Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33
  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2019
    Auto
    Giulia Veloce TI
    Postów
    87

    Domyślnie Harman-Kardon Ustawienia Equalizera

    Cześć

    Jakość dźwięku emitowanego przez audio HK była omawiana już wiele razy i nie chciałbym poruszać tego po raz kolejny.
    Chciałbym, abyście pochwalili się ustawieniami z jakich korzystacie na co dzień i jakie Waszym zdaniem potrafią wycisnąć najwięcej z tego systemu.
    Być może pomoże to znaleźć lepsze rozwiązanie od tego z ktorego korzystamy na co dzień.

    Ja, po wielu kilometrach zabawy, spocząłem na następujących ustawieniach:

    Niskie: +4
    Średnie: +8
    Wysokie: +8
    Balans/Fader: Lekko cofnięty w stosunku do domyślnego, na wysokość głowy
    Redukcja Hałasu otoczenia: Wyłączona
    Zmiana głośności podczas jazdy: Wyłączona
    Źródło dźwięku: Spotify/Bluetooth
    Gatunek: Róźne

    Zaznaczam, że audiofilem nie jestem, więc nie wiem jakie rozwiązanie jest "dobre" i szukam takiego, którego miło się słucha.


    › Więcej...: Harman-Kardon Ustawienia Equalizera

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar Broster
    Dołączył
    05 2018
    Mieszka w
    Zurych
    Auto
    Alfa Romeo Giulia 2.2 180KM
    Postów
    84

    Domyślnie

    Samo podpięcie telefonu kablem bardzo mocno poprawi ci jakość dźwięku.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2019
    Auto
    Giulia Veloce TI
    Postów
    87

    Domyślnie

    Cytat Napisał Broster Zobacz post
    Samo podpięcie telefonu kablem bardzo mocno poprawi ci jakość dźwięku.
    No w trasie może i tak, ale jak jeżdżę po mieście to nie będe podpinał telefonu

  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar Broster
    Dołączył
    05 2018
    Mieszka w
    Zurych
    Auto
    Alfa Romeo Giulia 2.2 180KM
    Postów
    84

    Domyślnie

    Ja mam krótki kabel na stałe wyciągnięty i uchwyt magnetyczny na telefon także zlsamo podłączenie telefonu zajmuje 3 sekundy Harman-Kardon Ustawienia Equalizera

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał gruby19 Zobacz post
    Zaznaczam, że audiofilem nie jestem, więc nie wiem jakie rozwiązanie jest "dobre" i szukam takiego, którego miło się słucha.
    Jeśli nei szukasz dźwięku zbalansowanego, neturalnego, to ustaw sobie jak Ci się podoba. Jeden lubi przebasowany dźwięk, inny woli jak mu wysokie tony robią dziurę w mózgu. Każdy też słucha innego gatunku muzyki. Z uwagi na to pytanie troche bez sensu...

    Jest natomiast coś, co każdemu wyjdzie na dobre - to źródło. Spotify ma słabą jakość dźwięku (poziom mp3), dodatkowo zabijaną przez stratny kodek Bluetooth. Kup sobie (albo ordynarnie ściągnij z neta) jakiś album w formacie bezstratnym (najpopularniejszy FLAC), odpal przez kabel, i porównaj z tym, co masz na spotify. Z doświadczenia wiem, że im lepszy sprzęt, tym gorzej brzmi przy słabym źródle.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar azar
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta 1.4
    Postów
    1,716

    Domyślnie

    Ja zawsze uwstawiam wszystko na zero.
    Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
    Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
    Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał azar Zobacz post
    Ja zawsze uwstawiam wszystko na zero.
    chociaż raz się z azarem zgadzam
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar azar
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta 1.4
    Postów
    1,716

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomtrz Zobacz post
    chociaż raz się z azarem zgadzam
    hehe trzymaj piwerko
    Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
    Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
    Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C

  9. #9
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4
    Postów
    1,468

    Domyślnie

    Na zero ustawiamy, jak mamy monitory studyjne (głośniki, które budowane są po to, aby oddawać idealnie dźwięk wg tego, jak był nagrywany w studio i masterowany).
    W samochodzie nigdy nie mamy idealnego nagłośnienia. Ja jestem zwolennikiem bardzo delikatnej korekty.
    Średnie tony - ze względu na to, że najłatwiej je odwzorować, nigdy nie koryguję. Wysokie tony - minimalnie na plus (ale minimalnie, żeby nie syczały za bardzo - to słychać, kiedy zaczynają się wybijać). Niskie tony -> jak kto lubi. Ale zwykle jak się za dużo doda, to zwyczajnie dudnią zamiast pompować.

    Warto też zwrócić uwagę, że jak puszczamy muzykę z telefonu, to telefon też ma swój equalizer. Ustawiajmy z wyczuciem. Przy dźwięku niuanse robią różnicę.

    No chyba, że ktoś chce nagłaśniać remizę. To co innego. Tutaj nie mam kompetencji

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar azar
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta 1.4
    Postów
    1,716

    Domyślnie

    Cytat Napisał mateuszszar Zobacz post
    W samochodzie nigdy nie mamy idealnego nagłośnienia.
    Wydałem 6k aby HK o to zadbał zbadał i wszystko policzył ile gdzie trzeba podbić
    Zgadzam się, że np bazową wersję audio trzeba mocno wspomóc żeby doszło do jakości choćby Fiata Pandy ale z średnim i HK jest już ok. D nie urywa ale jest przyzwoicie.

    Nie czuję potrzeby mocnej modyfikacji w samochodzie gdzie i tak dochodzi tłumik, czynniki zewnętrzne, szum wiatru itp. To bym musiał kręcić EQ bez przerwy

    Bardziej bym wolał opcję kompresji jak jest np w Fiatach. Wiadomo że kompresja to kompresja ale przynajmniej w takim środowisku jak samochód pozwala na słyszenie wszystkiego wyraźnie. Z resztą i tak większość dzisiejszej muzyki to "parówy" na wykresach

    Btw remizy to akurat HK się nie nadaje bo jest sporo cichszy od wersji "średniej". Wersja podstawowa nie powinna w ogóle być dopuszczona do sprzedaży. Szczególnie jeszcze w samochodzie aspirującym premium
    Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
    Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
    Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C

Podobne wątki

  1. przycisk ustawienia lusterek
    Utworzone przez rebuseq w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28-03-2019, 11:14
  2. [159] nastawy Equalizera - jakie najlepsze?
    Utworzone przez MikeDraven w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-06-2017, 11:38
  3. Wskazania komputera-ustawienia
    Utworzone przez jan dukat w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-01-2014, 23:37
  4. Ustawienia nawiewów
    Utworzone przez nobodyspecial w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 14:19
  5. Dysze spryskiwaczy - ustawienia
    Utworzone przez askew w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-11-2012, 22:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory Hamulce