Strona 87 z 161 PierwszyPierwszy ... 37777879808182838485868788899091929394959697137 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 861 do 870 z 1609

Temat: [Giulia/Stelvio] ACC, manetki Apple Car Play, Race Mode, kamera cofania Retrofit etc.

  1. #861
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,999

    Domyślnie

    ale co maja czasy pokazac, mapy ecu chyba sa te same n i d wiec i race, tylko pedal inaczej reaguje?
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  2. #862
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    No skoro ja mam różna moc na N i D to powinna być widoczna różnica. A skoro ja nie widzę różnicy to znaczy że w Race mod silnika jest z D.

    Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  3. #863
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,999

    Domyślnie

    daj znać. mi się wydawało wg tego co czytałem gdzieś na alfaowner że N i D jest ta sama moc tylko inna szybkość zmiany biegów i inna reakcja na gaz (i inny próg zadziałania TC). wiesz, w pomiarach 0-100 moze szybkość skrzynii wypaczać wynik - spróbuj może 80-120 w manualu na tym samym biegu (albo jakiś bardziej miarodajny 80-160 żeby zminimalizować bład pojedynczego pomiaru)
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  4. #864
    Użytkownik Rowerzysta Avatar So What!
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Było Subaru Legacy 3.0R, jest Giulia Veloce
    Postów
    338

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    zarowno na CC jak i EC
    Co to jest CC i EC?

  5. #865
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    Ustawnie proxi dla race mode. Przy CC masz typowy Race Mode, przy EC masz dynamic bez ESP.

    W multiecusan jest to jako dna type 2, EC jest jako dna sport

    Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  6. #866
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,999

    Domyślnie

    Cytat Napisał So What! Zobacz post
    Co to jest CC i EC?
    Ty masz CC, tak chciałeś (wydaje mi się że gadaliśmy o tym). EC to masz Dynamic bez ESC zamiast Race - czyli zostają czerwone tła itp.
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  7. #867
    Użytkownik Rowerzysta Avatar So What!
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Było Subaru Legacy 3.0R, jest Giulia Veloce
    Postów
    338

    Domyślnie

    [MENTION=79678]kozak[/MENTION], dziękuję Już wiem, dlaczego nie rozumiałem skrótów

    [MENTION=20089]epsonix[/MENTION], wszystko się zgadza Wszystko działa super! Bardzo dziękuję profi ogarnięcie wszystkiego Zdecydowanie wolę liniowa charakterystykę pedału gazu. Jest bardziej przewidywalnie.
    Ostatnio edytowane przez So What! ; 20-01-2020 o 17:24

  8. #868
    Użytkownik Świeżak Avatar Dusza86
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia + Giulietta QV
    Postów
    44

    Domyślnie

    Przerabiam od jakiegoś czasu temat ACC w manualu, wczoraj poszły update i dalej wywala błąd systemu kolizyjnego. Po kilku godzinach drążenia w google znalażłem 2 sztuki Qv manuał + ACC. Robił ktoś w manualu?

  9. #869
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    854

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dusza86 Zobacz post
    Przerabiam od jakiegoś czasu temat ACC w manualu, wczoraj poszły update i dalej wywala błąd systemu kolizyjnego. Po kilku godzinach drążenia w google znalażłem 2 sztuki Qv manuał + ACC. Robił ktoś w manualu?
    Załatw proxi z nich i będzie jasne

    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

  10. #870
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,999

    Domyślnie

    to były Q z MT6 zdjęcia z netu a Ty proxi chcesz jeszcze. większości użytkowników aut nie ma na żadnym forum, a z tych co są to jeszcze jakiś tylko procent mały ma dostęp do MESa czy innych tooli które zgrają proxi. z resztą w takim z Q będzie tyle różnic że nie ma szans tego rozkminić - te rozkminianie proxi to się robi na zasadzie porównywania aut o bardzo podobnych konfigach, które różnią się 1/2 elementami, wtedy można jeszcze popróbować które bity za co są odpowiedzialne
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 24-01-2020 o 21:13
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

Podobne wątki

  1. Retrofit nowego radia, dolożenie Android Auto / Car Play
    Utworzone przez epsonix w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 192
    Ostatni post / autor: 20-09-2023, 10:37
  2. Kamera cofania
    Utworzone przez SLukaS w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-03-2023, 09:35
  3. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  4. Apple Carplay w Stelvio
    Utworzone przez Stelviokrk w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-02-2018, 14:17
  5. Kamera cofania
    Utworzone przez Johny01 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-10-2012, 10:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory