Dzięki [MENTION=34131]Dareek[/MENTION]. Ciekawe czemu w Stelvio nie dali statycznego...
Dzięki [MENTION=34131]Dareek[/MENTION]. Ciekawe czemu w Stelvio nie dali statycznego...
statyczne było i jest w dieslu realizowane przez halogeny przeciwmgielne
A po co statyczne jak masz AFS? Może w Stelvio nie dali bo ze względu na wysokość świateł się nie dało w lampie i musieliby dać dodatkowe lampy niżej, na przykład.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
statyczne zgodnie z przepisami działa do określonego kąta skrętu i max do 40 km/h - super sprawa na miasto np manewry parkingowe skrzyżowania gdzie dynamiczny AFS jest nieprzydatny - tj nie widać tego efektu.
Nie wiem na ile się sprawdza AFS, nie korzystałem. Teoretycznie za to AFS doświetla kręte drogi czego statyczny LED nie robi, przepisy pozwalają na drodze krętej użyć do tego świateł p-mgielnych czyli w wersji 25W nie masz doświetlenia wcale bo p-mgielnych nie ma a LED nie działa. Mogli zrobić kompletny system a tak w sumie masz wybór, 25W na miasto albo 35W na trasy, bez sensu.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
chyba nie do końca wiesz jak mocno świeci statyczne doświetlanie zakrętów w Giulii 25W- a zapewniam cię że te diodki naprawdę dają radę. Owszem na krętych drogach przy większych prędkościach nie działa ale ogólnie nie ma co narzekać- oba modele mają naprawdę dobre świtała. sam się zastanawiałem czy nie dołożyć do stelvio halogenów z diesla ale przeszkadzają chodnice IC.