Strona 16 z 17 PierwszyPierwszy ... 67891011121314151617 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 167

Temat: Wyłączenie start/stop

  1. #151
    Użytkownik Świeżak Avatar POl
    Dołączył
    08 2019
    Mieszka w
    zDolny Śląsk
    Auto
    Stelvio 2.0 280HP
    Postów
    96

    Domyślnie

    Moja rada, na rynek EU wystaw ceną dwa razy taką jak na PL i od razu produkt znajdzie zainteresowanie.
    Poniżej podam przykład gadżetów do MX-5 gościa ze stanów:
    https://store.mx5things.com

  2. #152
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,990

    Domyślnie

    Zapewne można dowalić cenę na EU i ten co chce i tak kupi, i samo to polepszy bilans. Nie wiem czy jest tak jak piszesz że cena zwiększy sprzedaż - czy wysoka cena podkreśli, że jest to produkt custom-owy/bardziej premium? Wydaje mi się że niekoniecznie, ale ja jestem tylko inżynierem, o eCommerce czy marketingu nie mam zbytnio pojęcia. Póki co lecę różnymi kanałami informacyjnymi żeby dotrzeć do klienta, ale słabo to działa. Jak znajdę trochę czasu to zaczne jeszcze na FB coś też działać a jak dalej będzie kicha to najwyżej z kimś się zgadam kto zna się na eCommerce i może mi tam coś odpłatnie ogarnie jeśli chodzi o marketing. Dzięki za zainteresowanie/radę.
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  3. #153