Tak ? chyba w języku handlarzy oponami używanmi
A zużyty slick to kiedy jest ? (bez bieżnika) to on jest zużyty od nowości?
Zużyta to taka która nie ma swoich właściwości. A dzieje się to najbardziej ze starości i ilości zagrzań i schłodzeń opony, choć to w cywilnych mniej zauważalne, ale vide zimówki. Powodzenia na 5cio letnich z bieżnikiem jak nowy nawet.
A niezuzyta a przestarzała? Przestań polski wymyślać.
Slik ma kropki, wgłębienia kontrolne wskazując zużycie.
Gesendet von meinem HTC 10 mit Tapatalk
Ostatnio edytowane przez alcapone154 ; 19-07-2016 o 16:21
I co z tego że ma dołki (nie kropki - to tak co do polskiego).
Kupujesz slicka z dołkiem niemal jak w nowym w cenie 1/3ciej nowego - dlaczego ? - bo jest _zużyty_ (jak na jego potencjalne właściwości).
Tak jak zużyte auto, to nie takie, którego polowy nie ma, tylko takie, które się do użycia nie nadaje.
. Data produkcji opony a jej "starość" i wartościowość to dwie inne rzeczy. Ja wypisuje się z tematu bo widzę że z uczonymi prezesami czytającymi głupoty wielkich znawców (teori) się nie wygra. Trochę praktyki się wam wszystkim przyda i przestańcie czytać pierdoły i różnego rodzaju testy które wypadają w zależności kto ile zapłaci. Nikt z was nie jest w stanie wyczuć różnicy między oponą (przykład) Continentala a Hankooka. NIKT! mówię tutaj o nowych oponach jeżdżących koło komina i na autostradach. Również nikt z was nie zauważy różnicy czy opona jest z 2010r czy z 2016r! tego jestem pewien! żegnam
Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 21-07-2016 o 19:03 Powód: hamskie przytyki
Dla przykładu:
Opony nokian H z 2011r po dwóch sezonach kupione jako nowe, nie używane w renomowanych sklepie, bieznika w cholerę i trochę ( Nokian ma cyferki scierajace się ze zużyciem 9- nowa, 1-zlom) a oponony do kosza. Najpierw dwie się pokrzywily że nie szło wywazyc i biło kierownica, wczoraj kolejne dwie. A na oponach zrobione może 25 tys w miarę spokojnej jazdy ( mazda premacy w dieslu nie poszalejesz). Czyli cztery teoretycznie młode opony
2 przykład: dunlop sport maxx rt w alfie 159, opona z 2015 roku, drugi sezon w miare spokojnej jazdy, bieznika ponad połowa a opony są tak wyzabkowane że nie da się jezdzic ( między 40-90 km/h wyja jakby się po tarce jechalo). Opony za ponad 2 tys zł. Też pójdą do kosza albo zrobię sobie palenie gumy bo na codzien jeździć się na tym nie da. Zawiasy, zbieżność Ok.
BTW
Wysokość bieżnika i data produkcji to nie wszystko kolego
Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 21-07-2016 o 19:04