Impuls do wtyczki lampy jest. To było sprawdzane miernikiem. Lampa raczej rozbieralna nie jestW poniedziałek będzie dokładna diagnoza.
Impuls do wtyczki lampy jest. To było sprawdzane miernikiem. Lampa raczej rozbieralna nie jestW poniedziałek będzie dokładna diagnoza.
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
[MENTION=73165]azar[/MENTION], przypomniała mi się awaria kolegi kogoś z forum (nie pamiętam kto mi to pisał, ale to było w zeszłym roku) - właśnie u niego wywalało błąd S&S i chyba aku rozładowywało, a winną była właśnie lampa xenonowa -wg informacji jaki dostałem jakiś dość znaczny upływ w lampie i lampa właśnie była wymieniana. może jest jakaś wada projektowa lub produkcyjna która u niektórych wychodzi? ciekawe czy to jest naprawialne - mam na myśli już obsługę po gwrancji, bo wymieniać nietanie lampy za swoje to juz się nie uśmiecha (chyba dobrze zrobiłem że wziąłem 4-o letnią gwarancję, przy zakupie to było tylko ekstra 4k)
Ostatnio edytowane przez epsonix ; 22-06-2019 o 21:48
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Ale to nie jest za szybą obok kamery? Odpukac nie miałem nigdy takiego komunikatu.. a dokładnego błędu nie masz jak odczytać? (np MESem? ) Jest szansa że po kilku cyklach rozruchu błąd zniknie o ile nie jest stały.. ja tak miałem z trybem awaryjnym samochodu po 3 ponownych uruchomieniach.. i potem na 2 dzień błąd zniknął.. w serwisie mówili że nic nie było (w co do końca nie wierzę)
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Nope, nie mam sprzętu. Dzisiaj po dwóch ponownych uruchomieniach (w ciągu ~2 godzin od wystąpienia) komunikat się utrzymywał, zobaczymy jutro. Jak do poniedziałku cały czas będzie, to chyba czeka mnie kolejna wizyta w ASO
Też mi się wydaje że czujnik jest za szybą i nie wiem jakim cudem mycie mogłoby go uszkodzić.
Odpal 3 raz jeszcze dziś na wszelki wypadek.. konieczne są dłuższe przerwy żeby system się całkiem uspil i jutro mam nadzieję że już nie pojawi się..
Nie wiem dokładnie jakie są wymagane interwaly. Ale wiem ze wielokrotne wykańczanie samochodu nie dało efektu u mni dopiero jak wyłączyłem przerwa i potem zniknął błąd.. przykładowy wątek gdzie ludzie opisują jak go u nich wyglądało..https://www.giuliaforums.com/threads...ry-pull.44550/
Mówią że 3-5 wyłączeń z dłuższymi przerwami tak żeby auto weszlo w standby powinnno pomoc.. jak coś daj znać jak coś będziesz więcej wiedział. Jakiegoś OBD2 na Bluetooth nie masz od kogo pożyczyć? Bo powinno wystarczyć do odczytania błędu jak coś![]()
Ja niestety we Wrocławiu bo tak chętne bym pomógł..
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Dzięki, przypomniałeś mi że mam (miałem) elm327 na bluetooth, ale chyba odjechał wraz poprzednim autemAle odpaliłem Alfę i błąd dalej występuje.
tylko nie kumam jakim cudem mycie auta moze cos miec do czujnika deszczu - przeciez on jest podklejony pod szyba i tam woda nie ma prawa sie dostac. predzej gdzies do wiazek, czy bcm - w stelvio np jest kampania bo woda sie dostawala po kablach i zalewala wtyki i sam bcm w kabinie. sciagnij dywanik pasazera, zdemobtuj plastikowa oslone i rzuc okiem po kablaxhywtykach przy bcm czy nie ma wody - zebys nie mial tak jak kokega [MENTION=77138]Giorgio[/MENTION] ze mu auto samo zachamowalo na skrzyżowaniu i nie chcialo jechac dalej (czy cos takiego) - to wlasnie mial od wody na bcm