Jadę w przyszłym tygodniu do PP-Performance na hamowanie i od razu zapytam jak temat wyglada u nich.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jak shamujesz Q wrzuć odczyty. Ciekawe jak trzymają parametry ??
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Dokładnie, trzeba prowadzić Giulie w tryb hamowni, bo inaczej ECU wykrywa anomalie i obcina moc.
Ostatnio edytowane przez jahu ; 19-09-2017 o 09:04
Moduł wyłączania S&S to koszt 50-70 zł i 10 minut pracy. Wkrótce ( jak nie zaśmiecicie tematu ) wrzucę opis.
Znajomy robił to samo w hondzie u gości z Księżyna koło Białegostoku, też nie trwało to długo ale w oprogramowaniu musieli pogrzebać. Tak czy inaczej operacja niezbędna przy jeździe po mieście, to ustrojstwo mu po kilkadziesiąt razy dziennie potrafiło auto gasić i odpalać. Tego żaden akumulator nie udźwignie, ciekawe jestem gdzie tu niby oszczędność.
Mam A4 w dieslu z 2010r. Auto 7 lat, jestem pierwszym właścicielem, 2.0 143KM, przelot około 150kkm przeważnie w mieście z s&s. Akumulator oryginalny. Rozrusznik oryginalny. Stan bardzo dobry. Te systemu już nie są prowizorka chociaż wnerwiaja strasznie. W Audi S3 tego nie miałem wyłączone na stałe![]()