Mam nadzieję - za jakiś czas - dołączyć do elitarnego grona posiadaczy 155 V6
Mam nadzieję - za jakiś czas - dołączyć do elitarnego grona posiadaczy 155 V6
Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
Widzę że trzeba trzymać rękę na pulsie bo się wszyscy zbroją w V6 a nie można zostawać w tyle
Planuję uzbroić się w jeszcze jedną. Mam w Niemczech jedną na oku i trzeba kuć żelazo puki gorące.
Oj tam jeszcze jedną... najpierw ja muszę kupić
Objechałeś kogoś ostatnio? A wiedział, że się ściga?
no dobra, powiedzmy sobie realnie, że kupno 155 v6 to sztuka. ja jedną znalazłem we włoszech :p teraz takie zwykłe, proste pytania : ile to pali (wiem, że głupie bo jak się ma alfę to nie pyta się o spalanie tylko leje do baku i tyle), czy ten silnik jak jest w gorszym stanie szybko można postawić na nogi? czy podzespoły sa ogólno dostępne i czy to kłopotliwa (kapryśna) konstrukcja?
Dobry wał Korbowy to podstawa reszta to zwykła rzecz do naprawienia tak jak w każdym innym silniku, części tez są dostępne.
Spalanie to w mieście od12 do 15/100km
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Ostatnio orientowałem się w cenie uszczelek pod głowicę-250 sztuka i do tego posiadają jedną (aso).
Ostatnio edytowane przez fiergloo ; 28-05-2011 o 19:47
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995