166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Już widzę w USA zakaz budowy sobie samemu auta "smrodzacego " i huczacego przepalajacego dziesiątki litrów benzyny.
Inna sprawa że można sobie samemu zbudować elektryka choćby z silnikiem z wózka widłowego i nim legalnie jeździć.
Jakiś przykład z cudnej EU dla takich ekologicznych i ratujących płuca i planetę rozwiązań? Te ev zrobione samemu u nas nieźle się musieli nakombinowac z rejestracją. No tylko w EUbnie chodzi o zdrowie i planetę. Gdyby o to chodziło dawno można byłoby każde auto w zaleznosci od przebiegu opodatkować. Ubezpieczyć tylko wtedy gdy jeździ itd. Trzeba naprawdę być ślepym żeby wtórować tej nowej-Religii. Jeszcze trochę i Europa będzie krucjaty uskuteczniać mordując niewiernych. Oczywiście jak zwykle w imię wyższych wartości. Iks de.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
https://klimat.rp.pl/energia/art3819...ja-moc-weglowa
Kłamca, kłamca
znowu tylko pokazujesz, ze jestes ignorantem, mozna stawiac nowe elektrownie węglowe, ale ich udział we wszystkich nadal będzie spadał, co jest jasno pokazane na wykresie
https://ourworldindata.org/grapher/s...e?country=~CHN
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
oczywiscie, ze na koniec liczą się wartosci bezwględne, ale analogicznie, mowiac o ograniczaniu emisji samochodów, nikt nie chce ci ograniczac liczby przejechanych kilometrów. Jezdzij sobie ile chcesz, ale mniej emisyjnym samochodem. I wracajac do tych elektrowni (juz pomijajac ze czesc po prostu zastepuje stare, tak samo jak w DE, czy jak chciano u nas, ale nie wyszło), to tak samo nikt nie chce ograniczac produkcji energii, jak im rosnie zapotrzebowanie.
a tu bardzo ciekawy, merytoryczny artykuł o tych strasznych pożarach elektryków, napisany z udziałem ekspertów
https://wysokienapiecie.pl/86460-zak...zar-elektryka/
no ale wy tam nadal będziecie łykać clickbaity![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Ciekawy i merytoryczny, ale jak to zwykle bywa... mało obiektywny. W końcu na stronie "wysokienapiecie" nie będziemy źle pisać. Najlepiej niektóre fakty po prostu... przemilczeć.
Porównaj sobie to:
https://www.cupt.gov.pl/aktualnosc/t...eciwpozarowej/
Dla ułatwienia:
Wyniki badań wskazują, że w przypadku samochodów tradycyjnych i elektrycznych osiągane są podobne wartości średniej mocy pożaru 5-6 MW. To co odróżnia te pożary, to ich dynamika rozwoju.
Pożary, które powstają bezpośrednio w baterii, ze względu na uwalniane duże ilości gazów palnych, może charakteryzować bardzo szybki rozwój, a nawet wystąpienie eksplozji. Taki rozwój sytuacji został odnotowany podczas pożaru samochodu Tesla
w Szanghaju.
Dodatkowym zagrożeniem jest fakt, że pożary w bateriach mogą rozwijać się z dużym opóźnieniem. Przykładem może być pożar samochodu Chevrolet Volt w USA, który uległ zapłonowi dopiero trzy tygodnie po przeprowadzonych testach zderzeniowych. Taki scenariusz wydaje się najbardziej niebezpieczny, gdyż początkowy powolny rozwój pożaru może być nie wykryty przez czujki dymu aż do momentu, w którym dojdzie do tzw. efektu „ucieczki ciepła”. Jest on na tyle gwałtowny, że powoduje szybkie wypełnienie dymem całej kubatury garażu oraz bardzo duże zagrożenie dla osób mogących znajdować się w pobliżu. Jak pokazały rzeczywiste pożary samochodów elektrycznych taki scenariusz może się przyczynić do bardzo szybkiego przeniesienia pożaru na kolejne pojazdy, co dodatkowo uniemożliwia jego sprawne ugaszenie.
Podsumowanie:
Potencjalne zagrożenia dla użytkowników samochodów elektrycznych związane są z krótkim czasem na ewakuację z samochodu, w którym pożar może się rozwinąć bardzo szybko bez wcześniejszego ostrzeżenia. Szybko rozwijający się pożar i duże ilości emitowanego dymu, mogą utrudnić bądź wręcz uniemożliwić ewakuację z garażu. Prędkość rozwoju pożaru może również wpłynąć na szybsze przeniesienie się ognia na sąsiednie samochody, co sprawi że w krótkim czasie pożar zwiększy swoją powierzchnię i opanuje wiele pojazdów. Taki pożar może uniemożliwić bezpośredni dostęp ekip ratowniczych do palących się pojazdów i nie pozwolić na ich ugaszenie. Brak możliwości szybkiego ugaszenia pożaru może skutkować jego niekontrolowanym rozprzestrzenieniem oraz nadmiernym wzrostem temperatury, co może spowodować uszkodzenie konstrukcji budynku. Personel strażacki jest dodatkowo narażony na skażenie skóry lub zatrucie niebezpiecznymi dla zdrowia gazami z elektrolitu baterii. Zachodzi również ryzyko porażenia prądem o dużym napięciu i natężeniu.
Czyli jednak nie takie same
I chyba nieco bardziej wiarygodne to CUPT niż portal zajmujący się tylko jedną stroną całego zagadnienia.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html