Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 53

Temat: Giulia jako samochód dla rodziny

  1. #31
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,301

    Domyślnie

    Słuchaj, to jedyna możliwa odpowiedź na "tak myślałem - troll". Używasz takiego epitetu bezpodstawnie i będziesz pouczał jak należy kogoś traktować.

    Bo chyba naprawdę nie oczekiwałeś, że zrobię listy zestawów aut dla każdego z jego potrzebami ( a co komu z "przykładu jednego"?? -no co ? - nic, takie samo nic jak z tysiąca przykładów) - tyle możliwości i potrzeb i możliwych kombinacji. Nie wiem więc czego oczekiwałeś pytając o przykłady, ale wiem że ewidentnie chciałeś mnie obrazić, prymitywnie nazywając trolem.

  2. #32
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Chrisu
    Dołączył
    10 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Giulia 2.0 AT 200PS wersja Business
    Postów
    88

    Domyślnie

    Czy to jest jakaś forma sportu ? Odkładać się jak pis z po ?
    Wątek ogólny o Giulii stał się przez to nie do czytania !
    Tutaj jest o rodzinie o dzieciach o wózkach...po kiego ...uja wrzucać te osobiste wycieczki? Pod tym względem to forum jest wqrwiające... a mam porównanie do forów innych marek.
    Sorry za offtop ale wolę tu poczytać o bagażnikach, wózkach , boxach dachowych itd

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,999

    Domyślnie

    no i poda Ci przykład, ale to będzie jego przykład, wg jego kryteriów, mi czy Tobie może się spodobać a może totalnie nie. czy to ważne że nie podał, moim zdaniem niepotrzebnie go przyciskasz bo robi się nieprzyjemnie. wypowiedział się ogólnie, coś ma na myśli i tyle. ja uważam że fajnie jest posłuchać różnych opini - jeden sugeruje mi 2-3 samochody dla siebie, inny będzie namawiał żeby kupić Giulię, jeszcze ktoś powie rozsądniej dla rodziny jest wziąść Stelvio. Każdy poda jakieś argumenty za swoim rozwiązaniem i przeciw kolegów i tyle, może taka dyskusja pozwoli na coś tam otworzyć oczy, albo temat lepiej sobie przemyśleć i zdecydować.

    ja wypowiedź Andrzeja o przykładzie pod avatarem (czyli 156/166/155) rozumiem nie jako propozycje tych konkretnych aut, ale propozycje posiadania różnych aut - ma dużą komfortową limuzynę jako auto rodzinne/na wyjazdy - duży bagażnik itp, na codzień 156V6 mniejszy, lekki, jest v6 też się idzie pobawić trochę, a do zabawy na tor ma 155 rozumiem w jakiejś specjalnej wersji torowej? kupując podobny zestaw dzisiaj zamiast jednej Giuli czy Stelvio, kolega sugerował coś za te same pieniądze - np pomyśleć na codzienne kulanie Brera TBi, na rodzinne wyjazdy coś dużego z dieslem (Ford S Max) a do sportu, kupić BMW M3 używkę i zostawić sobie budżet do grzebania przy niej (bo napewno będzie co robić przy starszej (zajechanej) Mce).
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Azalgo
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Giulia Veloce 2.0T
    Postów
    676

    Domyślnie

    Tak żeby zejść z poziomu filozoficznych rozważań nad rolą auta w życiu, na poziom merytoryczny. Giulia jako auto rodzinne...
    Wożenie dwójki dzieci w fotelikach wydawało się oczywiste, zwłaszcza biorąc pod uwagę obecność dwóch portów isofix. Nie wiem czy temat nie dotyczy tylko veloce ale jeśli ktoś ma elektrycznie sterowane fotele, to pewnie też. Otóż fotel kierowcy ma funkcję odsuwania się do tyłu po wyłączeniu zapłonu i otwarciu drzwi kierowcy. Owocuje to tym, że dziecku siedzącemu w foteliku za kierowcą, można z łatwością zmiażdżyć nogi... nie będę tu opisywał cyrków jakie odstawiam aby "obejść" ten problem. Problem, którego nie widziałem przy transportowaniu jednego dziecka. Na plus zaś należy zaliczyć wygodny dostęp do portów isofix. W 159 sw był koszmarem.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  5. #35
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,999

    Domyślnie

    cenna uwaga o odjezdzajacym fotelu. nie ma na to jakiejs opcji w menu? masz wszystkie updaty wgrane? skladales reklamacje w serwisie? jesli olewaja to moze warto byloby to zgłosić do jakiejs organizacji czy zajmujacej sie homologacjami czy bezpieczenstwem samochodow. ktos ich chyba moze zmusic do usuniecia niebezpiecznej funkcji poprzez akcje nawrotowa na update softu

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Azalgo
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Giulia Veloce 2.0T
    Postów
    676

    Domyślnie

    W instrukcji nie znalazłem opcji na wyłączenie tego udogodnienia. Temat został zgłoszony.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  7. #37
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że jakiś miesiąc temu ktoś podawał tu rozwiązanie tego problemu. [MENTION=24088]makaronek[/MENTION], nie byłeś to Ty, albo nie komentowałeś tego?

  8. #38
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2017
    Auto
    Giulia Q
    Postów
    207

    Domyślnie

    Cytat Napisał SliwusBuu Zobacz post
    Wydaje mi się, że jakiś miesiąc temu ktoś podawał tu rozwiązanie tego problemu. [MENTION=24088]makaronek[/MENTION], nie byłeś to Ty, albo nie komentowałeś tego?
    nie ma rozwiązania, ale co ciekawe mój fotel nie odjeżdża, albo odjeżdża tylko troche, jakieś 2-3 cm.

  9. #39
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    Próbowaliście tego?
    Cytat Napisał Trevor Zobacz post
    A ja wrzucę tipsa dla mnie najprzydatniejszego. Pewnie jest w instrukcji ale ...
    chodzi o te nieszęsne elektryczne fotele które same odjeżdżają kiedy (uogólniając) kierowca nie siedzi w aucie. Jest to ważne kiedy ma się fotelik dziecięcy za kierowcą. W moim przypadku fotel który sam odjeżdzą do tyłu dojeżdza do fotelika blokując go i nie jest łatwo go wyjąć albo wsadzić w dock.
    mój sposób: Jak się otworzy drzwi to można kliknąć w zapamiętaną pozycję docelową i fotel dojedzie w porządane miejsce zanim się wsiądzie i zamknie drzwi albo po tym jak się wysiądzie. wtedy spokojnie można mieszać przy przestrzeni za kierowcą.
    BTW było info na alfaowner że ponoć w firmware ma niedługo być opcja wyłączania tego bezsensownego dojeżdżania.

  10. #40
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    Giulietta 1.4 MA, Opel Insignia 2.0D
    Postów
    30

    Domyślnie

    Mam trójkę dzieci i robiłem podejście do Gulii jak i do Stelvio. Tak więc skupię się jedynie na walorach/ wadach użytkowych dla dużej rodziny:
    1. Gulia ma 3 "miejsce" na tylnej kanapie bardzo niewygodne, tj. bardzo wąskie, twarde i dodatkowo bardzo duży tunel pośrodku. Bagażnik bardzo słaby, głównie ze względu na niewygodny dostęp. Samochód został odrzucony ze względu na tylną kanapę. Bagażnik oczywiście również nie bardzo, ale tu na dłuższe podróże można się posiłkować boxem na dach.
    2. Stelvio ma niestety tą samą wadę tylnej kanapy: 3 "miejsce" na tylnej kanapie bardzo niewygodne, tj. bardzo wąskie, twarde i dodatkowo spory tunel pośrodku. Bagażnik OK w Stelvio. Z powodu tylne kanapy nie wybrałem również Stelvio.
    Trochę sie tego spodziewałem po zdjęciach wnętrza (tylna kanapa) i wizyta w salonie tylko to potwierdziła. Wiem, że prawie wszystkie auta w tej klasie mają niewygodne środkowe miejsce na tylnej kanapie, choć w Stelvio/Gulii jest chyba jeszcze bardziej niewygodne. W związku zacząłem się rozglądac za autami z 3 tej samej szerokości siedzeniami w 2 rzędzie i niestety w grze zostały niemal same minivany, których nie lubię. W końcu po teście Puga 5008 wybrałem to auto, przynajmniej nie wygląda jak minivan a jest bardzo funkcjonalne w środku. Niestety osiągi i prowadzenie w Pugu dalekie do Alfy Romeo, ale wymagania rodzinne przeważyły.
    Co do Gulii i Stelvio dla rodziny 2+2 jest jeszcze OK, ale dla większej rodziny nie bardzo, przynajmniej dla mnie, przy czym oczywiście Gulia wymaga dodatkowo szczególnego kompromisu jeżeli chodzi o bagażnik.

Podobne wątki

  1. Alfa 147 jako pierwszy samochód
    Utworzone przez Dejdis w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-10-2014, 13:58
  2. Ar 156 jako pierwszy samochód
    Utworzone przez Ludi_72 w dziale 156
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 04-09-2014, 08:50
  3. [145] Alfa Romeo 145 jako pierwszy samochód - nada się?
    Utworzone przez mmax88 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 09-05-2012, 20:22
  4. Alfa jako pierwszy samochód
    Utworzone przez tomek93 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 09:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory