Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: własnie wjechali mi w tył

  1. #11
    grabo_s
    Gość

    Domyślnie

    Wiem, ze alfy z tego rocznika nie sa w cenie, ale na pewno ym nia długo pojeździł - własnie wymieniłem kompletny rozrząd,świece,olej, zrobiłem zawieszenie, jakis czas temu wymieniłem sprzęgło, remontowałem skrzynie.....także wiem czym jeździłem....
    Mysle ze 8tyś bym chciał(instalacja gazowa), może to nierealna cena.....??
    Jestem umówiony z prawnikiem I dzwonie po firmach skupujących rozbite, chce sie dowiedzieć ile dadzą.

  2. #12
    grabo_s
    Gość

    Domyślnie

    Bóle głowy, pleców są.... ciągle jezdże od lekarza do lekarza. Prześwietleni itp. Leczenie jeszcze sie nie skonczyło.

    Pozdrawiam i dzięki.

  3. #13
    grabo_s
    Gość

    Domyślnie

    Mam jescze jedno pytanko. Na auto mam opłacone autocasco, czy w zwiazku z tym moge odzyskać dodatkowo kasę z tego własnie ubezpieczenia??

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kozi_Lukasz
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland
    Auto
    Było AR 146 1.4TS, 166 2.4 JTD 2000r. Jest AR 159 2.4JTDm 2008, Giulietta Sprint 2015 170 TCT
    Postów
    338

    Domyślnie