Też mam Portugalię. W MESie było widoczne ale nie próbowałem zmieniać.
Też mam Portugalię. W MESie było widoczne ale nie próbowałem zmieniać.
U mnie też. Ale moze to wina Mesa że źle odkodowuje
Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka
[MENTION=17971]arturo132[/MENTION] odpowiadam w bardziej właściwym wątku na Twoje pytanie. wrzucę poniżej fotki z przed i po:
przed:
po:
a tu na screenie z jakiego żadko korzystam, ale doszedł symbol USB
to tak w ramach ciekwostki, łatwa forma stwierdzenia czy ktoś miał update. pytanie co zmienił ten update IPC istotnego, bo kosmetyka na ekranach, stara była dobra a nowa podobna.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
włosi piszą o nowej aktualizacji 8238
https://forum.clubalfa.it/attachment...38-pdf.182508/
w skrócie, istnieje ryzyko zablokwania ACC+ aktywowanego poza ASO![]()
Dwie nowe kampanie to :
Kampania nawrotowa 8239
NIEPRAWIDŁOWE PROWADNICE SIEDZEŃW partii 2245samochodów marki Alfa Romeo, modeli GIULIA i STELVIO, których numery nadwozia zawarte są w przedziale od K7608119 do K7C52053, z powodu pewnego odchylenia w procesie produkcyjnym prowadnic siedzeń mogą wystąpić nieprawidłowe ustawienia siedzeń spowodowaneich nieprawidłowym blokowaniem się.Należy wykonać interwencję koniecznie przed sprzedażą, postępując zgodnie z załączonym cyklem operacyjnym tak, aby uzdrowić cały park. Do Klienta zostanie wysłany list polecony (Zał. 1).
do 8238 nie ma polskiego tłumaczenia, wklejam anglielską wersję:
Recall Campaign8238
BRAKE SYSTEM MODULE (BSM)On a batch of Alfa Romeo Giulia and Stelvio vehicles, the chassis numbers of which are present in SiGi, because of incorrect implementation of the brake system module by the supplier, undesired acceleration of thevehicle may occur in exception and rare cases with Active Cruise Control on.Therefore, action must be taken during pre-delivery inspections on vehicles still in stock operating according to the operating cycle to upgrade all vehicles. Customers will be contacted by registered mail (Annex 1).
[MENTION=79678]kozak[/MENTION], wg powyższego opisu to poprawka buga w którym tempomat źle działał a nie żadne blokowanie możlwiości retrofita. wątpię czy chciałoby im się robić kampanię na to żeby kilkudziesięciu ludzi sobie nie zainstalowało samemu ACC. pracując w developmencie wiem jak ciężko dostać zielone światło na jakoąkolwiek poprawkę (nawet jak coś nie bardzo działa, albo nie jest w pełni funkcjonalne), i wątpię zeby ktokolwiek na tym etapie (jak są już dziesiątki tysięcy aut na rynku), wprowadzał zmiane którą muszą wgrać do każdego auta żeby blokować retrofity ACC. ekonomia się nie spina tu, tym bardziej że retrofity dotyczą aut już sprzedanych a nie odbierają sprzedaż fabryce tej opcji.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Nie widziałem, żeby ktoś wspominał o AN 8231 - montaż wspornika przewodu ABS.
Niestety nie znam więcej szczegółów.
Kampania nawrotowa8231OCIERANIE PRZEWODU PŁYNU HAMULCOWEGO O STALOWY PIERŚCIEŃW niektórych samochodach modelu Alfa Romeo Giulia, których numery nadwozi podane są w SiGi, z powodu możliwego błędu podczas montażu może wystąpićbrak zgodności z początkowym projektem, powodujący ocieranie przewodu płynu hamulcowego o stalowy pierścień znajdujący się na przewodzie płynu chłodzącego silnik. Przetarcie przewodu hamulcowego może doprowadzić do wycieków płynu.Należy wykonać interwencję koniecznie przed sprzedażą, postępując zgodnie z załączonym cyklem operacyjnym tak, aby uzdrowić cały park. Do klienta samochodu już sprzedanego zostanie wysłany załączony list.
z tego co looknalem to jakis wspornik i ewentualnie wymiana przewodu hamulcowego od centralki do kola + nowy plyn + odpowietrzanie itp.
aha, tylko wersje 280HP Q4
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Zobaczymy co będzie, w piątek umówiłem się na wymianę oleju i właśnie mają robić te akcję odnośnie tempomatu aktywnego, czyli tą 8238 jak pisze epsonix, Pan mnie pocieszył że więcej czasu zarezerwuje bo różnie to bywa i czasem są problemy... grunt to kogoś pocieszyć