Strona 150 z 175 PierwszyPierwszy ... 50100140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,491 do 1,500 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #1491
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pirat159
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Finlandia
    Auto
    Alfa Romeo SW 2.4 JTDm q-troniq
    Postów
    306

    Domyślnie

    rozłamaliście temat i szału pizdy można dostać to jak jest z tymi 2T jak ma się dpf to lać czy nie?

  2. #1492
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Jak nie poświęcisz godziny na przeczytanie kilkunastu ostatnich stron to się nie dowiesz Było kilkukrotnie.

  3. #1493
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    W-w
    Auto
    Była: 145 1,9JTD '99, Jest: 156 1,9JTD '03/04 115KM
    Postów
    284

    Domyślnie

    Eeeh, ale wiecie że czasem łatwiej jest odpowiedzieć niż napisać "poszukaj sobie"?

    DPF + 2T -> brak problemów, za małe ilości żeby coś namieszać.

  4. #1494
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    Lubliniec
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 M-Jet 150 KM DISTINCTIVE
    Postów
    113

    Domyślnie

    Lać nic się nie stanie, ja też mam DPF-a i leje (poprzedni właściciel alfaholik też lał - mechanik) mówił że 2T pompę smaruje i wtryski oraz DPF później mu się wypalał tak o ok. 100 km. Teściowi doradziłem, żeby sobie wlał bo mu w starszym Adi A4 1.9TDI (bez DPF) wtrysk zaczął szwankować, po niedowierzaniu że zadziała jest mega zadowolony bo wtryski mu się wyregulowały i fura ciszej zaczęła chodzić.

  5. #1495
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Casio
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Włoskie, doładowane
    Postów
    729

    Domyślnie

    Dopalanie co 100km? Współczuję. W tym momencie zastanowiłbym się nad profesjonalną regeneracją lub "innym" rozwiązaniem. Też doradziłem znajomkowi dolewanie 2T. Na razie jest sceptyczny i kręci głową, ale zobaczymy co będzie jak zacznie stosować

  6. #1496
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Grigio Vesuvio 159 SW 1.9 JTDm 8V 2007 r.
    Postów
    235

    Domyślnie

    Cytat Napisał Casio Zobacz post
    Dopalanie co 100km? Współczuję. W tym momencie zastanowiłbym się nad profesjonalną regeneracją lub "innym" rozwiązaniem. Też doradziłem znajomkowi dolewanie 2T. Na razie jest sceptyczny i kręci głową, ale zobaczymy co będzie jak zacznie stosować
    Napisał że interwał wypalania wydłużył się o 100km :-)

  7. #1497
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Casio
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Włoskie, doładowane
    Postów
    729

    Domyślnie

    Nie wiem co mu się wydłużyło, ale na pewno nie interwał - przynajmniej nie wynika to z treści posta

    DPF później mu się wypalał tak o ok. 100 km


    Ale ok, przyjmijmy że coś mu się jednak wydłużyło

  8. #1498
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Grigio Vesuvio 159 SW 1.9 JTDm 8V 2007 r.
    Postów
    235

    Domyślnie

    No wypalał się później, czyli, przed dodawaniem 2T wypalał się na ten przykład co 600km, a jak zaczął dodawać to co 700.

  9. #1499
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    Lubliniec
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 M-Jet 150 KM DISTINCTIVE
    Postów
    113

    Domyślnie

    Napisałem, że DPF później się wypalał tak o ok. 100 km - więc na logikę jak się wypalał przed dolewaniem oleju 2T co 600 km to teraz po dodawaniu oleju 2T wypala się co 700 km.

  10. #1500
    Użytkownik Rowerzysta Avatar turek1601
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Pruszków, Ostrołęka
    Auto
    147 1,6 105km
    Postów
    388

    Domyślnie

    Wlalem jakiś czas temu olej 2t do ropy. Wyjezdzilem 2 zbiorniki. żadnej zmiany w pracy silnika nie stwierdziłem i przestałem to robić. niedługo potem zauważyłem że Croma nie puszcza białego bąka przy odpaleniu na zimnym. Dopiero po jakimś czasie bąki powróciły. przypomniałem sobie o 2t. Zalalem ponownie, po wyjezdzeniu zbiornika bąki zmniejszyły się. Znaczy że olej 2t jakoś działa? Podłączyłem też mes. Pamiętam że korekty były po zakupie od +1,6 do +2,6 teraz wszystkie do +0.6. Czyli drugi skutek 2t???? Będę go lał co jakiś czas.... pozdro.

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory