Strona 52 z 175 PierwszyPierwszy ... 2424344454647484950515253545556575859606162102152 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 511 do 520 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #511
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Annik
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Giulia VELOCE Q4 MY20
    Postów
    337

    Domyślnie

    Ja zużyłem już litr na dolewkę i na tą chwilę nie widzę różnicy ani na plus ani na minus. Ale pewnie zaprocentuje na przyszłość.
    Mam nadzieję i nie zarzucam dolewek.
    Pozdr.
    DF

  2. #512
    Użytkownik Świeżak Avatar supermajku
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    156 SW 1,9 JTD 2001 115 PS
    Postów
    152

    Domyślnie

    3 PEŁNE TANKOWANIA przepłukują ukł. paliwowy

  3. #513
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Dla czego 3 pełne, a nie 4 albo 2 ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #514
    Użytkownik Świeżak Avatar supermajku
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    156 SW 1,9 JTD 2001 115 PS
    Postów
    152

    Domyślnie

    Z doświadczenia obserwowałem przeźroczysty przewód paliwowy. Dopiero przy 3 zbiorniku nie był czerwony A w zwyczaju z pracy w wypożyczalniach aut mam tak aby tankować od pustego do pełnego.

  5. #515
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Bak też taka mieszanka czyści?
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  6. #516
    Użytkownik Świeżak Avatar supermajku
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    156 SW 1,9 JTD 2001 115 PS
    Postów
    152

    Domyślnie

    Cytat Napisał gonzo Zobacz post
    Bak też taka mieszanka czyści?
    W dolewaniu oleju 2T chodzi o smarowanie pompy wysokiego ciśnienia. dodatkowy efekt pozytywny smarowanie cylindra. nieczyści to baku. po co?

  7. #517
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    Cytat Napisał supermajku Zobacz post
    W dolewaniu oleju 2T chodzi o smarowanie pompy wysokiego ciśnienia. dodatkowy efekt pozytywny smarowanie cylindra. nieczyści to baku. po co?
    Pompa CR jest smarowana olejem napędowym, a do czyszczenia układu nie lepiej użyć Liqul Moly na przykład? Tak jak pisałem wczesniej , gość od wtrysków Bosch odradzał stosowanie oleju 2T " zagęszcza ON i powoduje opory w pracy wysilonego układu CR" . Polecał jednak preparat firmy https://www.google.pl/search?q=wurth...ml%3B450%3B600

  8. #518
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał Annik Zobacz post
    Ja zużyłem już litr na dolewkę i na tą chwilę nie widzę różnicy ani na plus ani na minus. Ale pewnie zaprocentuje na przyszłość.

    DF
    Z ciekawości rozebraliśmy w ostatnim tygodniu pompę CR, która fiksowała z ciśnieniem.
    W takim elemencie po rozebraniu widać dopiero różnicę. Elementy współpracujące odpowiadające za wytwarzanie ciśnienia najzwyczajniej w świecie zacierają się z braku smarowania, co jest właśnie spowodowane kiepskim smarowaniem przez paliwo. Stosowanie 2T ma zapobiegać takim sytuacjom, a nie coś polepszać, poprawiać. Jeśli pompa zaczyna mieć "dość", ale jeszcze jako tako pracuje, to wtedy możemy zauważyć poprawę pracy silnika. podobnie z wtryskiwaczami, ale o tym było już napisane wcześniej. To bardziej profilaktyka/prewencja, niż poprawianie. Najważniejsze jest to, ze sposób jest tani i naprawdę może pomóc.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał supermajku Zobacz post
    3 PEŁNE TANKOWANIA przepłukują ukł. paliwowy
    Raczej rozpuszczają syf .

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał MADMAN Zobacz post
    Tak jak pisałem wczesniej , gość od wtrysków Bosch odradzał stosowanie oleju 2T " zagęszcza ON i powoduje opory w pracy wysilonego układu CR" .[/URL]
    Odradzał Tobie to z prostej przyczyny, jeśli wszyscy by to stosowali, to mógł by nie mieć zajęcia niestety.
    Przy tych proporcjach nie wiem co niby ma się zagęścić. ON to olej, 2T również olej, a olej z olejem po prostu się miesza i powstaje jednorodna ciecz, jedynie właściwości są zmienione.
    Wcześniej wolałem się nie wypowiadać aż sam pokombinowałem, i faktycznie dobrze to działa.
    Kolega @sdero fajnie opisał przypadek z korektami, i to faktycznie fenomen. Przy 2.4 JTDm i korekcie jednego wtrysku ponad +4 po terapii wstrząsowej 2T udało się go uratować i zaoszczędzić klientowi ponad 1 kpln.

    Mieszanie z innymi preparatami, typu depresator również działa i nic się nie dzieje. Testy długodystansowe przebiegły pomyślnie.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  9. #519
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Pompa jest smarowana ON ale obecny ON po usunięciu związków siarki stracił na swoich właściwościach smarnych. Stąd opiłki. Z resztą badania i naukowe opracowania są w tym. Gość od wtrysków Bosch pokazywał Ci jakieś wiarygodne badania, pomiary w jakim stopniu zagęszcza to ON, czy to taki chłopski teoretyk ? Oczywiście to pytanie retoryczne, bo wiem, że to "widzi mi się" tego fachmana
    Już na zwykłą logikę jest to #$% farmazonów. Nie słuchaj go 200 ml na 60 l paliwa zagęści ON i w dodatku takie rozpuszczenie będzie miało wpływ na opory gdy jest to środek posiadający właściwości smarne
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #520
    Użytkownik Świeżak Avatar supermajku
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    156 SW 1,9 JTD 2001 115 PS
    Postów
    152

    Domyślnie

    3 zbiorniki miałem na myśli pełną wymianę płynów. Np jeżeli będziesz jeździł na oleju opałowym, to dopiero trzecie pełne tankowanie wymieni paliwo na inne np olej napędowy.

    Tak jak moi dwaj przedmówcy mówią to jest najprawdziwsza prawda z oczywistych oczywistości. Wspaniałe są do tego dodatkowe efekty wspomniane na wcześniejszych bagatela pięćdziesięciu stronach wątku. A to takie jak:
    -Smarowanie pompy wysokiego ciśnienia common rail (WC)
    -smarowanie wtryskiwaczy
    -samrowanie cylindra od strony komory spalania
    -doszczelnienie silnika (cylindrów na pierścieniach= większa kompresja= większy moment i moc)
    -zapobieganie opiłkowaniu pompy WC > konsekwencje patrz wczesniejsze posty
    -polepszenie właściwości paliwa w zimie
    -zwiększenie ciśnienia w układzie zasilania silnika po stronie wysokiego ciśnienia (czyli na listwie)> precyzyjniejsze dawkowanie> więcej mocy i mniejsze spalanie
    -oszczędności portfela na serwisie i spalaniu

    Czy do pozostałej grupy sceptyków nie dociera, że to jest DOBRE i daje realne oszczędności? (tak jak z palaczami....)

    Wszystkie srewisy układów CR niezalecają, ponieważ bezpośrednio dzięki temu mają mniej pracy i pieniędzy.

    - - - Updated - - -

    3 zbiorniki miałem na myśli pełną wymianę płynów. Np jeżeli będziesz jeździł na oleju opałowym, to dopiero trzecie pełne tankowanie wymieni paliwo na inne np olej napędowy.

    Tak jak moi dwaj przedmówcy mówią to jest najprawdziwsza prawda z oczywistych oczywistości. Wspaniałe są do tego dodatkowe efekty wspomniane na wcześniejszych bagatela pięćdziesięciu stronach wątku. A to takie jak:
    -Smarowanie pompy wysokiego ciśnienia common rail (WC)
    -smarowanie wtryskiwaczy
    -samrowanie cylindra od strony komory spalania
    -doszczelnienie silnika (cylindrów na pierścieniach= większa kompresja= większy moment i moc)
    -zapobieganie opiłkowaniu pompy WC > konsekwencje patrz wczesniejsze posty
    -polepszenie właściwości paliwa w zimie
    -zwiększenie ciśnienia w układzie zasilania silnika po stronie wysokiego ciśnienia (czyli na listwie)> precyzyjniejsze dawkowanie> więcej mocy i mniejsze spalanie
    -oszczędności portfela na serwisie i spalaniu

    Czy do pozostałej grupy sceptyków nie dociera, że to jest DOBRE i daje realne oszczędności? (tak jak z palaczami....)

    Wszystkie srewisy układów CR niezalecają, ponieważ bezpośrednio dzięki temu mają mniej pracy i pieniędzy.

    - - - Updated - - -

    3 zbiorniki miałem na myśli pełną wymianę płynów. Np jeżeli będziesz jeździł na oleju opałowym, to dopiero trzecie pełne tankowanie wymieni paliwo na inne np olej napędowy.

    Tak jak moi dwaj przedmówcy mówią to jest najprawdziwsza prawda z oczywistych oczywistości. Wspaniałe są do tego dodatkowe efekty wspomniane na wcześniejszych bagatela pięćdziesięciu stronach wątku. A to takie jak:
    -Smarowanie pompy wysokiego ciśnienia common rail (WC)
    -smarowanie wtryskiwaczy
    -samrowanie cylindra od strony komory spalania
    -doszczelnienie silnika (cylindrów na pierścieniach= większa kompresja= większy moment i moc)
    -zapobieganie opiłkowaniu pompy WC > konsekwencje patrz wczesniejsze posty
    -polepszenie właściwości paliwa w zimie
    -zwiększenie ciśnienia w układzie zasilania silnika po stronie wysokiego ciśnienia (czyli na listwie)> precyzyjniejsze dawkowanie> więcej mocy i mniejsze spalanie
    -oszczędności portfela na serwisie i spalaniu

    Czy do pozostałej grupy sceptyków nie dociera, że to jest DOBRE i daje realne oszczędności? (tak jak z palaczami....)

    Wszystkie srewisy układów CR niezalecają, ponieważ bezpośrednio dzięki temu mają mniej pracy i pieniędzy.

    http://tanieczesci24.com/opis/423722...ml#description

    Połowa w opisie to prawda a druga połowa to są skutki uboczne. np bakterie.... żadne bakterie nie żyją w olejach rafinowanych. wycisza silnik, bo dawkowanie jest precyzyjne. wiele efektów jest efektem tego jednego wyższego ciśnienia lepszego paliwa i lepszego dawkowania.

    Co do produktów dedykowanych do CR to ok, ale one są znacznie droższe od olejów 2T. (koszt orlenowskiego pół syntetyka, 12-25 zł za litr)
    Ostatnio edytowane przez supermajku ; 01-11-2013 o 12:43 Powód: opis dadatku do paliwa wurth

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory