Motul
Vavoline
Castrol
PENRITE
MILLERS OILS
Selenia
Yacco Lube
Texaco
Total
Mobil
RAVENOL
Shell
Fuchs
Midland
Eurol
Liqui Moly
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
mobile 0W40 long life spelnia najwyzsza norme(FIAT 9.55535-S1) fiata? ale ja chyab wybiore shella Ultra 5w40 patrzac na jego parametry
ACEA C2??? z tego co widze to motul 5w-30 x-clean spelnia ta norme a taki ma wlasnie nalany kolega prymie w swojej zmodzonej 2,4jtd, ale ta norma jest chyba wymagana przy DPF-ie???
-bo rozumiem Macku ze te parametry oleju podawales odnosnie jego jednostki?
a norme fiata spelnia np. mobil ale 0w-40 turbodiesel czyli co mozna smialo lac zamiast 5w-40 do 1,9 16V???
Ostatnio edytowane przez kinol156 ; 28-01-2011 o 15:43
Proszę bardzo:
http://www.millersoils.pl/produkty/p...glife-c2-5w30/
Taki Millers spełnia.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> > >SKLEP < < < - nie znalazłeś produktu, którym jesteś zainteresowany ? Napisz do Nas, a na pewno dobierzemy odpowiednią ofertę.
Tylko milers przy 100 stopniach ma lepkosc oleju 10 . Chyab jest to za mało tzn jest zbyt zadki jak sie silnik nagrzeje. Jak by mial cos okolo 14 to bylby wypas.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> > >SKLEP < < < - nie znalazłeś produktu, którym jesteś zainteresowany ? Napisz do Nas, a na pewno dobierzemy odpowiednią ofertę.
SAE klasa lepkości:…5W30
Ciężar właściwy przy 150C…0,855
Lepkość kinematyczna przy 1000C…10,3 cSt
Lepkość kinematyczna przy 400C…52,6 cSt
Indeks lepkości…164
Temperatura krzepnięcia…-36
Temperatura zapłonu…230
Lepkość na zimno przy -300C…6,200 cP
Z tego co zdarzylem sie zorientowac to ten parametr Lepkość kinematyczna przy 1000C…10,3 cSt nie powinien byc tak niski.
A ci radze nastepnym razem uargumentowac a jak nie masz nic do powiedzenia wiec lepiej zachowaj swoje uszczypliwosci dla siebie.
Nie wiem ale taka odp, " sam jestes za rzadki" swiadczy tylko o braku merytorycznej wiedzy. Probojesz swoje racje argumentowac pustymi odzywkami.
Jak znasz jakies argumenty ktore swiadcza ze lekosc 10 cSt jest ok przy 100 oC to słucham?[COLOR="Silver"]
Ostatnio edytowane przez odzi ; 28-01-2011 o 16:39
Lepkość tego oleju jest spowodowana konstrukcją silników do których jest przeznaczony, czyli do ciasno spasowanych. Takie silniki nie wymagają większej lepkości.
Technika idzie do przodu.
Co to za określenie, że olej jest za rzadki ?
Sam piszesz pierdoły. Lepkość to coś innego niż gęstość lub rzadkość.
A tak na marginesie to do Twojego silnika producent zaleca oleje 10w40, więc max. co powinieneś zalewać to 5w40 syntetyk. Nie wiem więc czym są spowodowane te dywagacje. Oleje LL LowSaps nie są przewidziane do silników jtd CF2. Ten olej, który podałem jest właśnie do silników JTDm z filtrami DPF i spełnia odpowiednie normy.
Tobie mogę zaproponować taki:
http://www.millersoils.pl/produkty/p...ils-xfe-10w40/
A ten:
http://www.millersoils.pl/produkty/p...oils-xfd-5w40/
będzie dla Twojego silnika po prostu super.
Pozdrawiam.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> > >SKLEP < < < - nie znalazłeś produktu, którym jesteś zainteresowany ? Napisz do Nas, a na pewno dobierzemy odpowiednią ofertę.