Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 37 z 37

Temat: Turbo ze zmienną geometrią - regenerować czy nie?

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar Mask
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    Lex IS200 SC
    Postów
    678

    Domyślnie

    Cytat Napisał fan Zobacz post
    Moj znaomy w BMW 3 diesel regenerowal turbine i po 3 tyg znowu sie nadawala do regeneracji. Nie wiem ja bym chyba nie regenerowal tym bardziej ze koszt i tak nie jest maly a pewnosc przy tych pieniadzach znikoma.
    Dlatego warto wybrać porządny serwis, który zrobi to profesjonalnie, a nie pierwszy lepszy z ogłoszenia.

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    Kotlety odgrzewacie
    Ale żeby nie było, że offtop: na zagranicznym portalu aukcyjnym, gdzie mnóstwo sprzedaje się chińszczyzny, za bardzo śmieszne pieniążki kolega zamówił bebechy turbosprężarki.
    Bangla to już 1,5 roku a całkowity koszt tej naprawy zamknął się w kwocie ok. 500 zł.
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar KHOT
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Panzergrau
    Postów
    1,309

    Domyślnie

    Cytat Napisał Magik Zobacz post
    na zagranicznym portalu aukcyjnym, gdzie mnóstwo sprzedaje się chińszczyzny, za bardzo śmieszne pieniążki
    Poczytaj sobie opinie na temat tych chińskich turbin - w skrócie: do nieruchomej makiety to się nie nadaje ze względu na kiepską jakość, a co tu mówić o wsadzaniu do jeżdżącego samochodu.
    "Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,
    najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."

    "Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."


  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    KHOT, kupiłeś? Zrobiłeś? Testowałeś?

    Ja nie opieram się na opiniach ludzi, którzy czasami nawet nie widzieli tego o czym napisali, tylko na danych empirycznych - może nie w stylu wielkiego testu jakości - ale na pewno czegoś więcej niż powielanych bzdur na temat chińskich produktów. Wiadomo nie od dziś są Chiny i... Chiny.

    Jedna z polskich firm dostarczających części samochodowe ma te chińczyki w swojej ofercie, za ok. 600zł, dla detalicznego odbiorcy.
    Znajomy mechanik robił na tym 4 turbiny, ale nie jeżdżą jeszcze na tym nawet roku, więc zbyt mało czasu, by wypowiedzieć się... ale samochody jeżdżą
    Natomiast znajomy, o którym wspominałem w poprzednim poście jeździ na tym 1,5 roku i raczej jeździł będzie dalej...
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

  5. #35
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Auto
    signiore Giuseppe Busso
    Postów
    744

    Domyślnie

    Jakieś 3 tyg. temu temat, turbiny był u mnie mocno na czasie (159 1.9 ,8V). Rozebrałem sam, gdyż planowałem wymienić rdzeń, coś takiego można kupić i jest już wyważone, pozostaje założyć ,,obudowę stony zimnej i ciepłej'' i zamontować wszystko przy silniku. Taki rdzeń kosztuje 600 zł do tego typu turbo, problemem jak się okazało jest to, że wszystko jest złożone na częściach made in ??? i tu jest pytanie, ponieważ każdy zaprzeczał jakoby stosował części chińskie. Na pewno ryzyko jest, trzeba szukać, dzwonić i pytać. Dzwoniłem także do Moto Remo, generalnego dystrybutora Garretta na Polskę i oni potwierdzili, że nie ma w sprzedaży oryginalnych części do tego modelu turbo. Zapewne, gdybym nie natrafił na oryginalną turbinę na allegro, to pokusiłbym się na ten rdzeń. Poniżej kilka fotek z rozebranej turbiny, robota nie jest moim zdaniem trudna. Podczas moich poszukiwań natrafiłem na przydatne strony www związane z turbinami, podaję tutaj : http://garrettbyhoneywell.com/ , http://www.motoremo.pl/pl/ , http://www.melettpolska.pl/turbocharger-catalogues.php


    Ostatnio edytowane przez carramba ; 25-03-2014 o 18:51

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Wroclaw
    Auto
    GT
    Postów
    82

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mask Zobacz post
    Dlatego warto wybrać porządny serwis, który zrobi to profesjonalnie, a nie pierwszy lepszy z ogłoszenia.
    Mask,

    Jak się sprawuje turbo robione w EMP?

    Pytanie 2,

    Czyszczenie zmiennej geometrii - chemia, ultradźwięki czy piaskowanie? Jakieś opinie, która opcja najlepsza?

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar Mask
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    Lex IS200 SC
    Postów
    678

    Domyślnie

    Jak się sprawuje? Chyba dobrze, samochód przyspiesza bardzo dobrze, żadnych niepokojących objawów nie ma, śmiga aż miło Minęło 1,5 roku i jest git.

Podobne wątki

  1. [159] regeneracja turbosprężarki ze zmienną geometrią 1.9 itd 16v
    Utworzone przez Damian2014 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-01-2015, 14:05
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-02-2014, 22:16
  3. czy turba ze zmienną geometrią się regeneruje?
    Utworzone przez lukas1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-05-2012, 19:16
  4. Kolektor ze zmienną geometrią
    Utworzone przez Danny78 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-07-2009, 19:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory