Strona 80 z 196 PierwszyPierwszy ... 30707172737475767778798081828384858687888990130180 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 791 do 800 z 1953

Temat: Chiptuning

  1. #791
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    Cytat Napisał Robert10101 Zobacz post
    Ciekaw jestem czy podczas hamowania bierze się pod uwagę temperaturę spalin. Ktoś wie?
    Trzymają cię limitery, komp ci nie pozwoli raczej przekroczyć.

    Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  2. #792
    Użytkownik Świeżak Avatar g0trek
    Dołączył
    11 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    127

    Domyślnie

    Cytat Napisał Farfocel Zobacz post
    na stronie Racechip mamy cenę samego boxa. Zastanawiam się, ile kosztuje to u tunera w pl z hamowaniem auta itd.
    Ja instalowałem tu: https://www.motoryzacyjnapasja.pl/. Montaż był w cenie. Na miejscu nie ma hamowni, więc jak ktoś chce wykres to należy jechać do dowolnego tunera i na własną rękę shamować.

  3. #793
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jml
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia 2.0 TBi 200KM
    Postów
    452

    Domyślnie

    Cytat Napisał g0trek Zobacz post
    To jest wykres wersji GTS. Sprawuje się u mnie super.

    Załącznik 261514
    Dzięki za wykres, wygląda to dobrze. 200 KM dostępne już od ok 3 tys obrotów, 1-2 tys wcześniej niż w serii. W serii bardzo długo idzie moc prawie poziomo przy maksie, aż by wypadało coś tam podkręcić

  4. #794
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    wysłałem zapytanie do Race Chip czy będą oferowac chipa o mocy ponad 300 HP do wersji 200 HP skoro to sprzętowo te same silniki, oto odpowiedz jaka dostalem:

    Cytat Napisał RaceChip
    This is unfortunately not possible, since we work with the original software and do not change anything in the ecu.
    The RaceChip is connected to different engine sensors, depending on the engine. In fact it gets placed between the ECU and the motor sensors where it takes the current driving data from the ECU and optimizes them in real time and accordingly to the driving situation.

    The optimization happens while acceleration only, where the performance is required, in order to not overload the engine unnecessarily on part load. Due to this load-dependent optimization we can achieve the best possible performance without overloading the engine.

    During the development process, our engineers' aim is to identify the engine's performance maximum, always within its safety tolerances. The achieved maximum engine performance gets communicated in our shop. Since there can be differences between the manufacturer's performance statement and the engine's real stock performance, the performance delta can be differently. In the end we like to show off what final performance you can expect from your engine.

    Should you require any more information or assistance please do not hesitate to contact us.
    Fabian Langendorf
    Customer Service

    RaceChip Chiptuning GmbH & Co. KG
    tlumaczyc nie bede bo angielski raczej wiekszosc ogarnia

  5. #795
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    Ale boxem nie zrobisz tyle... Musisz ruszyć inne limitery, a nie tylko dowalic paliwo... Tzn pewnie się da, ale długo to to nie pochodzi.

    Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  6. #796
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2016
    Auto
    jeszcze brak
    Postów
    89

    Domyślnie

    Swoja droga ciekawe ile wycisnie sie max z 200 i 280tki z 2019 prawdziwym, porzadnym i indywidualnym programem. Ktos gdzie czytal ile dowalili do pieca? Pewnie ruskie albo angole beda najodwazniejsi

  7. #797
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    Cytat Napisał phanteon Zobacz post
    Swoja droga ciekawe ile wycisnie sie max z 200 i 280tki z 2019 prawdziwym, porzadnym i indywidualnym programem. Ktos gdzie czytal ile dowalili do pieca? Pewnie ruskie albo angole beda najodwazniejsi
    Ponoc jest giulia zrobiona w pl na ok 350ps, ale wydech, dp. Dmuchaja coś koło 1.9b.
    Max ile pokazała to 368ps/520nm.

    W USA maja wykresy na niby 370-380ps.
    Chyba nikt nie ma informacji jakie dokładnie turbo siedzi u nas i ile ono może dmuchnąć.

    Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  8. #798
    Użytkownik Świeżak Avatar MaZzi_M
    Dołączył
    05 2019
    Auto
    Veloce
    Postów
    97

    Domyślnie

    Ale by wyniki były rozsądne to trzeba poprawić chłodzenie coolera wodnego i dać większa chłodnicę wody od niego. Dzięki temu nic niebezie puchło i bedzie się dało to wykorzystywać all the time.
    Moce są jak najbardziej realne, ale by dało się z nich korzystać i nie mieć sylwestra pod maską po upalaniu powinno się zakuć niektóre elementy -> motyw znany z a45AMG gdzie część była kuta, a znosił tylko około 30k km mocnej jazdy.

  9. #799
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    Z tego co mi mówili to zwiekszaja obroty wentylatorow na chłodnicy i temp w dolocie ok 50st.
    z tego co ja znalazlem, to turbo to GTB1446VZ, na wloskich forach pisza ze dmuchaja na takich 1.8b ( nie w giulii)
    ja obecnie mam 300ps przy doładowaniu bodajze 1.7b

    Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez kozak ; 06-09-2019 o 14:16

  10. #800
    Użytkownik Świeżak Avatar MaZzi_M
    Dołączył
    05 2019
    Auto
    Veloce
    Postów
    97

    Domyślnie

    OO to tego motywu nie znałem, jakieś info więcej? Chętnie poczytam.
    W silnikach turbo temp w dolocie dramatu nie powoduje bo i tak w turbo się rozgrzewa i chłodzi w coolerze. Warto walczyć jak już STAGE3 czarujesz.
    Plusem tuningu np. tfsi jest to, ze tysiące aut zostało na świecie przerobionych i setki wybuchły, a w przypadku Alf problemem jest dosyć (a nawet nie dosyć tylko bardzo) mała skala modyfikacji.
    [MENTION=79678]kozak[/MENTION] ale Ty finalnie masz mapę tak? a zmieniana była prędkość tych wiatraków? Dodatkowo zastanawiam sie czy nie warto by zmienić płynu chłodniczego by lepiej w upałach sobie radził i nie puchł.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Chiptuning.
    Utworzone przez epsonix w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 575
    Ostatni post / autor: 27-06-2023, 14:23
  2. Chiptuning JTD
    Utworzone przez hump.O w dziale GT
    Odpowiedzi: 108
    Ostatni post / autor: 25-01-2021, 00:02
  3. Chiptuning
    Utworzone przez Seweryn13134 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-09-2016, 17:32
  4. [Giulietta] Chiptuning 1,6
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-06-2015, 00:29
  5. chiptuning TS'a ?
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 27-09-2011, 20:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory