Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)
oo jest szaman. masakra - daj nr do dostawcy bo dobry towar ma
- - - Updated - - -
Opinia o alfach bierze się wiesz z czego - z druciarstwa serwisowego- nikomu nie zaglądam do kieszeni ale wielu nie tylko że nie ma pojęcia o serwisowaniu aut to jeszcze drutuje - Janusz kupuje alfe i potem płacz ze 19 czy 20 opony kosztują że klocki 6 czy 8 stów. Popatrz na wątki o MA - jak czek na jakiś czas to nie ma problemu- tak to wygląda.
za chwile przyjdzie czas z racji wieku na wahacze i inne rzezy i znów będzie płacz i lament - olaboga bo wahacz ameliniowy cza kupić
I nie ma to związku z tym skąd auto pochodzi po prostu jest taka mentalność której nie przeskoczysz.
- - - Updated - - -
większość całek to po prostu całki finansowe przez absurdalne ceny czeci - przykład ostatni nie kupisz to nowej corolli samej szyby klapy tylnej tylko z ...klapą za 10 tys-do tego jej przezbrojenie malowanie kolejne 9 - uważasz to za normalne bo jak nie - sztucznie winduje sie ceny i nakręca sie szarą strefę kradzieży.
- - - Updated - - -
ale ja się z Tobą zgadzam- to problem wszystkiego co się porusza na pl drogach- przeglądy i dopuszczenia do ruchu na SKP to fikcja od lat. a patent prosty - postawić patrol i ..dobrać się diagnostom do jaj - zaraz by się skończyło.
auto ma wystrzelone jaśki- proszę papier z ASO o wymianie- i po temacie.
już CI pisałem mam auto z USA jeżdżę nim 4 lata - ale graty do naprawy kupowane były w ASO na co mam faktury - można można. I jak pisałem już kiedyś jeśli wiem że auto walone nie kupię go bez rzetelnej dokumentacji. tyle.
po prostu pogoń handlarzy za chęcią zysku jest ogromna i naprawdę działy się i dzieją się nadal różne cuda i nie ma co generalizować - tka wygląda cały rynek używek w pl - bez znaczenia pochodzenie.
popatrz jakoś w USA po Carfax sprawdzisz historię a tu w Eu taka cywilizacja że sprowadzane auto np z DE to czarna dziura- jak myślisz dlaczego?
Ale tak robią tylko Ci, co ściągają auto dla siebie i choć trochę się znają na naprawach. Dla innych liczy się tylko cena na gotowo i stąd mamy to:
Tylko ten nasz rynek używek Giulii/Stelvio w znacznej mierze opiera się na imporcie z USA (plus nasze salonowe po wypadkowe) dlatego nazwałem to folklorem, bo salonówek w PL sprzedało się relatywnie niewiele w porównaniu do takiego BMW, czy Audi. Dla wielu nabywców takich aut większym problemem jest konwersja z USA na EU, niż geometria nadwozia
Przez dwa/trzy pierwsze lata produkcji Giulii/Stelvio na tym forum dyskutowano głównie o cenach i kosztach leasingu oraz o dokładaniu brakujących elementów wyposażenia a głównymi usterkami były problemy z radiem I generacji, odjeżdżanie fotela kierowcy i składanie lusterek. A potem zaczął się na forum wysyp usterek, których nikt z dotychczasowych nabywców nie potrafił rozpoznać/potwierdzić u siebie. Tak właśnie wyglądały na forum narodziny folkloru![]()
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)
Żyję w kraju w którym wszyscy chcą mnie zrobić w chuja.... jakoś tak to leciało.
Pisałem z pamięci - na początku nikt nawet nie wiedział, że chodzi o auta z USA, bo autor pytania zwykle się tym nie chwalił. Dopiero po jakimś czasie znaleziono wspólny mianownik dla tych nietypowych usterek - auto z USA po konwersji i po naprawie. Potem dla takich dziwnych usterek od razu padało pytanie, czy auto z USA. Użyj wyszukiwarki to może dostaniesz jakieś konkrety, które Cię interesują.
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)
Ok, jak mi się posypie to będę szukał. "Gwarancja" po dwóch latach u epsonixa już pewnie nie działa [emoji1787]
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
Szkoda całkowita w USA nie oznacza uszkodzenia konstrukcji tylko wysoki koszt naprawy. Tam nawet nowe auto po gradobiciu potrafi mieć szkodę całkowitą, bo koszt (przede wszystkim robocizna) jest znacznie wyższy niż u nas. Sam mam auto, za które ubezpieczalnia wypłaciła kasę, bo uznała że nie opłaca się naprawiać, a do zrobienia były lampy, maska, zderzak i błotnik. Na gotowo wyszło mnie to 85 tysięcy, czyli jakieś 30 mniej niż auto z polskiego salonu.
Przestańcie pisać już bzdury jak każdy Polak na wszystkim sie zna i wszystkich poucza. Co ma konwersja usa europa do błędów.
Usa po robocie blacharskiej nie rdzewieje a ostatnio na wątku było nowe niebite rdza.
Ja bardzo przepraszam, że niektórym psuję tu ich biznesy, bo nie mam auta z USA, ale na forum dowiedziałem się, że konwersja auta z USA na EU to jak wymiana opon na zimowe, a cała reszta naprawy rozbitka to zwykły detailing, bo przecież blacha z USA nie rdzewieje, co powinno rozwiać poniższe wątpliwości:
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)