Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Znów nie zrozumiałeś przekazu- mnie osobiście interesuje jedynie dyskusja oparta o fakty i liczby - ale w Twoim wykonaniu to nie działa - mimo, że w tym co prezentujesz pojawiają się w fakty (wybiórcze) oraz liczby to wnioski które wyciągasz oraz zwyczajnie kiepawe - i żyjesz w ułudzie, że dokonałeś jakieś głębokiej analizy
![]()
W Twoim wykonaniu - to jest zwyczajna parodia profesjonalnej dyskusji.
Ty ciągle swoje - mogę powtórzyć to jeszcze raz: tego typu dywagacje możesz snuć sobie pod budką z piwem albo z kolegami na ławce pod blokiem.
Pomijanie faktów (np. rzeczywiście istniejących ograniczeń), wysnuwanie konkluzji, których wysnuć się nie da, mylenie wolnego rynku z nakazami administracyjnymi/interwnecjonizmem oraz nieznajomość jego skutków, gonitwa myśli powodująca, że przeskakujesz z jednego tematu (niezamkniętego) na inny, w połączeniu z ględzeniem nie na temat (bo tym jest odpowiadanie na niezadane pytanie), powoduje, że nie wiadomo jakie jest tak naprawdę Twoje stanowisko danej kwestii.
Dziecinne argumenty typy "ostatniej instancji": "bo tak zdecydowała UE" (tonący brzytwy w dyskusji się chwyta) - czyli urzędnicy (tak, tak wiem - umocowni jednak demokratycznie - nie bezpośrednio, ale na koniec dnia tak), którzy mylili się w przeszłości - np. słynna "promocja diesli" i zapewne pomylą się nie raz w przyszłości, oznacza, że nie jesteś samodzielny myślowo - zawsze potrzebujesz powołać się na jakiś autorytet (a np. w nauce nie ma autorytetów) - albo jesteś samodzielny w podawaniu argumentów albo Cię nie ma w dyskusji.
... ale pisz dalej i stękaj, że Ty tutaj takie mądrości wypisujesz, a "świat" Cię nie rozumie ....
Poza tym - "dzięki" Tobie ten wątek osiągnął już 336 stron i idzie chyba na rekord na tym forum.
Gratulacje z okazji Dnia Matki - bo jesteś matką tego "sukcesu".![]()
zaraz się popłacze ze śmiechu
- - - Updated - - -
ciekawa ewolucjanajpierw niewiarygodne, pozniej czesciowo wiarygodne, a teraz wybiórcze (ale zakladam, ze juz wiarygodne). Nie myślałeś może nad zajęciem się polityką? Bo taka masowa produkcja pustosłowia, to jest prawdziwy dar.
- - - Updated - - -
I jeszcze z ciekawostek, potwierdziło się:
https://www.motor1.com/news/669135/t...g-car-q1-2023/
Bardzo fajnie sprzedaja sie te niszowe auta dla garstki entuzjastówCzekam na wasze barwne interpetacje, bo moje to przeciez do niczego sie nie nadają
![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Hehe - znów przytaczasz coś czego nie napisałem i sobie budujesz opowieści z mchu i paproci na bazie tego.
Fakty są jakie są - nie mogą być wiarygodne albo nie.- albo coś miało miejsce albo nie. To proste - ale najwyraźniej nie dla Ciebie.
Jeżeli chodzi o wybiórczość - to masz, jak najbardziej, "czarny pas" w tej kategorii
Restę insynuacji - łaskawie (dla Ciebie) pominę.
- - - Updated - - -
No.![]()
I właśnie dlatego MUSZĄ być dopłaty do samochodów elektrycznych. Żeby ta technologia się płynnie rozwijała musi być promowana przez rząd i UE bo trujące spalinowce mają infrastrukturę budowaną 100 lat a elektryki nie. Czym kraj ma gorszą infrastrukturę to dopłaty powinny być wyższe.
Oczywiście w miarę rozwoju sieci ładowarek dopłaty będą zmniejszane, aż w końcu nie będą potrzebne.
Biorąc pod uwagę, że ponad 20% emisji CO2 w Europie pochodzi z transportu drogowego, działania promujące elektryki są jak najbardziej uzasadnione.
Co to jest te 20% _w Europie_ dla _planety_ . Z czego auta osobowe to kolejny procent z procenta.
Homeopatia normalnie.
Jakby było 0,2 procent to też by był fanatyzm uzasadniony bo przecież to "zawsze coś".
Co mi po dopłacie do produktu, z którego nie mam jak korzystać???? Duże miasta chcą mieć więcej EV na swoim terenie to niech dopłacają z budżetu miasta. Ja w swojej pipidówie jeszcze długie lata nie będę miał elementarnej infrastruktury do korzystania z EV, ale z moich podatków jakieś rurkowe chłopce w Warszafce sobie auta kupują.
Żuczku, nie ma absolutnie żadnego technicznego wytłumaczenia dla tego, żeby porównywalne auto EV było droższe od porównywalnego ICE. Gdyby nie sztucznie zawyżone marże, to te auta powinny być lekko licząc 20-30% tańsze od swoich spalinowych odpowiedników.
Ostatnio edytowane przez Machaju ; 26-05-2023 o 17:31