: https://e.autokult.pl/43214,test-bmw...-takiej-formie
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)
Nieźle wtopiłem z tym artkykułem o GTV, trzeba patrzeć na daty
Tutaj coś nowszego: https://www.clubalfa.it/397678-nuova...otrebbe-essere
(tl;dr: nie wcześniej niż 2027 )
Kilka informacji o przyszłości Alfy - wywiad z Jean-Philippe Imparato:
https://biznes.autokult.pl/43509,now...bienia-kariery
Ogólnie to Imparato był w Polsce raz na jeden dzień (przynajmniej oficjalnie) - więc wszystkie wywiady pochodzą z tego dnia i są z grubsza takie same .
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
8 lutego prezentacja Tonale, chyba , bo w poniższym artykule już jest wzmianka, że może najpóźniej w marcu...
Kolejna ważna data co do planów 1 marca
https://www.clubalfa.it/400402-fiat-...ciate-l1-marzo
Ostatnio edytowane przez Kurynio ; 13-01-2022 o 10:28
Imperato ma racje, że błędem było odpuszczenie niższych segmentów ale z drugiej strony wyglada na to, że marka odpuści wyższe. Nic nie mówił o prowadzeniu nowych modeli, jedyne co wiadomo że będą ładne i sprzedawane na dobrej marzy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Błędem było odpuszczenie dużego SUVa , powinien wyjść najpóźniej w rok po Stelvio , odpuszczenie rozwoju Giulii - powinniśmy już mieć nastepcę, rezygnacja z kompakta- nowa Giulietta nawet przy małej marży i bieda wersjach nakręcałaby efekt skali w firmie. Spokojnie sprzedaż przekroczyłaby magiczne 100tys rocznie. Do tego mały SUV i mozna zaczynać myslec o extra wersjach typu GTV a nie odwrotnie .
Jesienią skończył mi sie leasing na Giulie i zadzwonił do mnie handlowiec od dealera z pytaniem co teraz biorę. Rozmowa skończyła się na Tipo, bo w Alfie nie ma co kupić. Tylko Tipo nie potrzebuję a jeśli nawet to brak tam fajnej wersji silnikowej