166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Tyle że nie ma nikt (jeszczekto wie...) idiotycznych pomysłów zamykania / niewydawania koncesji od 2035 na inne restauracje (w zasadzie na właściwe restauracje , bo toto Mc... trudno nią nazwać).
Są przecież tańsze. _Większości_ wystarczą. Kto by płacił 5-10 czy więcej razy tyle na _też najedzenie się_ .
Analogia do zakazu wszystkiego innego niż na baterię jakaś ?
A co do cen e-paliw - to od Porsche przy _jednej_ fabryczce w Chili i przy planie (to plan Porsche, czego jak czego, ale skuteczności tej firmie nie można odmówić) 55 milionów litrów w ciągbu 3 lat koszt produkcji litra to 2 dolary.
Tak , to produkcja , bez zakładam dystrybucji, marż itd. Jednocześnie z drugiej strony bez efektu skali kompletnie bo to zdaje się jedna fabryczka w Chile . To są już całkiem normalne numerki. Przy cenach aut ? Przy 107 tysiącach za auto na baterię z zasięgiem 90km i 0-100 20 sek, Vmax przemilczając, jakość jego i wyposażenie przemilczajac, które w wersji spalinowej kosztowałoby jakieś 20 no 30 realnie, a po dopłatach to w ogóle, i przy tym miałoby w wersj spalinowej regenerowalny w 2 minuty zasięg, no więc lepsze. I nie wymagające hartowania się w zimne dni. Tu są absurdy cenowe. W istniejących, oferowanych w salonach produktach, nie wyimaginowane ceny na produkty dopiero zaczynające powstawać. A niektórzy już wiedzą ile będą kosztować widzę po cytatach, dobre
![]()
A tym co sądzą że elektryki będą tanieć . No zobaczymy, jeszcze nie zdarzyło się w historii motoryzacji żeby kiedykolwiek samochody staniały. Ale może ktoś tego dożyje.
No ale to samochody, przy tych produktach EV mogą te same prawa nie obowiązywać w zasadzie.
A gdy będzie zakaz czegokoliwiek innego - czy może być prostsza droga do jazdy z cenami w górę ?
Ostatnio edytowane przez Andrzejsr ; 06-03-2023 o 18:05
to ja nie chce nawet nazywac kogos, kto nie rozumie, ze emocje sa jak dupa. Kazdy ma swoje. W czym sa lepsze twoje emocje od emocji kogos, kogo emocjonuje cisza w samochodzie? Albo kogos, kogo w ogole nie emocjonuje motoryzacja, a emocjonuje go co innego?
serio, emocjami chcecie kogos do czegos przekonac?
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Nikt tu nie zakwestionował emocji, które możesz odczuwać. Odnosimy się jedynie do stosowanych przez Ciebie określeń opisujących nasze emocje. Mogą być dla Ciebie niezrozumiałe, bo i język zubożały ( pierdzonko, dupa itd. )
Opisz emocje związane z teslą cybertruckiem. Tych z kolei ja nie rozumiem, bo to nawet ruskiego konceptu z lat 60tych nie przypomina. Zakładam jednak, że bardziej pasuje do niej słowo "prostactwo" niż "wysmakowanie". Pech, że to znów elektryk.
Edit: tak, jestem skłonny przepłacać. Tak jak przepłacam za ładny dom w fajnej okolicy, za eleganckie ubranie, lepsze jedzenie itd. To, za co nie mam zwyczaju przepłacać to smartfon z zaje... funkcjami, discopolo w tv i "oryginalne" adidasy. Bo to drugie to zabawki bez wartości.
Ostatnio edytowane przez Krzyk ; 06-03-2023 o 18:36
Nie chcę Tesli nawet jeśli będzie w rosso i z busso.
ale wiesz, ze to są całkiem łaskawe liczby?Oni tam z porsche chyba zapowiadali jedynie 10 dolców za litr w tym roku
na pewno nie pomyliłeś z biopaliwami?
jeszcze raz, bo amnezja widze
warunkiem tego, ze e-paliwa moga sie chociaz zblizyc do cen paliw kopalnych, jest tania energia elektryczna. W duzej ilosci. A jak energia elektryczna bedzie tania, to wtedy elektrykiem bedzie sie bardzo tanio jezdzic. Zeby wyprodukowac e-paliwa do przejechania 100km, potrzeba zuzyc kilka razy wiecej energii elektrycznej, niz dla elektryka na tym samym dystansie. Kilka razy. Jesli to nie jest wystarczajaco jasne - jazda elektrykiem zawsze bedzie o wiele tansza, niz na e-paliwach.
Najpierw przekonujecie, ze elektryki oszustwo, bo prąd drogi, i będzie tylko droższy! a w ogóle to skąd my wezmiemy tyle prądu! No bo elektryki, to wiadomo, wszystko pojdzie nie tak. Prawo murphy'ego. Ale jesli cos pierdzi rasowo, to jest odporne na te prawa, wiadomka. Jesli maja byc e-paliwa, to energia bedzie tania, i bedzie jej jeszcze kilka razy wiecej![]()
![]()
I to będzie specjalna energia taka, gdzie do elektryka nie bedzie jej mozna dac, bo kto by pomyslal, ze by mozna bylo taniej jezdzic.
- - - Updated - - -
no tak, bogacze sami, przepłacać chcą, bo maja widzimisieAle jak na elektryka ktos przepłac, to debil! bo nie moze byc, ze kogos bardziej jara czyste powietrze (i ma z tego realne korzysci), niz pierdzenie pod maską
![]()
przepraszam was, zapomniałem, tylko wasze emocje sie na swiecie liczą, cała reszta, to debile
![]()
![]()
Ostatnio edytowane przez Tomtrz ; 06-03-2023 o 18:35
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
I w kółko Macieju. Ta dyskusja nie ma żadnego sensu. Próbujesz racjonalnie powiedzieć o co chodzi, to w końcu kończy się tym, że :
-nikigo nie zmuszam
-nikt ci nie każe
Później, dyskusja przechodzi na jakieś absurdalne zagadnienia "ile byś dał więcej by poerdziało" jakby chodziło tylko o pierdzenie i to właśnie pierdzenie było przewagą spalinowych, bo jak normalnie wypiszesz argumenty, to patrz
-przeciez ja nikogo nie zmuszam i nikt nie każe...
I od nowa. To nie ma żadnego sensu, serio
Realna wartość. Za nią mogę przepłacić. Bo skorzystam z jej jakości tudzież odsprzedam drożej.
Tesla jest jedną z najbardziej przewartościowanych firm prowzrostowych. Jak myślisz, kto stanowi lobby elektryczne? Ekolodzy? To tylko poźyteczni idioci. Wymyślono kolejną po BTC zabawkę, którą można wcisnąć odbiorcom popu. Wartość taka sama, jak BTC. Swoją drogą - zorobiłem na bitku to i na elektryku zarobię ( jak mi dadzą warunki przyłączeniowe). A to co wartościowe - pouźywam. Z czasem będzie więcej warte.
Elektryk ma się tak samo do spalinówki, jak BTC do złota. Tamto to niby samochód, a to niby cyfrowe złoto. A potem 90% ludzi traci na swoich decyzjach inwestycyjnych
I dziękuję za poradę, że ssmochód spalinowy to nie inwestycja. Jedzie kiedy trzeba i szanuje mój czas. Wystarczy.
Ostatnio edytowane przez Krzyk ; 06-03-2023 o 18:59
Nie chcę Tesli nawet jeśli będzie w rosso i z busso.
aha aha, fajnie. To moze powiesz mi, co ma na chwilę obecną dzisiejsza dacia, do zakazu sprzedazy nowych aut spalinowych za 12 lat?
- - - Updated - - -
Oczywiscie, ze nie ekolodzy. To repitilianie i masoni. Teraz czas na nich. Żydomarsjańskie lobby naftowe juz sie wystarczająco obłowiło.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była