[Giulia] Alfa Giulia- 2015

• Autor wątku Autor wątku KRS
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
No i od wczoraj nam:
4.jpg

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Garraty, jeszcze nie odebrałeś Veloce, a już oglądasz się za QV:)

Nie znam się na statystykach sprzedaży aut, ale może okazać się, że tak zaniedbywany i niedoceniany rynek polski okaże się chłonnym dla nowych modeli AR:confused:.
Widać to choćby po kolejnych Giulia'ch parkujących na forum:)

Społeczeństwo się bogaci (społecznie nieproporcjonalnie, ale to już inna sprawa) i coraz więcej ludzi kupuje nowsze i nowe auta.

Na komercyjny plus Giulii, wśród konkurencji w premium, można zapisać, że wprowadza pewną świeżość do tego segmentu.
Jest zupełnie nowa i zupełnie inna (może nie z wyglądu, bo tu jest jednak stylizowanie się na BMW i mizdrzenie do klientów konkurencji).

Mnie najbardziej cieszy fakt ze jest duzo osob ktore kupilo Giulie a wczesniej nie mialo kontaktu z Alfa Romeo i z naszym forum. Widac to po nickach i losciach postow.

Mnie najbardziej cieszy fakt ze jest duzo osob ktore kupilo Giulie a wczesniej nie mialo kontaktu z Alfa Romeo i z naszym forum. Widac to po nickach i losciach postow.

Ja miałem kontakt od dawna z ar i forum ale nie pisałem i mój nick wygasł:) wiec założyłem ponownie

No brachola brerka

Fajny rodzinny spocik, choć z podpisu widać, że i wcześniej tak pewnie bywało.

I fajne te czerwone zaciski.

Gratulacje.

Pewnie się wam to nie spodoba, ale sugeruję poczytać, bo może FCA wyciągnie z tego jakieś wnioski:
http://www.clubalfa.it/25555-alfa-romeo-giulia-le-vendite-non-vanno-bene-si-punta-sui-noleggi.html

Poniżej wklejam pierwsze akapity z tłumaczeniem z translatora. Komentarz sobie podaruję, bo znacie moją opinie w tej kwestii.