Strona 85 z 161 PierwszyPierwszy ... 35757677787980818283848586878889909192939495135 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 841 do 850 z 1609

Temat: [Giulia/Stelvio] ACC, manetki Apple Car Play, Race Mode, kamera cofania Retrofit etc.

  1. #841
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,995

    Domyślnie

    Dodam parę groszy od siebie ponad to co Dareek napisał.

    Cytat Napisał Spike999 Zobacz post
    5 -> czy mogę dokupić większy wyświetlacz 8,8 i wymienić z moim? czy będzie kompatybilne i wystarczy tylko przepiąć?
    tak, tylko trafić na nieporysowany itp, z tym duża loteria, u handlarzy to każdy prawie igiełka a w praktyce wygląda inaczej (wiem, bo zmieniając swój kupiłem 3 szt, dwa były z uszkodzeniami powłoki zewnętrznej i ryskami, jeden mi się udało tylko zwrócić (ten gorszy), drugi był akceptowalny i zostawiłem a potem już z opisem drobnych mankamentów sprzedałem na forum).

    Cytat Napisał Spike999 Zobacz post
    6 -> czy jest szansa że nowy system multimedialny z nowych alf po FL, będzie dało się przełożyć do naszych aut? Za pół roku amerykanie już je będą rozbijać i przyjadą części do nas
    jak Dareek napisał, nie wiadomo. ogólnie duże ryzyko proszenia się o problemy też. przypadek z Białorusi od kolegi acab, gość ma 2018 Giulię z USA, zupdatował firmware radia do MV085, potem pokazały mu się 2 updaty (bo nowszy firmware wymaga 6 modułów: BCM/IPC/BSM/LBSS/RBSS/PAM) w minimalnej wersji firmwaru, po nie wyskoczyły mu jednak wszystkie, a po updacie ma błąd komunikacji PAM z BSM i parktronik mu nie działa. Sprawę próbował już ratować u kilku dealerów na Litwie i Białorusi, nie potrafią rozwiązać problemu, żadne resety konfigu proxi i inne zabiegi nic nie rozwiązują.
    Montując system całkiem innego typu, dostosowany do aut z kompletem modułów po updatcie, z nowymi funkcjami pewnie i hardware i software, ryzykujesz jeszcze większe problemy niż ma on.

    Cytat Napisał Spike999 Zobacz post
    7 -> Race mode instalacja
    ogólnie do zrobienia, ale napisz więcej jaki masz miesiąc/rok produkcji auta (w wer USA na naklejce na słupku B) - czy masz SGW (>2.2018, w Stelvio montaż obejścia lekka masakra). Firmwary nie moga być za stare bo może:
    a)nie ruszyc
    b)moga nie działać manetki zmiany biegów w trybie Race
    c)możesz po zmianie mieć mapy silnika/działanie dla wszystkich trybów jak w N
    d)jeśli masz regulację amortyzatorów, to trzeba zmieniać moduł od nich na inny bo głupieje

    Cytat Napisał Spike999 Zobacz post
    8 -> mam auto bez grzanych siedzeń z Los Angeles, czy ktoś próbował wymieniać fotele na takie z funkcja podgrzewania? czy wiązka pod siedzeniem obsłuży to? i czy wymian panelu klimy (z opcją podgrzewania) może zadziałać?
    jeśli masz już elektryczne, to moze to być nie tak trudna sprawa, ale byłbyś pewnie królikiem doświadczalnym - a co jak nie ruszy? kosztowo to droga zabawa raczej (koszt foteli i roboty), chyba łatwiej/taniej u tapicera (lub samemu) dorzucić swoje maty i dodać podpięcie/wyłącznik np w fotelu (olać panel).

    Tematy poziomowania lamp przednich masz ogarnięte (żeby się nie przestawiały losowo góra dół)? No chyba że zostawiasz lampy USA.

    jeśli Bielsko-B Ci pasuje to mogę się podjąć.
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  2. #842
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    854

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    Dodam parę groszy od siebie ponad to co Dareek napisał.


    tak, tylko trafić na nieporysowany itp, z tym duża loteria, u handlarzy to każdy prawie igiełka a w praktyce wygląda inaczej (wiem, bo zmieniając swój kupiłem 3 szt, dwa były z uszkodzeniami powłoki zewnętrznej i ryskami, jeden mi się udało tylko zwrócić (ten gorszy), drugi był akceptowalny i zostawiłem a potem już z opisem drobnych mankamentów sprzedałem na forum).


    jak Dareek napisał, nie wiadomo. ogólnie duże ryzyko proszenia się o problemy też. przypadek z Białorusi od kolegi acab, gość ma 2018 Giulię z USA, zupdatował firmware radia do MV085, potem pokazały mu się 2 updaty (bo nowszy firmware wymaga 6 modułów: BCM/IPC/BSM/LBSS/RBSS/PAM) w minimalnej wersji firmwaru, po nie wyskoczyły mu jednak wszystkie, a po updacie ma błąd komunikacji PAM z BSM i parktronik mu nie działa. Sprawę próbował już ratować u kilku dealerów na Litwie i Białorusi, nie potrafią rozwiązać problemu, żadne resety konfigu proxi i inne zabiegi nic nie rozwiązują.
    Montując system całkiem innego typu, dostosowany do aut z kompletem modułów po updatcie, z nowymi funkcjami pewnie i hardware i software, ryzykujesz jeszcze większe problemy niż ma on.


    ogólnie do zrobienia, ale napisz więcej jaki masz miesiąc/rok produkcji auta (w wer USA na naklejce na słupku B) - czy masz SGW (>2.2018, w Stelvio montaż obejścia lekka masakra). Firmwary nie moga być za stare bo może:
    a)nie ruszyc
    b)moga nie działać manetki zmiany biegów w trybie Race
    c)możesz po zmianie mieć mapy silnika/działanie dla wszystkich trybów jak w N
    d)jeśli masz regulację amortyzatorów, to trzeba zmieniać moduł od nich na inny bo głupieje


    jeśli masz już elektryczne, to moze to być nie tak trudna sprawa, ale byłbyś pewnie królikiem doświadczalnym - a co jak nie ruszy? kosztowo to droga zabawa raczej (koszt foteli i roboty), chyba łatwiej/taniej u tapicera (lub samemu) dorzucić swoje maty i dodać podpięcie/wyłącznik np w fotelu (olać panel).

    Tematy poziomowania lamp przednich masz ogarnięte (żeby się nie przestawiały losowo góra dół)? No chyba że zostawiasz lampy USA.

    jeśli Bielsko-B Ci pasuje to mogę się podjąć.
    Ja daję + 1 dla epsonix.. Tak solidne podejście i taka wiedza elektroniczna rzadko się zdarza..

    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

  3. #843
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    zDolny Śląsk
    Auto
    Mito 135 MA TCT było, Giulietta 170 MA TCT_była, Stelvio 200KM, Ducato 3,0 160 AT był, Corsa 130
    Postów
    221

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    miło mi z kolejnego zadowolonego klienta. dzięki
    Kolejny zadowolony klient i przewrotnie niezadowolony. Zadowolony był bym gdyby ten device mógł też zamontować w Mito. Przez prawie 8 lat istnienia fabrycznego akumulatora w Mito nie było problemu z SS bo sie nie włączał. Jakos tak zgrany był akumulator i system ładowania,że SS nie aktywował sie ( genialne posunięcie Fiata - jest system a jakby nie było i wszyscy zadowoleni - klient i EU)- chyba ,że ładowałem zewnetrznym prostownikiem - wtedy SS szalał. Przed zimą profilaktycznie dałem nowy akumulator i SS bez przerwy nadaje i muszę ręcznie wyłączać a wolałbym nie pamietać o nim. Jakiej informacji potrzeba aby zaadaptować ten układ?
    Jeżdżę Stelvio i Mito bo świetnie się uzupełniają. A pomysł jest włoski (właściciel/szef dużego kempingu na pólnocy Włoch):
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSCF0040.jpg
Wyświetleń:	1
Rozmiar:	72.6 KB
ID:	264977  

  4. #844
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,995

    Domyślnie

    Cytat Napisał ignacy Zobacz post
    Kolejny zadowolony klient i przewrotnie niezadowolony. Zadowolony był bym gdyby ten device mógł też zamontować w Mito.
    PRzyjżę się temu kiedyś. Przydałoby się Mito w garażu na grzebnięcie. Narazie zrobię Giuliettę (zapamiętanie DNA i S&S w autach 2010-2012, potem już chyba pamietają - przynajmniej nasza z wiosny 2013) a potem zajmę się Mito. Wrzucę info na odpowiednim forum jak będzie gotowe.
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  5. #845
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jml
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia 2.0 TBi 200KM
    Postów
    452

    Domyślnie

    Cytat Napisał ignacy Zobacz post
    Kolejny zadowolony klient i przewrotnie niezadowolony. Zadowolony był bym gdyby ten device mógł też zamontować w Mito. Przez prawie 8 lat istnienia fabrycznego akumulatora w Mito nie było problemu z SS bo sie nie włączał. Jakos tak zgrany był akumulator i system ładowania,że SS nie aktywował sie ( genialne posunięcie Fiata - jest system a jakby nie było i wszyscy zadowoleni - klient i EU)- chyba ,że ładowałem zewnetrznym prostownikiem - wtedy SS szalał. Przed zimą profilaktycznie dałem nowy akumulator i SS bez przerwy nadaje i muszę ręcznie wyłączać a wolałbym nie pamietać o nim. Jakiej informacji potrzeba aby zaadaptować ten układ?
    Jeżdżę Stelvio i Mito bo świetnie się uzupełniają. A pomysł jest włoski (właściciel/szef dużego kempingu na pólnocy Włoch):
    Wygląda na to że wcześniej się nie włączał, bo aku nie był naładowany do końca. Po zmianie aku masz lepiej naładowany i załącza się SS za każdym razem.

    Mam to samo w Giulii, ostatnio przy diagnozie aku mi podładowali w serwisie i SS pierwszy raz, po ponad roku użytkowania auta, załączył się :|

    W ogóle pogadałem o tym dziwnym systemie doładowywania akumulatora - co do którego miałeś kiedyś wątpliwości [MENTION=20089]epsonix[/MENTION] - okazuje się, że nie doładowuje się do końca ze względu na ekologię... Żeby było niższe spalanie na papierze, aku ładuje się tylko w ograniczonym zakresie...

  6. #846
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,995

    Domyślnie

    Cytat Napisał jml Zobacz post
    okazuje się, że nie doładowuje się do końca ze względu na ekologię... Żeby było niższe spalanie na papierze, aku ładuje się tylko w ograniczonym zakresie...
    dokładnie tak to interpretuję - fałszywa ekologia, a w tle dodatkowe przejazdy do ASO, generowanie toksycznych odpadów po bardzo wczesnych wymianach akumulatorów itp. to jest tak jak się patrzy jedynie na ile L paliwa i ile g CO2 samochód generuje w sztucznym teście, gdzie muskają gaz, wyłączają silnik ze S&S a aku jest mocno naładowany i alternator nie obciąża bo nie ładuje z wyłączoną klimą itp, a nie patrzy się ile toksyn (innego rodzaju) generuje tak zaprojektowany samochód w perspektywie czasu jego użytkowania. Do tego ceny części, blokowanie niektórych częśći (modułów elektroniicznych) na dany VIN, powoduje że auta przedwcześnie będą złomowane, stąd też kolejna śmieci/toksyny/energia będzie potrzebna do utylizacji po znacznie mniejszej ilości lat użytkowania. najważniejsze że producentowi biznes się kręci.
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 02-01-2020 o 13:55
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  7. #847
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    zDolny Śląsk
    Auto
    Mito 135 MA TCT było, Giulietta 170 MA TCT_była, Stelvio 200KM, Ducato 3,0 160 AT był, Corsa 130
    Postów
    221

    Domyślnie

    Cytat Napisał jml Zobacz post
    Wygląda na to że wcześniej się nie włączał, bo aku nie był naładowany do końca. Po zmianie aku masz lepiej naładowany i załącza się SS za każdym razem.

    Mam to samo w Giulii, ostatnio przy diagnozie aku mi podładowali w serwisie i SS pierwszy raz, po ponad roku użytkowania auta, załączył się :|

    W ogóle pogadałem o tym dziwnym systemie doładowywania akumulatora - co do którego miałeś kiedyś wątpliwości [MENTION=20089]epsonix[/MENTION] - okazuje się, że nie doładowuje się do końca ze względu na ekologię... Żeby było niższe spalanie na papierze, aku ładuje się tylko w ograniczonym zakresie...
    Tak to wyglada. Oryginalny EXIDE nie mógł byc do końca naładowany, dlatego SS rzadko sie włączał. Z drugiej strony bezproblemowo wytrzymał 8 lat i nie zmuszał do wymiany na już - po prostu przed zima nie ryzykowałem dalszej eksploatacji bo dawał juz oznaki słabości przy diagnostyce przyrządowej. Nowy z Varty ma widac troche inne parametry mimo papierowych bardzo podobnych do Exide( różnica w prądzie rozruchowym na korzyść Varty) i system z jakiegoś nieustalonego powodu lepiej ładuje. W Stelvio dla odmiany SS działa idealnie i dlatego zakupiłem wyłącznik od Epsonixa by sie pozbyć idiotyzmu. Teraz to samo chcę własnie zrobic z Mito i MAM NADZIEJĘ ,że zadziała tak samo jak w Stelvio , i ze jest to tylko kwestia identyfikacji i dobrania właściwych pinów z device'a oraz kostki w panelu przełączników). Dlatego powstaje pytanie co różni system ładowania w moim Stelvio od tego w Twojej Giulii - wszak elektronika powinna byc taka sama chocby ze wzgledu na koszty produkcji. Czyżby chodziło o sam akumulator i jego niebadane parametry np opór wewnętrzny lub inny dziwny czynnik?

  8. #848
    Użytkownik Świeżak Avatar piotr_147
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    mielno
    Auto
    Alfa 155 v6 ,Giulia Q4
    Postów
    197

    Domyślnie

    No właśnie ja mam chyba problem z akumulatorem w giuli chociaż ma 2 lata to drugi raz w czasie jazdy zaczeła mi wariować elektronika mnóstwo błędów i tryb awaryjny po podłączeniu kompa stan naładowania 70 % ,czy giulia jest tak czuła na słaby akumulator chociaż nie wykazuje on oznak zużycia .Czy może problem jest gdzie indziej jak bym miał wymieniać aku. na nowy to jaki polecacie ,może wziąć trochę mocniejszy?
    alfa 145
    alfa 147x5
    alfa 155 v6
    alfa 159 jtd 8v

  9. #849
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dk08012
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Giulia 2.2 ZF 8HP
    Postów
    355

    Domyślnie

    Wina aku, mi przy słabym, wyskakiwały błedy z czujnikami abs, kontrola trakcji itp, potem wraz z naładowaniem i przebytymi kilometrami błedy znikały. Jedyny plus to system S&S ktory automatycznie nie działa przy słabym akumulatorze )
    AR Giulia 2.2 2016 ZF8

  10. #850
    Użytkownik Świeżak Avatar Nemiroff
    Dołączył
    07 2019
    Mieszka w
    Gōrny Ślōnsk
    Auto
    StelvioQ Abarth Spider
    Postów
    156

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotr_147 Zobacz post
    No właśnie ja mam chyba problem z akumulatorem w giuli chociaż ma 2 lata to drugi raz w czasie jazdy zaczeła mi wariować elektronika mnóstwo błędów i tryb awaryjny po podłączeniu kompa stan naładowania 70 % ,czy giulia jest tak czuła na słaby akumulator chociaż nie wykazuje on oznak zużycia .Czy może problem jest gdzie indziej jak bym miał wymieniać aku. na nowy to jaki polecacie ,może wziąć trochę mocniejszy?
    Poczytaj mój wątek. Mi przez problem z prądem przestały działać hamulce....

Podobne wątki

  1. Retrofit nowego radia, dolożenie Android Auto / Car Play
    Utworzone przez epsonix w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 192
    Ostatni post / autor: 20-09-2023, 10:37
  2. Kamera cofania
    Utworzone przez SLukaS w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-03-2023, 09:35
  3. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  4. Apple Carplay w Stelvio
    Utworzone przez Stelviokrk w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-02-2018, 14:17
  5. Kamera cofania
    Utworzone przez Johny01 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-10-2012, 10:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory