No może ja tak trafiłem. Na Teneryfie dostałem Pandę, którą w 4 osoby był problem pod górkę podjechać. W jednym momencie po redukcji na 1 obroty się nie zwiększały i już się bałem, że staniemy po prostu. I to było w mieście (!!!), a nie w żadnych górach
Uprzedzając - nie ja wypożyczałem, tylko pilot z biura podróży.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Nie wiem , Randomka jakaś czy co, plecie o wpływie dotacji i sztucznych regulacji na decyzje zakupowe, przecież one od tego nie zależą, plecie o uzależnieniu od Chin i być może (?) celowej ichniej polityce prowadzącej do utworzenia sobie rynku zbytu i uzależnieniu gospodarczym... : (jechałem akurat samochodem gdy słyszałem to i nie wierzyłem , co za hipokryzja, będzie badać wpływ subsydiów w Chinach, zaburzających "czystą i wollnorynkową"![]()
gospodarkę EU. Jakieś ploty o zasobach w Europie, "zrównoważonym ronictwie"
to dobre tez swoją drogą
itd. Normalnie przypominały mi się wystąpienia pierwszych sekretarzy, te brawa...
"Sektor pojazdów to branża kluczowa dla czystej gospodarki o ogromnym potencjale w Europy. Jednak rynki światowe są obecnie zalane tańszymi chińskimi samochodami elektrycznymi. A ich cenę sztucznie zaniża się ogromnymi dotacjami państwa. To zniekształca nasz rynek. A ponieważ nie akceptujemy tego od wewnątrz, nie akceptujemy tego z zewnątrz. Mogę więc dzisiaj ogłosić, że Komisja wszczyna dochodzenie w sprawie subsydiów dotyczących pojazdów elektrycznych pochodzących z Chin"
(Orędzie o stanie Unii Europejskiej. Ursula von der Leyen)
https://motoryzacja.interia.pl/rapor...em,nId,7025135
Eko-terroryzm zatacza coraz szersze kręgi. Nawet EV nie są wystarczająco czyste dla eko-oszołomów.
![]()
![]()
![]()
"nikt nie chce kupować aut elektrycznych"!!!!
tymczasem rzeczywistość:
https://www.strategyand.pwc.com/de/e...w-2023-q2.html
wzrosty ponad 50% rok do roku
dawajcie dawajcie jeszcze tej "całej prawdy"![]()
![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
chłopie, dałeś sie jak pelikan naciągnąć na klika, i jeszcze tutaj próbujesz zaklinać rzeczywistośćnawet sam tekst wyjasnia, ze wcale nie chodzi o to, ze nikt nie chce kupować elektryków, jak sugeruje tytuł (i co nie ma zadnego odzwierciedlenia w wolumenie)
![]()
2023 rok, a owieczki nadal nie rozumieją, jak działa clickbait![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Próbowałem końcem 2022 kupić, ale wcześniej przejechać się autem. We Wrocławiu EV dostępny od ręki w budżecie do ~300tys. był tylko 500e. U innych nie było nawet auta do pomacania, czy obejrzenia na żywo, szacowane terminy realizacji zamówienia 12miesięcy i więcej. W tym roku jest dużo aut na stokach, Teslę z konfiguratora masz do wzięcia w zasadzie od ręki. Terminy produkcji to 2-3 miesiące. Więc nic dziwnego, że sprzedaż wzrosła.