[Giulia] Alfa Giulia- 2015

• Autor wątku Autor wątku KRS
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
I dlatego auta przygotowane do driftu mają negatyw :) żeby im kiery nie wyrywało z rąk podczas jazdy bokiem :)

a negatyw zapobiega wyrywaniu kiery z rąk Niby forum samochodowe, ale poziom analfabetyzmu technicznego taki, że głowa boli...

Następnym razem napiszę wprost, że to ironia :)
A swoją drogą i tak popieprzyłem trochę... ale to dla spostrzegawczych :P

Ostatnia edycja:
Tak wygląda klasa premium, 3ery czy A4ki kosztują po 130 tysi w podstawie, ale żeby to jakoś dało się komfortowo użytkować trzeba wywalić co najmniej 150 tysi,a stawiam że Alfa będzie miała więcej w standardzie mimo wszystko.

20 tys. zł na doposażenie opcji w niemieckim premium jest nie do zauważenia :D Ja mam nadzieję , że tak jak zawsze w Alfie będą gotowe wersje wyposażenia : Distinctive , TI itd.

Nie jestem ekspertem- tak jak mówiłem wcześniej już, zanim się wypowiem to się dowiaduję, czytam... w skrócie studiuję.

Taki kąt pochylenia koła przy skręconej kierownicy poprawia prowadzenie samochodu w szybkich zakrętach. Wyobraź sobie, że tak jak w tym przypadku koła skręcone w lewo... przy wolnym zakręcie przyczepność trzyma, w uproszczeniu, lewa krawędź opony. Przy szybkim zakręcie, gdy auto się przechyla, a opona jest ścinana przez siły tarcia i wyginana na zewnątrz samochodu... to bieżnik opony jakby wypłaszcza się i przylega to drogi znacznie większą powierzchnią.

W przypadku znanych Ci aut, czyli zapewne aut zwykłych, o niedużej mocy- takie rozwiązanie to wada. Bo są nieduże prędkości (a więc i siły) i auto będzie miało na przedniej osi mniejszą przyczepność.
Dla aut szybszych, sportowych itd. teoretycznie przy małych prędkościach będzie to samo, ale opony same w sobie są tak szerokie, że tej przyczepności starcza. Natomiast jak depniesz to w zakręcie będziesz mieć przyczepności tyle ile trzeba.