Motul
Vavoline
Castrol
PENRITE
MILLERS OILS
Selenia
Yacco Lube
Texaco
Total
Mobil
RAVENOL
Shell
Fuchs
Midland
Eurol
Liqui Moly
Moim zdaniem do obu pojazdów stosujesz właściwe smarowidła. Lepkość 5w30 powinna być odpowiednia do obu pojazdów. Silnik w Mitsu jest dość ciasno spasowany z tego co kojarzę (ale głowy nie daje) i nie ma sensu do spokojnej jazdy stosować czegoś o wysokiej lepkości letniej (na pewno nie 10W50). Ewentualnie można pomyśleć nad czymś o lepkosći 0W30 czy 0W40 a A1/B1, A5/B5 czy ILSAc GF-5 mile widziane ale nie koniecznie (dobrze wpłynąć może w dłuższym okresie m.in na czystość). Tyle na szybko z głowy mogę pomóc bez zgłębiania tematu.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
[MENTION=40]75andrew155[/MENTION]
'luźno spasowany', 'ciasno spasowany', do póki nie sprawdzi się w serwisówce to są to tylko puste hasełka
zapraszam do serwisówek. można się bardzo zdziwić ile luzy pasowania wynoszą, często te 'ciasne' czy 'luźne' są po prostu zwykłe w danych tolerancjach.
Ostatnio edytowane przez rafal_155 ; 03-11-2017 o 07:51
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Panowie zastanawiam się nad dwoma olejami do zalania, a mianowicie:
1. Xado Luxury Drive 0W-40;
2. Ravenol SSL 0W-40.
Waszym zdaniem która z opcji jest lepsza? Pacjentem będzie Renault Talisman 1.6 TcE 200 KM![]()