Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Zaokrąglony łeb śruby imbusowej.

  1. #1
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie Zaokrąglony łeb śruby imbusowej.

    Ostatnio jakoś drzwi mi się opuściły i niezbyt estetycznie to wygląda. No to klucz imbusowy w rękę i będę poprawiał. Podchodzę do zawiasu a tu muka. Jedna śruba normalna a druga ukręcona. Za cholere imbus nie ma oparcia i nie da się jej wykręcić. Wydaje mi się ze bez przyspawania czegoś do niej to jej nie odkręce. Ale może znacie jakiś inny sposób żeby ją wykręcić bo juz nawet kupiłem nowe.

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    jak jakimis szczypcami nie pójdzie to odetnij łepek bo raczej sruba w gwincie sie nie zapiekła tylko mocno jest przykrecone...

    mozesz tez pilnikiem pod jakis klucz sobie doszlifowac ją z zewnątrz

  3. #3
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Chyba tylko pilniczek tu podejdzie, bo upiłować ja jest bardzo ciężko i nie ma jak podejść ze szczypcami. Masz taką samą śrubę w swojej Alfie. Bo chodzi mi o te śruby co trzymają zawias. Cięzko jest je złapać bo one wchodzą w wyżłobienie w zawiasie.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Garos
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Opel Astra III 1.7CDTI Caravan
    Postów
    858

    Domyślnie

    A może dasz radę naciąć łeb śruby a potem odkręcisz płaskim szerokim wkrętakiem.


    ... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD

  5. #5
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał Garos
    A może dasz radę naciąć łeb śruby a potem odkręcisz płaskim szerokim wkrętakiem.
    Dokladnie tak.Naciac np szlifierka katowa powinienes dojsc bez problemu a potem szeroki plaski srubokret z lbem takim co mozna w niego walic mlotkiem i pukac Musi puscic.To jest najbardziej brutalny sposob i jednoczesnie najlepszy.

  6. #6
    provokator
    Gość

    Domyślnie

    o ile podejdzie szlifierką;p
    jeśli śruba jest tylko pozmykana to możesz wziąć większy imbus i zwyczajnie nabić go młotkiem;p tzn nie cały klucz w kształcie litery L tylko są takie same końcóweczki z zakończeniem na klucz nasadowy z przeznaczeniem do nabijania - na pewno wiesz co mam na myśli

  7. #7
    Arek 146
    Gość

    Domyślnie

    Tak jak kolega napisał większy imbus (dobry będzie z angielskiego kompletu, ponieważ tam klucze są w calach i np. jak jest śruba 6 to można spróbowac taki w calach który wyjdzie np. 6,3 mm, a nie od razu 7mm.) Można także spróbowac nabic klucz torx (gwiazdka)

  8. #8
    davvit
    Gość

    Domyślnie

    proponuje gwiazdkę nabić;p ,ale pewnie juz sobie z tym poradziłes)

  9. #9
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    No niestety muszę podjechać do mechaniora niech się tym zajmie bo ja nie miałem do niej cierpliwości a nie chce jej złamać albo łba ukręcić.

Podobne wątki

  1. Śruby do Alu
    Utworzone przez beligistino w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-08-2013, 10:15
  2. [33] Mcpherson - zamiana (mocowanie 3 śruby - 4 śruby)
    Utworzone przez markat w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-03-2010, 10:51
  3. śruby kół
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-02-2010, 22:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory