Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 38

Temat: skrzypią fotele w waszych Giuliach/Stelvio?

  1. #21
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    Nie alfa
    Postów
    244

    Domyślnie

    Podepnę się może pod ten temat, czy w stelvio są dostępne fotele takie jak w giuli veloce?

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,914

    Domyślnie

    Cytat Napisał deadswine Zobacz post
    Podepnę się może pod ten temat, czy w stelvio są dostępne fotele takie jak w giuli veloce?
    od sierpnia tak. w wersji executive w standardzie a do super sa w pakiecie super sport design z innymi bajerami za 9200. w zwyklym stelvio i fe niedostepne.

    polecam zagladnac do cennika/katalogu ze strony ar lub konfiguratora

  3. #23
    Użytkownik Świeżak Avatar goch
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Bytów
    Auto
    było: 145, 147, 159 SW, Giulia 2.0, jest: Stelvio VeloceTi MY21
    Postów
    69

    Domyślnie

    "Jeśli chodzi o przedni fotel pasażera, również zaobserwowałem głośne drgania na większych nierównościach. W wibracje wpada chyba oparcie (gdy się je chwyci ręką w czasie jazdy, hałas znika), to samo lata temu wkurzało mnie w Fiatach 500, choć nie w każdym egzemplarzu. Założę się jednak, że to ten sam producent Dodam, że piszę o fotelach bez skórzanego obicia."




    u mnie to samo, nasilenie wprost proporcjonalne do jakości drogi...Zobaczymy, serwis chce wymienić szynę mocującą

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,914

    Domyślnie

    koledzy. byłem na weekend w Warszawie, a że miałem dużo czasu w sobotę to odwiedziłem salony Bołtowicz i Carserwis. W skrócie, na 5 Giulii w jakich siedziałem w 2 skrzypiała skóra o plastikowy element boczny, również dotyczyło to jednej Veloce z siedzieniami sportowymi, poniżej szczegóły:
    Bołtowicz Veloce granatowa z pakietem lux jasny brąz - nie skrzypiały
    Carserwis Quadrifoglio biała, siedzenia bez carbonu - nie skrzypiały
    Carserwis Super czerwona, siedzenia skóra+tkanina jasny brąz - skrzypiała skóra o plastik
    Carserwis Veloce biała, siedzenia sportowe czarne - nie skrzypiały
    Carserwis Veloce misano blue, siedzenia sportowe jasny brąz - skrzypiała skóra o plastik.

    Przyglądnąłem się temu trochę bo pisaliście że w dolnej lewej części zamiast skóry jest tkanina w kolorze - tak, ale różnie jest to zmontowane/naciągnięta tapicerka, i w niektórych autach jeszcze z 5mm skóry chowa się za plastikiem, i to skrzypi. Możliwe że rozwiązanie jest trywialne, choćby przesmarować pastą do skóry dobrze pod plastikiem jak wyżej kolega [MENTION=12314]lechtak[/MENTION] sugerował, albo ten plastik zamontować na jakimś małym dystansie powiększając minimalnie szczelinę? (nie przyglądałem się jak plastik jest mocowany, ale pewnie się da to łatwo zrobić)

    W żadnej nic nie skrzypiało o tunel jak sugerował [MENTION=114]Belfer[/MENTION].

    PS. Po tych wizytach jestem już chory na Giulię, zakochałem się jeszcze bardziej i pragę Veloce. Tylko żona mnie studzi - powiedziała że takich pieniędzy na auto ona nie zgodzi się wydać, ale też ją trochę urobiłem od tego czasu, i na ten moment Business juz sie ledwo złapie. Jeszcze się nie pali i może trochę ją urobię, i skończy się na jakiejśc Business trochę doposażonej, felgi kupię jakieś z używki z czasem, może jakieś lepsze fotele się trafią z Veloce rozbitej, tłumik się dłubnie podwójny aftermarketowy z lepszym dźwiękiem i do Cinka podjedzie na jakieś wirusowanie, i będzie też fajnie. Ewentualnie jakaś demówka też może się fajna trafi. Temat i tak nie jest jeszcze na teraz, bo TBi ciągle jeszcze jest amortyzowana w DG.
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 22-10-2017 o 22:15
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  5. #25
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,542

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    koledzy. byłem na weekend w Warszawie, a że miałem dużo czasu w sobotę to odwiedziłem salony Bołtowicz i Carserwis. W skrócie, na 5 Giulii w jakich siedziałem w 2 skrzypiała skóra o plastikowy element boczny, również dotyczyło to jednej Veloce z siedzieniami sportowymi, poniżej szczegóły:
    Bołtowicz Veloce granatowa z pakietem lux jasny brąz - nie skrzypiały
    Carserwis Quadrifoglio biała, siedzenia bez carbonu - nie skrzypiały
    Carserwis Super czerwona, siedzenia skóra+tkanina jasny brąz - skrzypiała skóra o plastik
    Carserwis Veloce biała, siedzenia sportowe czarne - nie skrzypiały
    Carserwis Veloce misano blue, siedzenia sportowe jasny brąz - skrzypiała skóra o plastik.

    Przyglądnąłem się temu trochę bo pisaliście że w dolnej lewej części zamiast skóry jest tkanina w kolorze - tak, ale różnie jest to zmontowane/naciągnięta tapicerka, i w niektórych autach jeszcze z 5mm skóry chowa się za plastikiem, i to skrzypi. Możliwe że rozwiązanie jest trywialne, choćby przesmarować pastą do skóry dobrze pod plastikiem jak wyżej kolega [MENTION=12314]lechtak[/MENTION] sugerował, albo ten plastik zamontować na jakimś małym dystansie powiększając minimalnie szczelinę? (nie przyglądałem się jak plastik jest mocowany, ale pewnie się da to łatwo zrobić)

    W żadnej nic nie skrzypiało o tunel jak sugerował [MENTION=114]Belfer[/MENTION]..
    Tyle zachodu na nic.
    Ja nie pisałem nigdzie, że w Giulii skrzypią fotele o tunel środkowy. Podałem przykład BMW i 159. Więc czytaj dokładniej moje posty... Ostatnio jeździłem S-klasą w wersji AMG i tam też skrzypi w kilku miejscach ale na forum mercedesa nikt nie narzeka, że w aucie za 620 tys. są takie przypadłości. Skóra tak ma i koniec...
    Więc przestań siać defetyzm, tym bardziej, że robisz to celowo i wygląda to jak narzekanie na zawartość cukru w torcie od Sacher'a...
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 23-10-2017 o 08:39

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,914

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Tyle zachodu na nic.
    Ja nie pisałem nigdzie, że w Giulii skrzypią fotele o tunel środkowy. Podałem przykład BMW i 159. Więc czytaj dokładniej moje posty... Ostatnio jeździłem S-klasą w wersji AMG i tam też skrzypi w kilku miejscach ale na forum mercedesa nikt nie narzeka, że w aucie za 620 tys. są takie przypadłości. Skóra tak ma i koniec...
    Więc przestań siać defetyzm, tym bardziej, że robisz to celowo i wygląda to jak narzekanie na zawartość cukru w torcie od Sacher'a...
    to ciekawe jak mam rozumieć tą wcześniejszą Twoją wypowiedź:

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    W 159 nie ma takich odległości od konsoli itp, więc nie ma się o co ocierać.

    Rzeczywiście jakieś takie sporadyczne przypadłości się pojawiają ale to powinno być rozwiązywane poprzez wizyty w ASO. Niech się panowie głowią, co się telepie.
    Przy okazji pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą, ja oczekuję że ma nie skrzypieć i kropka. Skoro w wielu egzemplarzach nie skrzypi, albo proste zabiegi rozwiązują problem, jest to niedopracowanie na etapie projektu lub produkcji. Nie jest dla mnie argumentem że w Mercu za 620tysi też skrzypiało, ani nie uważam że z takimi rzeczami powinno się później jeździć do ASO żeby coś zrobili - tak jakbym nie miał nic lepszego do roboty tylko tam jeździć w kółko. Ja jeśli mam wpakować się w leasing na auto za 150 czy 200tyś żeby spełnić swoje marzenia motoryzacyjne, to oczekuję że NIC nie będzie odbierać mi radości z posiadania nowego auta - chcę żeby nic tego przyjemnego uczucia mi nie zakłucało. Za dużo wymagam? Nie wiem, może większość nie jest tak wymagająca, ja jestem.

    Nie sieję defetyzmu, tylko dzielę się swoimi obserwacjami na forum. Od czego jest forum, żeby tylko peany na cześć Alfy Romeo wygłaszać, czy może też podyskutować co jest nie tak? Powtórzę setny raz, auto jest świetne, ale nie pozbawione wad (na szczęście na razie raczej drobnostki, albo już AR choćby częściowo poprawiła różne sprawy updatami softwerowymi). Jeśli poczytasz moje posty to raczej wyłoni się obraz kogoś kto kibicuje AR w sukcesie, a nawet aktywnie stara się im pomóc (dobrych kilka razy do FCA wysyłałem uwagi przez formularz kontaktowy odnośnie braków, błędów itp cennika/katalogu/konfiguratora, dzięki czemu pewnie dzisiaj są dużo lepsze (choc nie wszystko poprawili)).
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  7. #27
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,542

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    to ciekawe jak mam rozumieć tą wcześniejszą Twoją wypowiedź
    W tamtym poście chodzi mi ewidentnie o fakt, że każde auto ma inną specyfikę wnętrza i nie wszędzie ociera jakiś element o drugi. Skoro w żadnej, którą jeździłem nie było skrzypienia to jakim cudem mogłem stwierdzić, że o tunel ocierają? Zdanie na ten temat mam jedno i go nie zmienię. Skrzypienie skóry to nie wada konkretnego modelu a jej specyfika. Więc kwestia skrzypienia nie powinna być rozpatrywana, jako przypadłość Giulii.
    Ja bym osobiście wolał bym mieć w 159 fotele Ti z alfatexu ale niestety nie ma takowych i muszę się jakoś pogodzić z faktem, że jest zimna w zimie, gorąca w lecie i nie zapewnia takiego trzymania, jak alfatex lub alcantara...

    Jeśli jesteś entuzjastą tego auta to po co temat o skrzypieniu skór?! To zwykła "niedogodność" wynikająca z rodzaju tapicerki i każdy właściciel musi się z tym pogodzić, podobnie, jak i z przypadłościami, jakie wymieniłem wyżej.

    Luźne fotele w niektórych egzemplarzach to już jakiś tam problem wynikający z niedokładnego montażu lub spasowania. Tutaj można działać i męczyć FCA lub ASO o działania w celu niwelowania tych niedogodności.
    Inna sprawa, że pytałem kiedyś w 2 polskich salonach, sprzedających duże ilość Giulii i wyobraź sobie, że nikt nie zgłaszał tego problemu. Więc albo właściciele wolą się żalić w sieci (znaki czasu...?) albo ich to nie dotyczyło...
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 23-10-2017 o 18:32

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,914

    Domyślnie

    nie zwracasz uwagi na jedną sprawę - wystarczyłoby żeby u wszystkich minimalnie wystawał ten materiał ponad plastik jak u kolegi [MENTION=57068]Azalgo[/MENTION], albo sam plastik był trochę krótszy pozostawiając minimalną przerwę od skóry, i już nie było by mowy o żadnym skrzypieniu (i to nieważne jak to nazwiemy : cechą, niedogodnością, niedopracowaniem czy błędem projektowym).

    wiesz, na tej zasadzie jak to tłumaczysz to cechą skór, to równie dobrze można powiedzeć że rdzwiejące mazdy czy mercedesy to też taka drobna niedogodność, w końcu rdza to naturalna cecha stali.
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,542

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    nie zwracasz uwagi na jedną sprawę - wystarczyłoby żeby u wszystkich minimalnie wystawał ten materiał ponad plastik jak u kolegi [MENTION=57068]Azalgo[/MENTION], albo sam plastik był trochę krótszy pozostawiając minimalną przerwę od skóry, i już nie było by mowy o żadnym skrzypieniu (i to nieważne jak to nazwiemy : cechą, niedogodnością, niedopracowaniem czy błędem projektowym).

    wiesz, na tej zasadzie jak to tłumaczysz to cechą skór, to równie dobrze można powiedzeć że rdzwiejące mazdy czy mercedesy to też taka drobna niedogodność, w końcu rdza to naturalna cecha stali.
    Stal źle zabezpieczona jest wadą a wymienione auta mają właśnie taką wadę fabryczną i to jest fakt.
    Skóra nawet najlepiej wyprawiona musi skrzypieć/trzeszczeć. W zależności od wersji foteli część materiałowa jest z boku większa lub mniejsza i wystaje kilka milimetrów nad plastiki. Jeśli skóra dotyka plastiku w jednym aucie z takimi samymi siedzeniami a w drugim nie to też trzeba załatwiać poprzez serwis a nie czekać na cud po napisaniu postów na forum, jak to niektórzy Anglicy robią.

  10. #30
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,914

    Domyślnie

    tylko chodzi o to żeby co drugi czy trzeci klient nie musiał bujać się z taką pierdołą po serwisach, tym bardziej że pieron wie jak to w serwisie załatwią. czy przy wyciąganiu fotela do poprawek nie dzibną Ci po nowiutkim boczku drzwi szyną i nie zostawią pamiątki. Miałem Giuliettę w ASO, miała 2200km przejechane i 4 miesiące, przy okazji umyli i odkurzyli wnętrze, tylko pod domem na drugi dzień jak przyświeciło słońce na zegary to zorientowałem się że szkła zegarów są mega porysowane - szczotka od odkurzacza? lepiej żeby serwisanci nie musieli grzebać w nowym aucie.
    Ja mówię błąd projektowy, na 7 nowych aut w jakich siedziałem w ostatnich 2 tygodniach w salonach AR, w 4 skrzypiały skóry o boczną zaślepkę (do tych 5 z W-wy z ostatnich postów, dolicz Stelvio i Giulię (obie wersje Super) z Bielska od których zacząłem wątek).
    nie podoba mi się to i tyle, nie powinno tak być. nie zmienia to jednak mojego nastawienia - chcę Giulię a jak będzie skrzypieć to jakoś temat rozwiążę.
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 23-10-2017 o 22:26
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

Podobne wątki

  1. Stelvio
    Utworzone przez piotr_c w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-04-2017, 22:01
  2. Wahacze skrzypią po jakimś czasie
    Utworzone przez Dudi42 w dziale GT
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-04-2016, 16:26
  3. [Brera] Welurowe fotele po lifcie - skrzypią
    Utworzone przez djrobertos w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-02-2016, 19:47
  4. Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 17-07-2014, 21:32
  5. Sprężyny skrzypią
    Utworzone przez alfadrian w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-10-2011, 12:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory