Srebrne/chromowane ramki też są wrażliwe na chemię na myjniach bezdotykowych i bardzo ciężko coś zrobić z tymi przebarwieniami.
Srebrne/chromowane ramki też są wrażliwe na chemię na myjniach bezdotykowych i bardzo ciężko coś zrobić z tymi przebarwieniami.
Zauważyłem że u mnie 1 może 2 razy w miesiącu odpali jakby na 3 gary. Oczywiście odpalenie na zimnym. Auto wtedy drży (cała buda wali) i z wydechu pierdzi (To akurat źle nie brzmi bo trochę jak stary mustang). Pytanie czy zgłaszać to do ASO czy się tym nie przejmować bo."ten typ tak ma" wiem że ktoś miał wymianę silnika bo tak się często uruchamial - u mnie jest sporadycznie i żadnego check engine nie ma.
koledze [MENTION=73165]azar[/MENTION] notorycznie odpalał na 3 gary, moduł multiair mu ostantio wymienili na gwarancji ale nie kojarzę czy to pomogło.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
eee
to chyba nie micoś si koledze pomyliło
może mojej białej Super wypadał zapłon czy coś ale teraz Veloce mimo, że na zimno staram się zamykać szyby żeby nie słyszeć dźwięku silnika to z cylindrami wszystko ok![]()
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
faktycznie, odszukałem posta (https://www.forum.alfaholicy.org/giu...l#post2177872), multiaira wymianiali [MENTION=57068]Azalgo[/MENTION] właśnie ze względu na to że pracował na 3 gary, jednak nie widzę żadnego updatu czy pomogło
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Ktoś coś mógłby doradzić? Wsiadam 20 min temu i błąd ciśnienia, dojechałem do domu spr i we wszystkich kołach Ok
po jeździe opony się trochę rozgrzewają i te 0.1-0.2bar masz więcej. może trochę niedopompowane masz to jedko koło no albo czujnik szwankuje? inna sprawa że kilku forumowiczów się skarżyło na TPMS, tu jak jest błąd to go dalej pokazuje jak jest nawet już ciśnienie w normie - pamięta przez jakiś czas. miałes idento ciśnienie jak w innych kołach?
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Początkowo myślałem ze uchodzi powietrze jak pojawił sie komunikat, tak we wszystkich kołach było takie same ciśnienie, w domu spr i dobilem delikatnie więcej we wszystkich kołach . Może niska temperatura miała znaczenie ze coś zaświrowało?Postal cała noc w cieple , później sprawdze czy coś sie zmieniło
U mnie w pierwszy weekend z samochodem było tak:
1. lewe tylne spadło do poziomu ostrzeżenia
2. dobiłem je do poziomu jaki system pokazywał dla reszty
3. ostrzeżenia nie skasowało
4. jadąc w trasie ostrzeżenie trzymało się jeszcze przez chwilę, nawet gdy na innych kołach było mniejsze (!) i system dla nich nie krzyczał
5. gdzieś po drodze system przestał narzekać
![]()
Ja miałem identycznie, różnica 0,2 bara. Zaczęło niespodziewanie świecic przez cały dzień nic się nie zmieniło dalej różnica 0,2. Podjechałem na stację uzupełniłem, lampka zgasła wszystko ok, ale następnego dnia w kole znalazłem gwoździa, który później po wbiciu się uszczelnił, zatem sprawdź oponę na całym obwodzie