Strona 75 z 168 PierwszyPierwszy ... 25656667686970717273747576777879808182838485125 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 741 do 750 z 1671

Temat: Giulia- felgi, opony

  1. #741
    Użytkownik Świeżak Avatar H78
    Dołączył
    05 2019
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce
    Postów
    31

    Domyślnie

    Ja raczej zostawiłbym maksymalnie fabryczną farbę. Jak zrobią cały kolor, to jestem prawie pewien, że będzie różnica z przednią felgą.

    Jeśli głęboko, to wyrównaj trochę papierem, ew. szpachla delikatnie jeśli b.głęboko. Poza tym raczej dobrze dobrany lakier i zrób zaprawki. Będzie 100x lepiej.

    Wysłane z mojego SM-A605FN przy użyciu Tapatalka

  2. #742
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Kolpak
    Dołączył
    09 2018
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Giulia Q
    Postów
    854

    Domyślnie

    Cytat Napisał mat09 Zobacz post
    Dzięki, wygląda na to, że to ten kod.

    Btw. Nie znam się na naprawach felg i nie wiem jakie są możliwości napraw. Ale byłem w jednym zakładzie (co prawda specjalizującym sie w naprawach smart a nie naprawach felg) i tam człowiek powiedział, że cały rant jest do zeszlifowania i cała felga do malowania.
    Nie można ubytków uzupełnić (szpachlą do aluminium?) i jakoś polakierować/wycieniować tego? Jeśli mam się bawić w szlifowanie rantu i malowanie całej felgi, to daję sobie spokój i robię zaprawki, żeby mniej było uszkodzenie widać.

    https://i.imgur.com/JGuDTGA.png
    https://i.imgur.com/8T08Q3J.png
    Daj choćby do lakiernika samochodowego.
    Niech Ci przeszlifuje sam rant na około (ok 1 cm, bez wchodzenia na ramiona) i pomaluje tą farbą z jakimś tam przecieniowaniem.

  3. #743
    Użytkownik Świeżak Avatar gruby19
    Dołączył
    06 2019
    Mieszka w
    Auto
    Giulia Veloce TI
    Postów
    249

    Domyślnie

    Powoli przymierzam się do zakupu kół zimowych do Giulii.
    Jeżeli chodzi o felgi to decyzja już raczej zapadła - czarne PSW Dubai 18"