Strona 13 z 13 PierwszyPierwszy ... 345678910111213
Pokaż wyniki od 121 do 129 z 129
  1. #121
    Użytkownik Znawca Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia
    Postów
    1,072

    Domyślnie

    Z tym gościem to jest wogole ciężki konatkt. Zresztą pisałem też do drugiego który to ogarnia i też się nie odzywa.



    Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka


    › Więcej...: Dodanie kamery i czujnikow parkowania

  2. #122
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2018
    Auto
    Stelvio 2.0/200KM
    Postów
    287

    Domyślnie

    Cytat Napisał kozak Zobacz post
    Ale z czym poważna? Bo nie będzie update?
    Tak, właśnie. Update BSM zrobić może tylko ASO - w odróżnieniu od włączenia ACC+ MESem, co każdy może zrobić sobie sam.
    Jestem po luźnej rozmowie w ASO i raczej znikome szanse na update - nawet nie dlatego, że nie chcą, ale po prostu nie potrafią tego zrobić jeżeli akcja 8238 nie wyskakuje dla mojego samochodu po podłączeniu u nich do kompa. A nie wyskakuje, bo parę tygodni temu byłem na przeglądzie (8238 już istniała w FCA) - i nie ma dla mnie żadnych updejtów.

    Polecam dokłądnie przejrzenie opisu 8238 - chodzi o to, że problem tam opisany występuje - owszem - z powodu błędu w BSM, ale TYLKO przy używaniu ACC. A że w standardowej konfiguracji nie mamy ACC (bo włąśnie chcemy sobie dołożyć) - fabryka nie przewiduje dla nas 8238.

  3. #123
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    648

    Domyślnie

    Czy jest na tej naklejce numer części? Zastanawia mnie czy ta kierownica ma podgrzewanie.. niby wyglada identycznie do mojej poza modułem ACC.. próbowałem wpisywać numer 015.. do eper ale nie znajduje.. jakies pomysły? A może powinienem w inny miejscu szukać.. W sumie szkoda by było stracić podgrzewanie wtedy faktycznie moduł lepiej wymienic

    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

  4. #124
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Giulia Veloce 2.0T Q4 i Giulietta 1.4TB
    Postów
    6,451

    Domyślnie

    a jaki problem modul przelozyc? numery wiekszosci czesci/modulow (poza rzeczmi typu wkret czy podkładka)najczesciej zaczynaja sie od 5xx i maja 9 cyfr. poza tym masz stary eper pewnie i tej z 2018 moze nie byc jesli numer sie zmienil. przyciski zaczynaja sie chyba od 15x i tez 9 cyfr. sprawdz w eper jak kompletne kierownice sa oznaczane

  5. #125
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    648

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    a jaki problem modul przelozyc? numery wiekszosci czesci/modulow (poza rzeczmi typu wkret czy podkładka)najczesciej zaczynaja sie od 5xx i maja 9 cyfr. poza tym masz stary eper pewnie i tej z 2018 moze nie byc jesli numer sie zmienil. przyciski zaczynaja sie chyba od 15x i tez 9 cyfr. sprawdz w eper jak kompletne kierownice sa oznaczane
    Nie no nie ma problemu żeby przełożyć tylko w sumie jeśli kierownica ma wszystko to po co ja rozkręcac szybciej/łatwiej przełożyć i przepiac poduszkę 1 śruba zamiast kilku

    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

  6. #126
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Giulia Veloce 2.0T Q4 i Giulietta 1.4TB
    Postów
    6,451

    Domyślnie

    Cytat Napisał niegowic Zobacz post
    Nie no nie ma problemu żeby przełożyć tylko w sumie jeśli kierownica ma wszystko to po co ja rozkręcac szybciej/łatwiej przełożyć i przepiac poduszkę 1 śruba zamiast kilku

    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
    z tego coveiem to kierownicy nie musisz sciagac do wymiany samych przycisków ani nawet nie odpinac poduszki, a do wymiany kiery oba musisz zrobic.

  7. #127
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    648

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    z tego coveiem to kierownicy nie musisz sciagac do wymiany samych przycisków ani nawet nie odpinac poduszki, a do wymiany kiery oba musisz zrobic.
    Oglądane to jeszcze raz mam ta kierownice dodatkowa i wydaje mi sie ze nie ale może się mylę nigdy żadnej kierownicy nie rozbieralem tak na pierwszy rzut oka mi sie wydawało że się nie da.. tam są wkrety od spodu na module.. tak mi sie przynajmniej wydaje.. więc od spodu by trzeba dojść

    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

  8. #128
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Giulia Veloce 2.0T Q4 i Giulietta 1.4TB
    Postów
    6,451

    Domyślnie

    wg procedury z aso trzeba sciagac, ale po tym co tam bylo napisane raczej wygladalo to na wygode grzebania/odkrecania wkretow z tylu kierownicy. ktos na ktoryms forum (tu albo na alfaowner) tez napisal cos co sugerowalo ze nie trzeba zdejmowac kiery. jesli trzeba to i tak zaden problem. wszystkie czynnosci mniej zajma niz nasza dyskusja o tym

    - - - Updated - - -
    @niegowic, @kozak, @ciafok, zrobiliscie straszny OT w watku o kamerze i czujnikach cofania odnosnie retrofitu ACC, a ja jeszcze w tej waszej dyskusji biore udzial. wezcie zacznijcie pisac w dedykowanym watku, tu:
    http://www.forum.alfaholicy.org/giul...tempomatu.html
    @Belfer, móglbys przeniesc posty o ACC/kierownicy/sciaganiu jej itp do powyzszego tematu?

  9. #129
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    648

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    wg procedury z aso trzeba sciagac, ale po tym co tam bylo napisane raczej wygladalo to na wygode grzebania/odkrecania wkretow z tylu kierownicy. ktos na ktoryms forum (tu albo na alfaowner) tez napisal cos co sugerowalo ze nie trzeba zdejmowac kiery. jesli trzeba to i tak zaden problem. wszystkie czynnosci mniej zajma niz nasza dyskusja o tym

    - - - Updated - - -
    @niegowic, @kozak, @ciafok, zrobiliscie straszny OT w watku o kamerze i czujnikach cofania odnosnie retrofitu ACC, a ja jeszcze w tej waszej dyskusji biore udzial. wezcie zacznijcie pisac w dedykowanym watku, tu:
    http://www.forum.alfaholicy.org/giul...tempomatu.html
    @Belfer, móglbys przeniesc posty o ACC/kierownicy/sciaganiu jej itp do powyzszego tematu?
    Zgadzam sie nowy post juz dodałem w tamtym wątku z instrukcją jak się rozbierać kierownice..

    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [159] Czujniki parkowania dodanie
    Utworzone przez dexster w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-05-2015, 10:41
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-04-2014, 06:19
  3. [159] domontowanie czujnikow parkowania z tylu
    Utworzone przez AlfaRomeo156 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-12-2011, 21:46
  4. [159] Cos do czujnikow nie mam szczescia - Niezdecydowana rezerwa
    Utworzone przez Wrath w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-10-2011, 20:45
  5. [145] Problem z klimatyzacja. Opis czujnikow.
    Utworzone przez themim w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-04-2011, 12:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory Hamulce