Página 115 con 127 El primeroEl primero ... 1565105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125 ... pasadopasado
Mostrar resultados de 1,141 Para 1,150 con 1264
  1. #1141
    El usuario Świeżak Avatar shpuncik
    Se incorporó a la
    02 2020
    Automático
    145 Boxer; 145 JTD Edizione Sportiva
    Mensajes
    241

    Domyślnie

    tylne US obrysowki nie udasia wylaczyc za pomoca kodowania kiedy so przednie lampy 35W bedzie to Giulia czy Stelvio.


    › Więcej...: Sprowadzenie z USA

  2. #1142
    El usuario Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Se incorporó a la
    10 2011
    Automático
    Ghibli'20, Giulia'18, Tonale'23, Spider'99
    Mensajes
    10,727

    Domyślnie

    Cytat escribió shpuncik Zobacz post
    tylne US obrysowki nie udasia wylaczyc za pomoca kodowania kiedy so przednie lampy 35W bedzie to Giulia czy Stelvio.
    napisałem mu 2 posty wyżej jak ma zrobić nawet jeśli nie ma czujników. oczywiście jeśli ma USA przód to i przednie się wyłączą (i dobrze).oczywiście legalnosć bez czujników (i lamp EU), wiadomo że dalej do kitu.

  3. #1143
    El usuario Świeżak
    Se incorporó a la
    02 2023
    Automático
    Stelvio
    Mensajes
    44

    Domyślnie

    Cytat escribió epsonix Zobacz post
    napisałem mu 2 posty wyżej jak ma zrobić nawet jeśli nie ma czujników. oczywiście jeśli ma USA przód to i przednie się wyłączą (i dobrze).oczywiście legalnosć bez czujników (i lamp EU), wiadomo że dalej do kitu.
    W moim przypadku lampy EU, spryskiwacze lamp seryjnie. Na razie jeszcze brakuje czujników poziomowania, ale po zimie mam w planach zrobić. Rozumiem, że bez tych czujników rezystory do czujników są wymagane, a gdy dołożę czujniki poziomowania to wystarczy wyłączyć za pomocą kodowania?

  4. #1144
    El usuario Świeżak Avatar shpuncik
    Se incorporó a la
    02 2020
    Automático
    145 Boxer; 145 JTD Edizione Sportiva
    Mensajes
    241

    Domyślnie

    Cytat escribió myslos Zobacz post
    W moim przypadku lampy EU, spryskiwacze lamp seryjnie. Na razie jeszcze brakuje czujników poziomowania, ale po zimie mam w planach zrobić. Rozumiem, że bez tych czujników rezystory do czujników są wymagane, a gdy dołożę czujniki poziomowania to wystarczy wyłączyć za pomocą kodowania?
    powtorze sie jeszcze raz:

    Cytat escribió shpuncik Zobacz post
    tylne US obrysowki nie udasia wylaczyc za pomoca kodowania kiedy so przednie lampy 35W bedzie to Giulia czy Stelvio.
    i nie ma znaczenia, czy zainstalujesz poziomowanie lub rezystory czy nie

  5. #1145
    El usuario Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Se incorporó a la
    10 2011
    Automático
    Ghibli'20, Giulia'18, Tonale'23, Spider'99
    Mensajes
    10,727

    Domyślnie

    @shpuncik. dajesz rezystory (dzielnik pomiędzy linie 5V a masę dla czujnika) lub w inny sposób robisz ok 2.5V na liniach czujników, wyłączasz obrysówki w proxi, auto myśli że ma czujniki ustawione neutralnie i się nie skarży, a obrysówki tył wyłączone. gdzie Ty widzisz problem?

    - - - Actualizado - - -
    @myslos w Twoim przypadku, jak już masz lampy EU, to tylko czujniki dodać i kable (jeśli nie masz, niektóre stelvio USA dostawały gratis), proxi i działa (no jeszcze kalibracja w kompie xenona i ustawienie ręczne poziomu na stacji - imbusem pewnie się nie uda bo te mechanizmy z czasem się blokują, ale da sie kluczem 13 oczkową grzechotką podobno przez klapkę nadkola po skręceniu koła). jest trochę zabawy przy wtyczce AFLSa aby dodać piny jeśli nie ma wiązek, bo wiązka krótka. ja po wyjęciu schowka, odcinałem po kolei istniejące kable tak ze 2cm od wtyczki, przedłużałem różnymi el color de laami wiązkę od strony instalacji auta, rozmontowywałem wtyczkę, dodawałem piny, potem po zamknięciu lutowałem sobie wszystko z powrotem. ze 3 stelvio tak zrobiłem. na tą zabawę schodzi ze 3h, do tego powiedzmy pół godzinki zabawy typu proxi, kalibracje itp.

  6. #1146
    El usuario Świeżak
    Se incorporó a la
    07 2009
    Vive en
    Osiek
    Automático
    AR147 1.9 JTD
    Mensajes
    156

    Domyślnie

    Witam. Mam zamiar Compro z USA AR Giulia i mam pytanie gdzie mogę wysłać lampy przednie i tylne żeby mi przerobili na gotowi. Czy ktoś może mi polecić jakiś magików co się tym zajmują albo napiszę jak to zrobić u siebie w garażu.

  7. #1147
    El usuario Świeżak Avatar StelvioRed
    Se incorporó a la
    10 2023
    Vive en
    Libiąż
    Automático
    Stelvio Ti
    Mensajes
    51

    Domyślnie

    Tyłu bym nie przerabiał, sam dopiero co sprowadziłem Stelvio. Za cenę przeróbki tylnych lamp miałem używki EU w super stanie. Przód przerabiałem w Auto Gamma Katowice ale mają też oddział Kraków i parę innych.
    Możesz wysłać kurierem i tak samo odebrać.

    Na końcu jak zmądrzałem to kupiłem reflektory EU

  8. #1148
    El usuario Świeżak
    Se incorporó a la
    07 2009
    Vive en
    Osiek
    Automático
    AR147 1.9 JTD
    Mensajes
    156

    Domyślnie

    StelvioRed ile cię to el costo de laowało. Ile dałeś za tylne lampy. A ile za przeróbkę przednich. No i najważniejsze o co chodzi z tym że zmądrzałem i kupiłem EU i w jakiej cenie i gdzie. Pozdrawiam.

  9. #1149
    El usuario Świeżak Avatar StelvioRed
    Se incorporó a la
    10 2023
    Vive en
    Libiąż
    Automático
    Stelvio Ti
    Mensajes
    51

    Domyślnie

    Tylne kupiłem za 380 zł sztuka a przeróbka USA zaczyna się od 300 więc nie warto moim skromnym zdaniem. Przód wyszedł od sztuki 1100 zł za przeróbkę, bo to xenon skrętny.
    Potem posiedziałem trochę i okazało się, że spokojnie można dostać w bardzo dobrym stanie bez pourywanych mocowań i pękniętych kloszy reflektor za 1300-1600 zł.

    Nie mówię już, że jak chwilę posiedziałem na forum. Zgadałem się przez przypadek odnośnie innego tematu i odkupiłem od użytkownika reflektor za 1200zł więc przeróbka mija się z celem moim zdaniem.

    Aby nie wywalało błędu lamp musisz albo zostawić wersję USA i będą świeciły obrysówki albo jak chcesz mieć porządnie zgodnie z naszymi przepisami to kupujesz lampy EU i dokładasz czujniki poziomowania i spryski reflektorów, bo w Stanach tego obowiązku nie ma.

    Tak przynajmniej jest w Stelvio, Giulia jako podobny twór może mieć tak samo ale to niech koledzy od szybkich sedanów się wypowiedzą czy jest analogicznie.

  10. #1150
    El usuario Connoisseur
    Se incorporó a la
    02 2009
    Vive en
    Katy Wroclawskie.
    Automático
    159,1,9Jtdm 200KM, Stelvio 2021- 280KM
    Mensajes
    1,578

    Domyślnie

    Cytat escribió StelvioRed Zobacz post
    Przód przerabiałem w Auto Gamma Katowice ale mają też oddział Kraków i parę innych.
    Na czym polega przeróbka - robią asymetrię, coś jeszcze?

Temas similares

  1. Traer el alfa de Italia
    Creado por genero en la sección de consejos en la compra de
    Respuesta: 11
    Último mensaje/autor: 31-08-2013, 21:57
  2. Introducción de GT en el extranjero
    Creado por lesseps en la sección de la GT
    Respuesta: 19
    Último mensaje/autor: 16-06-2013, 19:49
  3. Que Alfa GT de Alemania
    Creado por extremer206 en la sección de la GT
    Respuesta: 12
    Último mensaje/autor: 01-05-2012, 11:40
  4. Traer el alfa de Alemania
    Creado por kasztelan en la sección del Foro General de Alfa Romeo
    Respuesta: 22
    Último mensaje/autor: 05-08-2011, 21:49
  5. Llevar un coche (Italia)
    Creado por Kejter en la sección del Foro General de Alfa Romeo
    Respuesta: 2
    Último mensaje/autor: 15-03-2008, 15:28

alfa romeo giulia z usa

giulia usa

silnik b48 bezawaryjny

kodowanie radaru giulia

alfa romeo giulia cena z usa

giulia z uss

giulia usa zmiana polski

Giulia poziomowanie usa

giulia przedobka zamkow

giulia ze stanow

giulia usa zamki przerobka

giulia usa zamki forum

Giulia kodowanie lamp

Giulia poziomowanie xenonow usa

alfa romeo stelvio z usa forum

giulia wersja USA

maprawa alfa romeo z usa

gulia z usa

alfa romeo gulia koszt sprowadzenia ze stanow

Etiquetas para este tema

Permisos

  • No se puede asumen un nuevo tema
  • No se puede escribir mensajes
  • No se puede Agregar archivos adjuntos
  • No se puede editar tus mensajes
  •  
Amortiguadores de choque