Giulia Q vs BMW M3
Trochę się rozgadałem, bo test "ciekawy":
Giulia Q vs BMW M3
Trochę się rozgadałem, bo test "ciekawy":
To BMW zrobiono pięć lat później niż powstała Giulia Q- zapewne robiono je tak, by choć trochę było szybsze od Giulii, która tymczasem zaczęła się sprzedawać w Europie znacznie lepiej niż BMW M3. Osiągi-różnice to ułamki sekundy na korzyść BMW (ale w sprincie ze startu lotnego 40-140 km/h Giulia jest szybsza prawie o sekundę). Przód BMW, jak dla mnie za bardzo "wojskowy". Najważniejsze "suche fakty"- widać że to typowy niemiecki test niemieckiej gazety, gdzie niemiecki wyrób musi być lepszy (chociaż o odrobinkę). Minimalna różnica osiągów (prawie symboliczna) na korzyść BMW, prawie cała reszta na korzyść Giulii (zwłaszcza Vmax, gwarancja, cena), a mimo to wygrywa BMW...
I przypadkiem nie jest tak, że mają tę samą skrzynię (a chwalą, że w BMW jest lepsza)? xD
Kwestia oprogramowania. Co do testu, to M BMW to naprawdę top. Jeżeli giulia q potrafi dotrzymać kroku autu nowszej generacji (to odpowiednik poprzedniej m3 z która w testach wygrywało) to czapki z głów. Zazwyczaj jednak różnice pokoleniowe (5lat) są spore.
Sent from my iPhone using Tapatalk
nie do końca - tak sie ludziskom wmawia- nowy model w rzeczywistości jest to to samo auto sprzed wielu lat lekko zliftowane na zasadzie innego kształtu lampy przetłoczenia błotnika dodanie led-ów- jakiegoś tableta i pyk - nowy model. tak jest np w grupie VW - taki golf V gen niemal niczym nie odstaje od następnych generacji podobnie BMW np 3 czy 5 czy np modele audi- no ale marketingowa papka robi swoje. I potem zdziwienie że rzekomo starszej gen auto spuszcza łomot nowości rynkowej.
Giulia B-Tech+ Rame Liquido: https://www.forum.alfaholicy.org/nas...o_vesuvio.html
IG: https://www.instagram.com/shimmy.never.stop/
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Dlatego właśnie nie rozumiem polityki Alfy. Moim zdaniem gdyby zmienili środek Giulietty, nowy infotainment, dodali parę asystentów, dali jakieś ledy, to moim zdaniem dalej by się mogła sprzedawać i w międzyczasie pracować nad następcą, ale po co. Wygasić, nie ma ciągłości. Nowy model później to niewiadoma, dużo klientów zmienia na tą samą markę, a jak nie ma ciągłości modelowej to odchodzi i już nie wiadomo czy wróci. Nie kumam tego
[MENTION=81445]Kurynio[/MENTION] podpisuje die obiema rękami. [MENTION=788]tomaz[/MENTION] normy emisji spalin swoją droga co nie zmienia faktu iż bez oderwania od konkretnego producenta - wieszkość dużych koncernów w kluczowych modelach to jest Ewolucja i tyle. Tu jak kolega wyżej modyfikacja przodu giulietty w styl giulii nowe asystenty ledy bo to trendi i jazda- znów by cie sprzedawało małym kosztem a tak znów wtopa- to już koniec AR.