Może i portal g... wart ale nie zmienia to faktu, że księgowi w corpo wzięli się do roboty. Dla mnie oznacza to, że AR może porzucić napęd na tył a następne modele mogą być oparte na platformie np. DS'a. W takim przypadku pozostanie zbierać na Maserati Ghibli albo Levante![]()
Powtórzę się: trochę poważniejsze media twierdzą, że przyszłe Alfy będą budowane na tej samej platformie co Maserati (Ghibli/Levante)
https://www.youtube.com/watch?v=qGpvguZLvI4
Po włosku, generalnie wyszło z tym trochę nieporozumienie. Alfa ma używać dokładnie tej samej platformy co Maserati, nie zniknie ona do końca ale zostanie po prostu przerobiona aby umożliwić elektryfikację, co obecnie nie jest do końca możliwe. Nie oznacza to od razu, że będzie gorsza.
Z translatora:
"Okrągły stół poświęcony spotkaniu szefa marki Alfa Romeo Jean-Philippe Imparato z włoskimi dziennikarzami wywołał chaos dotyczący hipotezy o porzuceniu platformy Giorgio - Stelvio i Giulia - w najbliższej przyszłości: nic takiego, przede wszystkim dlatego, że odmowa samego Imparato przyszła natychmiast, ale także dlatego, że ta podstawa techniczna stanowi dziś podstawę przyszłej gamy Maserati ... zarówno Grecale, jak i wszystkich samochodów nowej generacji, które pojawią się w nadchodzące lata (Quattroporte, Levante i inne) również w wariantach zelektryfikowanych. Po prostu nie będzie już nazywać się platformą Giorgio, ale Stellantis Large. W tym tkwi nieporozumienie, tu włoska prasa zgubiła się w ocenie oświadczenia wyuczonego, nie porównując go z oświadczeniem Tavares (CEO Stellantis), który już 15 kwietnia pokazał na niektórych slajdach akcjonariuszom, jaka będzie przyszłość. potrójna platforma (Stellantis Small, Stellantis Medium i Stellantis Large + Stellantis Frame for Commercial), wokół której będą się obracać rozwój modeli Peugeot, DS, Citroen, Opel, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Maserati."
No i się wyjaśniło. Pismaki jak zwykle sensację wykminią. Porzucenie nazwy, a porzucenie projektu to nieco różnica...
Rozumiem że w elektryfikacji chodzi o mocniejszą niż ta którą teraz w materazzi 2.0 robią.
Ja szczerze mówiąc bardzo chciałbym takie wspomagane 2.0 w z małą baterią 320 kunia+ na miasto z rekuperacją itd w giulii. Pewnie paliłoby to też lepiej.
Btw myślicie, że to poprawione o magiczny precambustion v6 (https://youtu.be/GH3TNiRERU4), które jest w mc20 (chyba bazujące na tym samym co giuliowe v6) trafi do Q? Ono ma jeszcze większy power, zrobiłaby się jeszcze większa luka między veloce a q.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Giulia B-Tech+ Rame Liquido: https://www.forum.alfaholicy.org/nas...o_vesuvio.html
IG: https://www.instagram.com/shimmy.never.stop/
Giuliowe 2.0 GME jest teraz łączone z hybrydą w Ghibli. Więc jest szansa, że jeszcze uratują naszą platformę.