[Giulia] Chiptuning

Ja mam jb4, są 4 wtyczki do 2 czujników tak jak pisał Kozak + jest wtyczka do OBD
Jeśli ktoś ma jeszcze moduł BT to do boja dodatkową antenę.

Ja jeżdżę już od pół roku na mapie z jb4, bo nie mam kiedy umówić się na strojenie boxa, ogólnie jestem zadowolony, nie robiłem pomiarów. Na hamowni organoleptycznej czuć duży przyrost nm miedzy 2.5k a 4.5k obrotów. Po zmienię mapy na stock automatycznie czuć dużą różnice.

Giulia my2020 veloce

przydałby się ktoś kto wrzuci w końcu real kreski z hamowni dla 280HP z boxem

przydałby się ktoś kto wrzuci w końcu real kreski z hamowni dla 280HP z boxem

Niby tyle osób jeździ z tymi boxami, a wykresów brak. Dziwi mnie to, ja bym nie wytrzymał :P
Q4 spokojnie na MAHA można zmierzyć, a trochę tego przecież jest.

hamowni nie brakuje, wielu też ma tryb Race, inni moga włączyć choćby MESem Dyno Mode na czas pomiaru w module ABS. ja sam mam kreski stocka zrobione (w Race) u Cinka (274BHP/411Nm)

[MENTION=1850]prezes-tk[/MENTION]
Wysłałem Ci priva, dostałeś?

Ja mam jb4, są 4 wtyczki do 2 czujników tak jak pisał Kozak + jest wtyczka do OBD

Ja jeżdżę już od pół roku na mapie z jb4, bo nie mam kiedy umówić się na strojenie boxa, ogólnie jestem zadowolony, nie robiłem pomiarów. Na hamowni organoleptycznej czuć duży przyrost nm miedzy 2.5k a 4.5k obrotów. Po zmienię mapy na stock automatycznie czuć dużą różnice.

Giulia my2020 veloce

Masz wersję 200 czy 280??

Veloce, w podpisie Veloce Ti, więc 280HP, no ale MY2020 więc z GPFem. Tak czy siak chciałbym zobaczyć wykres, bo wersja bez GPF tym bardziej powinna zyskać więcej

No jak zaloze to shamuje. Ale chyba zdecyduje się na rc bo to tysiak roznicy a pewnie będzie to samo co jb4 jeśli chodzi o te programy wgrane w boxa i moc.

W Poznaniu tuneforce je montuje, daj znać jak poszło.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

No właśnie. Jak jest z montażem? Plug&play czy trzeba robic jakieś fachowe strojenie?