Ostatnio nie za bardzo dostał po tyłku, ale mieć takiego czegoś nie zanotowałem
Ostatnio nie za bardzo dostał po tyłku, ale mieć takiego czegoś nie zanotowałem
U mnie wali, non stop, czy jadę spokojnie czy go mecze. Moze to kat... Nie mam pojęcia, płyny ustrojowe są w normie, nic nie wycieka.
Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka
[Update] Po prawie 2 tygodniach ASO dostało zgodę na wymianę silnika. Teraz jeszcze musi przyjść. Termin na razie nie znany.
oby nie bylo jak z moim radiem 5 mcy...
Jadę sobie spokojnie w trybie "zielonym" bo się nie śpieszę. Zrobiłem jakieś 70km. Zapaliłem na chwilę długie.
I cyk:
Czyżby akumulator zaczął mi się sypać?
Wielokrotny restart nie pomógł. Nigdy nie miałem problemów z aku a nawet ostatnio robiłem dłuższe trasy. Wszystko inne działa. Rozrusznik kręci jak zwykle "na dotyk".
Normalnie bym powiedział "nareszcie się to g... wyłączyło jak w Giuliettcie" ale jednak trochę mnie to niepokoi.
Kluczowe to może być użycie długich. Poprzednio ich używałem jakieś pół roku temu.
Ehh. Dobrze, że przegląd niedługo.
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
To raczej nie kwestia akumulatora. Ja przez pół roku jeździłem bez działającego Start&Stopa, ale nigdy nie zobaczyłem tego komunikatu. Jak w końcu podjechałem do ASO, żeby to sprawdzili, to dopiero po całym dniu różnych testów i wgrywania wszystkich dostępnych aktualizacji, zadecydowano o wymianie akumulatora.
Jak pojawia się komunikat, to pewnie w komputerze będzie również zapamiętany jakiś konkretny błąd z tym związany i obstawiam, że to nie akumulator. Może najpierw dotankuj auto
Ostatnio edytowane przez Krzysztof ; 21-06-2019 o 09:20
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)
raczej nie aku, tym bardziej podczas jazdy?
warto miec swojego elma/adapyery i mesa i sprawdzic bledy, mozesz tez sprawdzic stan naladowania aku jaki raportuje ibs. u mnie ss nie dziaka pozizej ok 67%, gdzies jeszcze na nizszym poziomie przestawal dzialac ogrzewanie tylnej szyby (mimo ze kobtrolka swieci , yak maja badziewnie napisaby firmware bcm giulie)
poniewaz 2.0 za duzo pali a ja jezdze tylko dynamicznie to co chwile jest rezerwa.nie mam czasu czesto od razu jechac navstacjebi koncze na glebokiej typu ze wchodzi 54l choc i zdarzyli mi sie wlewac 56 czy raz nawet 58.3l. nigdy takiego komunijatu nie mialem. jak aku padal i walnelo bledami silnika przy rozruchu to chyba tego od ss tez nie bylo.
Też czasami zejdę na grubą rezerwę i też nigdy tego nie miałem, nie mam pewności że w Alfie tak jest, ale w VAG jak jest głęboka rezerwa np. w przypadku nowych, które idą na PDI, to często świeci się kontrolka Start/stop nieaktywny, dopóki się mu nieco nie doleje paliwa