To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
[MENTION=20089]epsonix[/MENTION] , zobacz na użytkownika 'mts' jakie by nie miał wyposażenie, nie powinno ono wpływać znacząco na wynik, auto jest niżej niż seria ale dużo wyżej niż Twoje auto. Może ma z innej dostawy z Eibacha, może Eibach zrobił running change i nie zmienili p/n ....
Zastanawiam się nad sprezynami z 2017 Q4, jesteś w stanie ustalić jakie mają numery AR ?
myślę że ustalić możemy albo pytając tu na forum tych co zmienili na Eibachy i ciągle w piwnicy im leżą ori, albo zobaczyć w keyePer tym który jest dostępny jakie dawali wtedy do Q4.
teraz co do forumowiczów z giuliaforums do których się odwoływałeś. mts ma auto 2019 Q4 ze szklanym dachem (ile do todaje +50-70kg?), on zmierzył stock na 14" (35.5cm) przód i 14 1/4" czyli jakieś 36+ cm tył. u mnie tak jest już po Eibach-u!! i jest za nisko. ja już nie kumam skąd jeszze te różnice mogą wynikać. mts tam w wątku spodziewał się ze 2019 zaś zmieniali wysokość sprężyn, popatrzcie też na wcześniejsze posty Il_Conte (auto z 2018 Q4 - on ma na pewno prod 2019 conajmniej wiosna bo kiedyś mnie pytał o wysyłkę bypassu SGW do USA) - on miał po ok 2cm wyżej niż mts.
co do pomiarów mts, zobaczcie na jego zdjęcia - zrobione pomiary z ukosa a miarka przecież nie dotyka kapsla, podejżewam że obarczone ok 1cm błędem paralaksy - ja u siebie mierzyłem prostopadle do kapsla felgi (dzisiaj sprawdzałem 35cm i 36cm).
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Przyglądnąłem się zdjęciom "mts" i faktycznie jakieś cuda, to auto stoi podobnie jak Twoje wiec jest za nisko dla mnie.
Zdecydowanie kupie sprężyny z 2017 Q4 .... to jedyny słuszny kierunek.
Odgrzebię kotleta.
Dzisiaj przypadkowo natknąłem się na certyfikat TUV dla sprężyn Eibach do Giulii.
https://eibach.pl/gfx/multimedia/doc...2/E1010013.PDF
Jest tam ich pełna specyfikacja dla wszystkich wersji, ciekawy dokument dla ew. porównań z innymi producentami (są podane m.in. średnice sprężyn i drutu, długość bez obciążenia, charakterystyka liniowa lub progresywna).
Wynika z tego, że jednak sprężyny zgodnie z logiką są rożne dla 2WD, Q4 i Q (a nie MT czy AT8).
Dla porównania certyfiakt TUV dla sprężyn ST suspension (czyli KW):
http://docs.kwsuspension.de/ga15041-1211-17.pdf
P.S. Epsonixie jak Twoja reklamacja w Eibachu?
Ja pisałem z miesiąc temu do Bilsteina PL i DE, kiedy w końcu B6 Damptronic dla Giulii Q4 będzie dostępny (status "w przygotowaniu" jest od prawie roku), to PL nie wie, a DE pełna olewka...
Ostatnio edytowane przez Bosman ; 25-05-2020 o 15:21
dawno temu też to czytałem, tam jest to jakoś głupio zrobione, gwarantuję Ci że wersje RWD z AT8 nie złapią się na tą wersję sprężyn. W innym dokumencie grze też jest TUV jak i w konfiguratorze na niemieckiej stronie znajdziesz że zestaw taki jak dla Q4 stosuje się dla RWD AT8, tylko RWD MT6 ma ten zestaw z numerem -01-.
Nie ma zestawu dla aut z aktywnym zawieszeniem, to też w drugim dokumecie od Eibacha
temat z EIbach PL nie przeszedł, na siłę mnie skierowali do sprzedawcy a mi się już nie chciało pisać pism. staram się uważać, nie zawsze się udaje, ale już jestem w te klocki lepszy. ale parę razy skrzynia zahaczyła o coś, również gdzieś podłoga pod tyłkiem z lewej czy prawej strony, zderzak porysowany od spodu a wystający fragment nadkola z przodu w Veloce naderwany. no ale dziwić sie jak mam tam 8cm prześwitu - parkingi z lekkim progiem i skosem a do tego jakiaś nierówność to już wyzwanie i przyszuranie
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Może ST (KW) jest rozwiązaniem, jak już kolega wcześniej pisał.
Z ich TUV wynika, że mają tylko po 2 rodzaje sprężyn na przód i tył dla wszystkich modeli Giulii.
"Slabsze" przody dla 2WD, "mocniejsze" dla Q4 i Q.
"Słabsze" tyły dla 2WD i Q4, "mocniejsze" dla Q.
W sumie ma to sens.
Pytanie jak działa w praktyce.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Jakby ktoś chciał to mam do sprzedania sprężyny z wersji rwd 2016r.
Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka