to prawda ja dużo użytkuje w mieście.
to prawda ja dużo użytkuje w mieście.
Kolega [MENTION=20089]epsonix[/MENTION] zaprojektował, produkuje i sprzedaje takie urządzenie: https://shop.stuff4car.com/pl/index....&product_id=52
Zdecydowanie polecam!
Witam, miał ktoś podobna sytuacje bo u mnie od wczoraj w 2.2D 210KM Q4 pojawiły się te same błędy co u kolegi plus nie działający wyświetlacz między zegarami :/ Błędy wykasowane, wszystko działa prócz wyświetlacza... Aku wymienione dzisiaj na nowe ponieważ stare już 4.5roku przejeździło i trzymało 55%. Bezpieczniki pod nogami pasażera sprawdzone (F36, F37 i F53) Ktoś pisał jeszcze odnośnie Stelvio i niedziałającego wyświetlacza ze jest jeszcze jakiś bezpiecznik przy body na kablach owinięty gąbką ale nie mogę go zlokalizować (20A) ?? Ktoś coś?
ilez mozna o tym samym pytac / pisac. ten watek jest do kitu bo nie jest dedykowany. stary firmware w liczniku, o ike sie nie zbrickowal to ozyje pewnie po odlaczeniach aku
Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.
To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.
Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).
Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).
Czy ktoś wie, gdzie jest bezpiecznik od lusterka fotochrom. w Giulieccie?
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Zły dział kolego.
Giulia B-Tech+ Rame Liquido: https://www.forum.alfaholicy.org/nas...o_vesuvio.html
IG: https://www.instagram.com/shimmy.never.stop/
Witam, mam spory problem ze swoją Giulią (Ti, 280 KM, 2019) świeżo sprowadzoną z USA. Może ktoś będzie w stanie pomóc i coś doradzić.
Mianowicie sytuacja wygląda tak, że jeszcze kilka tygodni temu od razu wymieniłem bezpiecznik pirotechniczny na klemie akumulatora, po tym zabiegu silnik kręcił, ale ze względu na odcięcie pompy paliwa nie mógł zapalić (nie udało mi się wykonać procedury kierunkowskazami). Po wielu próbach odłączyłem akumulator, dałem do ładowania i po kilku dniach chciałem ponownie spróbować. Niestety na zegarach nie miałem już prądu, który generalnie jest w aucie, bo migają kierunkowskazy i palą się lampki wewnątrz.
W skutek tego nie mogę się nawet podłączyć interfejsem diagnostycznym, o próbie odpalenia nie ma mowy. Co dziwne tablet działa, ale język zmienił się z angielskiego na włoski...
Bezpieczniki sprawdzone, nie wiem co się mogło stać.
W skrzynce bezp. w nogach pasażera na kablach owinięty pianką jest jeszcze bezp. 20A sprawdż go.
Bezpiecznik sprawdzony, dalej nic.