Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Temat: [Giulia] Zbieżność

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 07105415
    Dołączył
    08 2020
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia 2.0/200KM
    Postów
    250

    Domyślnie

    Cytat Napisał daras Zobacz post
    Tylna oś ma regulację geometrii w dwóch punktach/płaszczyznach: zbieżność i pochylenie koła w płaszczyźnie pionowej.
    Przednia oś ma możliwość regulacji tylko zbieżności.
    Regulację geometrii powinno się rozpoczynać od tylnej osi.
    W takim układzie zwracam honor, zostałem wprowadzony w błąd.

  2. #22
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Mangamather
    Dołączył
    06 2019
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Super, 2.0T, 200 HP
    Postów
    9

    Domyślnie

    Trzy tygodnie temu miałem robiony przegląd przy 30k. km. Robiłem go w ASO przy Krasnobrodzkiej w Warszawie (Euromobil). Akurat mieli promocję na geometrię kół - 159 PLN za kompletną geometrię. Ponieważ delikatnie ściągało mi auto w prawo, zdecydowałem się na skorzystanie z promocji.
    Na początku, w ogóle, nie chcieli mi przydzielić promocji, bo stwierdzili, że akurat Giulii to promocja nie obejmuje. Powiedziałem doradcy, że na stronie jest wielkie zdjęcie Giulii z napisem informującym o promocji na geometrię. Z wielką łaską, powiedzieli, że w takim razie zrobią. Odebrałem auto, i tak samo jak auto ściągało w prawo tak jest i teraz. Muszę zadzwonić do tych gamoni i powiedzieć, że dalej ściąga. Czy jest możliwe, że w ogóle jej nie zrobili? Szczerze mówiąc takie ma wrażenie, nie poczułem żadnej zmiany, a doradca mnie zapewniał, że wszystko skorygowali. Ogólnie, to chyba straciłem zaufanie do tego serwisu, muszę zweryfikować, czy faktycznie prawidłowo dokonali przeglądu (mam jeszcze inne wątpliwości).

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Giulia
    Postów
    330

    Domyślnie

    W sprawie geometrii zawiasu w Giulii/Stelvio to lepiej pojechać do serwisu, który się w tym specjalizuje i ma porządne urządzenia, np. Hunter.
    Trzeba koniecznie zwracać uwagę na nakładki, na koła, ponieważ starsze wersje mają tzw. kłowe, wykonane z metalu, zakładane w 3 punktach na rant felgi.
    Ponieważ nakładka bardzo silnie przylega do felgi, to przy nieumiejętnym montażu/demontażu rysuje felgi.
    Nowsze nakładki są wykonane z tworzywa, mają owalny kształt i przylegają do powierzchni bocznej felgi. Jest mniejsze ryzyko pozostawienia śladów, chociaż nadal jest przy nieumiejętnym zdejmowaniu.
    Zawieszenie w Giulii/Stelvio ma 2 płaszczyzny regulacji tyłu i 1 z przodu.
    Dla większości serwisów Alfa to egzotyka. Ustawiają na zasadzie czytania instrukcji z monitora urządzenia.
    W ogóle nie znają tych samochodów, punktów regulacji szukają wg wskazówek komputera.

  4. #24
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków/Brzesko
    Auto
    Stelvio / 75
    Postów
    168

    Domyślnie

    Ja opowiem swoja historie z geometria po zakupie miałem wymieniana kiere na gwarancji.
    Po zmianie od razu nowa kierownica była źle ustawiona (niby jest wieloklin ale była krzywo).
    1 wizyta ściągali kiere i cos tam ja ustawiali coś tam się poprawiło ale dalej było krzywo
    2 wizyta korygowali zbieżność miało być dobrze ale dalej było źle(miedzy czasie wpadły zimówki i kola rozmiar mniejsze)
    3 wizyta w ten wtorek korekta i odbierając auto Pan mówi jest fabryka(dodał ze coś się im musiało przestawić w laserach czy coś ale może faktycznie nie umieli tego podczas 2 wizyty ustawić i teraz inny chłopak się tym zajął) i faktycznie teraz jest elegancko
    Oczywiście wszystko na gwarancji.Wiec chyba naprawdę cieczko ustawić zbieżność w tych autach.

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar prezes-tk
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Siemianice/Słupsk
    Auto
    Były: 2 x AR 166 2,4 20v, AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 2,4 20v, Giulia Super 2.0T. Obecnie inna marka.
    Postów
    1,433

    Domyślnie

    Cytat Napisał daras Zobacz post
    (...)i ma porządne urządzenia, np. Hunter.
    Nie przeceniałbym. Jest wiele urządzeń nie gorszych. Ale o mechanika mającego wiedzę i pomyślunek już ciężej. A co do tego, czy Alfa jest "cięższa" do regulacji. Znam gorsze i jakoś daje się radę.

  6. #26
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,569

    Domyślnie

    Cytat Napisał prezes-tk Zobacz post
    Ale o mechanika mającego wiedzę i pomyślunek już ciężej
    Tu 100% racji, u mnie ustawiał niby na porządnej,nowej maszynie przy przebiegu 12kkm, teraz mam 21kkm i widzę, że od zew. obie opony "bierze" dużo więcej jak od wew. Może ktoś poleci sprawdzony serwis we Wrocławiu?.

  7. #27
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    AR 156 1.8 TS -> AR Giulia Super 2.2 D
    Postów
    1

    Domyślnie

    Czy w Krakowie / Małopolsce / Śląsku ktoś poleci ludzi którzy ogarną temat ustawienia zbieżności w Giulii? Letnie przody tak jak koledzy powyżej piszą, zjedzone od środka... Z usług ASO nie jestem zbytnio zadowolony...

  8. #28
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2019
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    13

    Domyślnie

    Witam,
    Mam pytanie, czy ktoś posiada wiarygodne dane regulacyjne geometrii kół Stelvio? W jednym ze źródeł piszą o "-" zbieżności kół tylnych, w innym o "+".

  9. #29
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    146 1.4TS, GTV 2.0TS, Giulia. Była: 159 2.0JTDm
    Postów
    686

    Domyślnie

    Podobny problem był w 159. Też opony zdzierało od środka. Zbieżność ustawiłem na 0 i problem zniknął. Zrobię to samo w giulii i zobaczymy co wyjdzie.

    Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka

  10. #30
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Super 2.2 M-jet MT 180 KM '16
    Postów
    129

    Domyślnie

    jestem po przeglądzie w ASO w Bielsku-Białej. Zna się ktoś z Was na wynikach referencyjnych Giulii odnośnie tego zagadnienia.
    Jaka jest zbieżność referencyjna ? na wydruku ASO są puste miejsca.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20211120_082752.jpg
Wyświetleń:	66
Rozmiar:	86.7 KB
ID:	281510

Podobne wątki

  1. [ Giulia ] wersja Giulia/Business i dyfuzor od Veloce
    Utworzone przez SWRSC w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 252
    Ostatni post / autor: 14-10-2024, 22:15
  2. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  3. Zbieżność przed FL a zbieżność po FL
    Utworzone przez maniek7712 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 05-10-2010, 23:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory