https://www.alfaromeousa.com/content...ase-OM-2nd.pdf
Dla wiarołomców strona 142.
https://www.alfaromeousa.com/content...ase-OM-2nd.pdf
Dla wiarołomców strona 142.
No to sory u mnie w 2017 Veloce nie ma takich tajnych procedurCzy może w Stelvio jest inny silnik?
A może to bez znaczenia (jak od początku twierdziłem)
Jedno jest pewne. Już się nie mogę doczekać powrotu z urlopu. 5h jazdy po dobrych drogach. I będę cisnął bo mam prawie 8k na liczniku i nawet tajne procedury docierania Stelvio mnie nie obowiązująDOTARTY
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
To instrukcja na rynek USA - tam muszą być takie wzmianki, bo gdyby się silnik zatarł po 500 km to pozwy by się posypały. W EU Klient ma mniejsze prawa, więc i zapisów nie trzeba stosować.
Tak czy inaczej - potwierdza to tylko to co każdy inżynier/mechanik doskonale wie: każdy nowy mechanizm należy docierać i nie da się tego przeskoczyć plazmowaniem, laserową obróbką czy innymi kosmicznymi terminami :]
Jak ktoś chce dbać o auto to sam z siebie się do takich zasad dostosuje - delikatnie i zachowawczo przez pierwszy 1000 km. Ja bym jeszcze walną wymianę oleju aby się tego ewentualnego syfu pozbyć i dalej latać już normalnie. Najlepiej byłoby pojechać na jakiś zamknięty tor i silnik zwyczajnie "ułożyć".
Ostatnio edytowane przez radekrp90 ; 04-06-2018 o 07:13
A tak z ciekawości, widział ktoś na jakiś aukcjach albo na żywo auto z przebiegiem powyżej 300tys km ?