Strona 49 z 51 PierwszyPierwszy ... 39404142434445464748495051 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 481 do 490 z 509

Temat: Aftermarket-owe wydechy Giulia

  1. #481
    Użytkownik Świeżak Avatar BAR30_AR
    Dołączył
    12 2018
    Mieszka w
    AR
    Auto
    Alfa Romeo Giulia
    Postów
    54

    Domyślnie

    Dobry wieczór, mam Alfę Super 200. Planuję zakup wydechu czy mógłby ktoś polecić mi coś sensownego? Ja kompletnie nie znam się na tym. Mam zakupiony karbonowy dyfuzor jak w QV i chciałbym żeby były 4 końcówki. Przeglądałem Raggazona, Ultegrę, Milltek ale dla mnie wszystko brzmi na jedno kopyto. Nie chciałbym wyrzucić pieniędzy w błoto. Na co dzień mieszkam w Szwajcarii, więc coś z homologacją musiałabym mieć. Pozdrawiam

  2. #482
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,304

    Domyślnie

    Jeden z niewielu z homologacją to Remus:
    https://remus.eu/en/car/axle-back-ex...d=1-2-475-1889

    Zazwyczaj też Remusy brzmią dobrze.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #483
    Użytkownik Świeżak Avatar BAR30_AR
    Dołączył
    12 2018
    Mieszka w
    AR
    Auto
    Alfa Romeo Giulia
    Postów
    54

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Zazwyczaj też Remusy brzmią dobrze.
    Dzięki, może jeszcze ktoś wypowiedzieć się, najlepiej z użytkowników Ultegry i innych. Jak po roku ( i więcej ) użytkowania nadal jesteście zadowoleni ? Wszelkie sugestie mile widziane.

  4. #484
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Giulia Veloce Q4 MY2021, 159 2,4 JTDm Q4 290KM++, Abarth 695 Competizione MY2023
    Postów
    31

    Domyślnie