Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy 123456
Pokaż wyniki od 51 do 58 z 58
  1. #51
    Użytkownik Znawca Avatar kobe83
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    AR 159 2.0 JTDM 170KM/ 156 1.9 JTD115KM była
    Postów
    1,455

    Domyślnie

    Uważam, że jak będą nad tym czuwać fachowcy z FPT, to może być z tego coś dobrego.


    › Więcej...: Nowy diesel Fiata - 3.0 Multijet V6
    Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.

  2. #52
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    oto folder z 1999r jest tam silnik VM 3.0L 3024, który produkowany w oparciu o doswiadczenie jakie VM zdobył poprzez produkcje wczesniejszych modeli V6 i V8 (nie pamietam oznaczenia) które były sprzedawane w USA pod nazwa DELTA (Diesel Engine Light Truck Aplikation).
    W 2000r Penske sprzedał Detroit Diesel spółce Daimler Chrysler, i wszystkie interesy DD(Detroit Diesel) w europie przejeli niemcy.
    Obecnie VM Motori kilka lat temu dogadał sie z Koreanczykami i produkuje w Korei silniki dla Hyundaya i Kia.


    RadOL
    troche mijasz sie z prawda, co prawda silniki te sprawiały kłopoty, ale uwierz mi w wiekrzosci z winy uzytkowników i niedouczonych mechaników, do dzisiaj kraza opowiesci o tym ze głowice tam były półokragłe itd
    remontowałem wiele tych silników i klienci sa z nich bardziej zadowoleni niz z Perkinsa, JohnDeere'a, Deutz'a...
    obecnie z tego co słyszałem rosjanie kupili pakiet 50% akcjii i zaczeły sie kłopoty z dostepem doczesci.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 1.jpg
Wyświetleń:	150
Rozmiar:	82.7 KB
ID:	28206   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 2.jpg
Wyświetleń:	133
Rozmiar:	93.5 KB
ID:	28207   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 3.jpg
Wyświetleń:	138
Rozmiar:	84.4 KB
ID:	28208   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 4.jpg
Wyświetleń:	114
Rozmiar:	80.7 KB
ID:	28209   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 5.jpg
Wyświetleń:	123
Rozmiar:	90.7 KB
ID:	28210  

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 6.jpg
Wyświetleń:	138
Rozmiar:	94.4 KB
ID:	28211   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 7.jpg
Wyświetleń:	133
Rozmiar:	80.5 KB
ID:	28212   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 8.jpg
Wyświetleń:	129
Rozmiar:	110.3 KB
ID:	28213   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 9.jpg
Wyświetleń:	132
Rozmiar:	87.7 KB
ID:	28214   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 10.jpg
Wyświetleń:	136
Rozmiar:	88.6 KB
ID:	28215  

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 11.jpg
Wyświetleń:	131
Rozmiar:	84.4 KB
ID:	28216   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 12.jpg
Wyświetleń:	126
Rozmiar:	91.1 KB
ID:	28217   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 13.jpg
Wyświetleń:	121
Rozmiar:	90.6 KB
ID:	28218   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 14.jpg
Wyświetleń:	121
Rozmiar:	97.7 KB
ID:	28219   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 15.jpg
Wyświetleń:	144
Rozmiar:	63.5 KB
ID:	28220  

    Ostatnio edytowane przez george11 ; 16-06-2011 o 20:51

  3. #53
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    ALFA 159 2,0 JTDM 170
    Postów
    89

    Domyślnie

    Akurat wspomniany silnik 2,5 pracuje pod maska Voyagera ojca i zostawia plamy oleju w garażu, ale jak wspomniałeś dużo w tym zasługi braku wiedzy ze strony mechanika.
    Co do współczesnych nowo wprowadzanych konstrukcji i ich trwałości narzuca się jeden wniosek - są trwałe jeśli producent na opracowanie przeznaczył odpowiednie fundusze i czas.np
    FORD wprowadzil 2.0 TDCi do Mondziaka II i użytkownicy mieli znacznie częściej klopoty z dwumasem ( max 100 tys km ), wtryskiwaczami ( Delphi ) czy turbinami niż użytkownicy innych Konstrukcji
    VW w 2004 zastąpił uznana konstrukcję 1.9 TDI ( sam takim jeżdżę ) silnikiem 2.0 TDI ( głównie ze względu na euro 4 ). Silnik oparty na tym samym bloku, zmieniona głowica a ilość awarii rekordowa. Nawet w najnowszej wersji 2.0 CR o mocy 170 KM potrafią zapiekać się wtryskiwacze.
    Kolejny przykład to najnowsze 2.2 CDI Mercedesa z padającymi wtryskiwaczami ( znowu Delphi )
    Konstrukcje te byly wprowadzane ruwnoczesnie z pojawiemniem sie nowego modelu auta ( Mondeo II, passat B6, klasa E ) i najwyrazniej inzynierowie nie mieli czasu na opracowanie ich do końca. np 2.0 mulitej nie wszedl do produkcji razem z nowym modelenm AR czy Lancii i jak widać nie powiela wpadek niemieckich konstrukcji.
    O 3.0 V6 od VM Motori mówiło się od jakiegoś czasu, więc sadze że konstrukcja będzie dopracowana. Z drugiej strony zastanawiam się czy nie prościej byłoby do silnika 2.4 jtdm dodać porostu szóstego cylindra ( jak rodzina Mercedesowskich 220 R4, 270 R5, 320 R6 CDI ). W poprzedniej S klasie i najnowszym BMW serii 7 pracują rzędowe szóstki i nikomu to nie przeszkadza.

  4. #54
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    Cytat Napisał RaD Ol
    O 3.0 V6 od VM Motori mówiło się od jakiegoś czasu, więc sadze że konstrukcja będzie dopracowana. Z drugiej strony zastanawiam się czy nie prościej byłoby do silnika 2.4 jtdm dodać porostu szóstego cylindra ( jak rodzina Mercedesowskich 220 R4, 270 R5, 320 R6 CDI ). W poprzedniej S klasie i najnowszym BMW serii 7 pracują rzędowe szóstki i nikomu to nie przeszkadza.
    tak jak pisałem A630 bo takie jest oznaczenie, jest pochodna silnika 3024 VM z niespełna dziesiecioletnim stazem, co do R6, bardzo ciezko jest upchnac R6 pod maska auta z przednim napedem.

    http://www.allpar.com/mopar/V6/VM-RA-diesel.html

    pzd.
    Ostatnio edytowane przez george11 ; 17-06-2011 o 15:37

  5. #55
    Administrator ds. serwera Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,166

    Domyślnie

    Czy ten Diesel z Voyagera nie był montowany też w 155?

  6. #56
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    przepraszam ze post pod postem, ale zapomniałem dodac dalsza czesc skanów.
    w 155 był montowany chyba silnik z komora wirowa wiec taki jak w voyagerze I, tym kanciatym i był to 488, 492, lub 494, w nowszych był 425, ale pewnosci nie mam.


    pzd.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 16.jpg
Wyświetleń:	99
Rozmiar:	85.7 KB
ID:	28233   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 17.jpg
Wyświetleń:	114
Rozmiar:	71.9 KB
ID:	28234   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 18.jpg
Wyświetleń:	103
Rozmiar:	83.2 KB
ID:	28235   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 19.jpg
Wyświetleń:	106
Rozmiar:	57.3 KB
ID:	28236   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VM V6 20.jpg
Wyświetleń:	93
Rozmiar:	83.8 KB
ID:	28237  

    Ostatnio edytowane przez george11 ; 17-06-2011 o 16:18

  7. #57
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ducrider
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Brema
    Auto
    159 1.9 16V ;156 2.4 20V sold,159 Tbi,GT QV 170 HP
    Postów
    464

    Domyślnie

    Jednej rzeczy nie rozumiem,fiat oficjalnie podał komunikat ze wycofuje R5 bo nie jest w stanie wykrzesać z niego euro 5 normy ?????? a z V6 się da i dodatku 3.0
    156 2.4 175 HP byla,159 Jtdm byla, 159 Tbi ,GT QV 170 HP Blackline ,Gulia Veloce 2.2 Q4

  8. #58
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    ALFA 159 2,0 JTDM 170
    Postów
    89

    Domyślnie

    Raczej dałoby się uzyskac normę euro 5 w 2.4 ( tak jak w Volvo 2.4 R5 ) ale nie byłoby to opłacalne gdy wchodzi do użytku V6. Czy byłby problem upchnąć
    R szóstkę w samochodzie z przednim napędem, na pewno tak. Ale 3.0 ma na razie być montowany w autach z klasycznym napędem ( silnik ustawiony wzdłużnie ) - Grand Cherokee, Lancia Thema. Wcześniej mówiło się o planach adaptacji tego silnika do Giulii, ale teraz mówi się o 2.0 Twinturbo

Podobne wątki

  1. 2.0 Multijet z DPF - remap
    Utworzone przez cinek_ w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-05-2010, 13:49

3.0 diesel fiat

silnik vm motori

vm motori 3.0 diesel opinie

silnik vm ra 630

Silnik 3.0 crd chrysler fiat

vm motori 3.0 diesel 250km

3.0 multijet ii

fiat freemont 3.0 CRD opinie

3.0 V6 MULTIJET

3.0 vm motori

silnik fiata 3000 crd opinie

lancia thema 3.0 d silnik opinia

silnik busso wiki

vm diesel 3.0 241

silnik 3.0 v6 multijet

3.0 V6 Multijet dane

jakie ma spalanie silnik 3.0 multijet power 180 cv

raport multijet silnik 3.0 crd

silnik 3 0 V6 multijet opinie

3.0 v6 multijet ii czy to dobry silnik

diesel fiata 3.0

multijet ll crd 3.0 250 km opinie

tuning silnika 3.0 multijet jeep 250km

silnik Jeep 3.0 crd multijet

silniki 3.0 vm

3.0 d vm motori

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory