Strona 106 z 284 PierwszyPierwszy ... 65696979899100101102103104105106107108109110111112113114115116156206 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,051 do 1,060 z 2833

Temat: Zakup Stelvio/Giulia po faceliftingu

  1. #1051
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał Nemiroff Zobacz post
    To był kiedyś budynek Polmozbytu. Przetrwał nienaruszony też duch polmozbytu. Masakra do kwadratu... Jak oni tam wogóle jakieś samochody sprzedają?
    Do Katowic mam o rzut beretem. Jeżdżę tam prawie codziennie od 20 lat. W tym czasie kupiłem 3 nowe Alfy - każdą w innym salonie, ale żadnej w Katowicach, choć zawsze próbowałem. Przypadek? Nie sądzę
    Ostatnio edytowane przez Krzysztof ; 27-01-2020 o 19:18
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  2. #1052
    Użytkownik Świeżak Avatar Amoath
    Dołączył
    12 2018
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0 jtdm 170KM
    Postów
    214

    Domyślnie

    volvo xc60 - fajnie wyglada typowy szwedzki samochód, wnętrze tragedia chodz juz nie tak zimno jak w starszych modelach, prowadzenie fajne raczej gotowa na bycie statecznym na lodzie i w trudnych warunkach silnik 2.0 T3 chyba 150KM daje całkiem rade z automatem ale no moja 159 2.0 jtdm jest żwawsza.

    Mazda CX5 - wygląd super, idealna linia nadwozia, mój faworyt jak by nie było AR na rynku, prowadzenie japońskie, czyli dynamicznie zestrojone auto, wnętrze ogarnia kierowce i pasażerów bardzo wygodne stołki, kierownica malutka przyjemna, wszystko intuicyjnie, 2.5 b + at brakuje mocy ... doładowanie zrobiło by robotę, zdecydowanie słabszy od XC60