Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 40
  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    396

    Domyślnie Pas przedni 2.0 a 2.2D , czy są różnice?

    Witam kolegów z działu Giuli.
    Niedawno stałem się posiadaczem ( zobaczymy czy szczęsliwym ) Giuli z Hameryki .
    Alfa stoi i blacharza i czeka na nowy przód.
    Chciałbym się zapytać czy ktoś może wie, czy są różnice między pasem przednim w tych wersjach silnikowych?
    Ja mam 2,0. Natomiast co do oferty części zamiennych na portalach ogłoszeniowych , to w Europie niestety większość części jest do 2.2.

    Co może pasować ? a co na pewno będzie inne? ( widzę że w pasie jest dużo tych chłodnic, naliczyłem chyba 4, do czego aż tyle ? płyn, intercooler, parownik klimy, a co jest czwarte, od skrzyni chłodnica czy co?
    Z tego co mój blacharz mówi to najbardziej opłacalnie kupić cały przód, nie bawić się w pojedyncze części? Dobrze mówi?

    Na szczęści poduszki nieruszone i ogólnie nie jest bardzo uderzona.
    Może niektóre części udało by się uratować, ale wolałbym założyć kompletne nieuszkodzone części.

    Lampy, zderzak , maska to raczej powinny być takie same niezależnie od wersji silnika? Czy tam też były jakieś zmiany?

    Generalnie zapytam czy może jest na forum ktoś kto przerabiał Giulie z Usa? Z jakimi problemami trzeba będzie się jeszcze liczyć? Programowanie tylnych lamp pewnie, z nawigacją radiem trzeba coś robić?

    Edit:
    Jeszcze fotki dorzucę, może ktoś coś podpowie


    › Więcej...: Pas przedni 2.0 a 2.2D , czy są różnice?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20190903_084948.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	179.4 KB
ID:	263524   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20190903_085210.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	182.3 KB
ID:	263525  
    Ostatnio edytowane przez Kacper_agh ; 13-11-2019 o 18:47
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar dk08012
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Giulia 2.2 ZF 8HP
    Postów
    244

    Domyślnie

    Poduszki nieruszone przy takim uderzeniu, aż dziwne kurde..
    AR Giulia 2.2 2016 ZF8 230KM 520Nm WYKRES: https://ibb.co/nP9hPf4

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio 2.0 280KM
    Postów
    835

    Domyślnie

    Co do radia, to nie jest pewien jak jest teraz, ale wiem że były jakieś różnice jeżeli chodzi o częstotliwości pomiedzy USA i UE. Widzę, że jesteś z Krakowa, nieco daleko bo mam znajomego, który ogarnia kwestie lamp i infotainent. Co prawda jeszcze niedawno zarzekał się że Włoszczyzny nie ruszy, ale coraz większą ilość Alfy ze Stanów wymusiła na nim złamanie danego słowa...

  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar piotr_147
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    mielno
    Auto
    Alfa 155 v6 ,Giulia Q4
    Postów
    165

    Domyślnie

    pas przedni między benz. a dieslem różni się trochę belką i kierownicą powietrza ale , na siłę można to ogarnąć jak nie ma się wyjścia ,ta mała chłodnica jest od skrzyni
    alfa 145
    alfa 147x5
    alfa 155 v6
    alfa 159 jtd 8v

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    396

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotr_147 Zobacz post
    pas przedni między benz. a dieslem różni się trochę belką i kierownicą powietrza ale , na siłę można to ogarnąć jak nie ma się wyjścia ,ta mała chłodnica jest od skrzyni
    Dzięki za informacje. Chłodnice też od biedy do uratowania, bo są szczelne. Jednak chciałbym o zrobić porządnie, bo auto nie na sprzedaż, tylko dla siebie, albo nawet lepiej, bo dla żony .
    Oczywiście wolałbym kupić od 2.0, ale jak okaże się trzeba będzie szukać wiele miesięcy to trzeba będzie coś wymyślić. Najgorsze w autach ze stanów to jest to czekanie. Kupiłem w czerwcu, a nie wiem czy w tym roku wyjade.

    Co do radia to w tej chwili to nie jest priorytet dla mnie obecnie . Mam nadzieje ze w Giuli na rynek USA wszyskie podzespoły elektroniczne są takie same, a różnica jest w oprogramowaniu najwyżej, bo dobie dzisiejszej modułowości po co by mieli w jednej fabryce robić coś specjalnie inaczej.
    Zastanawiają mnie tarcze zegarów? W giuli są klasyczne? To nie jest wyświetlane chyba? Czyli jak coś to trzeba wymianiać tarcze?

    Lampy tam są ksenony chyba zwykłe? Bo trochę nieogarniam jakie były wersje lamp w Giuliach.
    Jeśli miałby być aktywny tempomat, to po czym to poznać? Gdzie jest radar? W środku jest jakiś przycisk do niego? I czy jeśli kupie przód z radarem to można do jakoś doprogramować?
    Ostatnio edytowane przez Kacper_agh ; 13-11-2019 o 21:14
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar piotr_147
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    mielno
    Auto
    Alfa 155 v6 ,Giulia Q4
    Postów
    165

    Domyślnie

    ja tylko wymieniłem tylne kierunki na europę reszta do przeprogramowania łącznie z polskim menu itp.
    alfa 145
    alfa 147x5
    alfa 155 v6
    alfa 159 jtd 8v

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport
    Postów
    1,902

    Domyślnie

    pas przedni się różni od diesla chłodnice tez są inne (2 wody plus chłodnica klimy) wiatrak też do tego jeszcze chłodnica oleju (wUSA ma inne króćce - zostaje only ASO ok 900 pln). Identyczne są błotniki lampy maska i zderzaki - sprawdź czy miałeś czujniki parkowania i czy miałeś aktywny tempomat
    . Akurat kumplowi została dolna belka zderzaka i główną belkę poprzeczną razem ze styropianem. Światła tylne oddzielasz sygnał MESem kierunkowskazu od stopu i albo lampy przerabiasz albo wymieniasz. Menu polskie i parzyste częstotliwości radia da się uruchomić ale trzeba parę kabli przerobić przy wtyczce body bo nw otworzysz drzwi kierowcy i klapki paliwa. Żadna Giulia z USA nie ma czujników poziomowania świateł xenonowych niezależnie od tego czy masz xenon 25W czy 35 W i czy były spryskiwacze. Założenie świateł EU powoduje iż klękną one całkiem w dół. ten temat będę na dniach rzkimiwał

    - - - Updated - - -

    menu radia przestawiasz na system metryczny i w formie cyfrowej prędkość masz na wyświetlaczu na środku w kilometrach. Ja stelvo kupiłem w lipcu i od 1,5 miesiąca już jeździ Giulia pocz sierpnia od 1.5 miesiąca jeździ. Kup kompletny pas z chłodnicami od 2.0 - jest tego trochę na Allegro ale chłodnica oleju jak uszkodzona to tylko z ASO EU jest inna.

    - - - Updated - - -

    do belki górnej potrzebujesz takich 2 metalowych łączników - prętów - łączą one środkową belkę z pasem górnym. Zwróć uwagę na obudowę filtra oraz rurę od filtra do dolotu- lubi pękać- USA ma dolot inny. w ASO ok 250 pln. Najwiekszy zgryz będzie z lampami- jest ich sporo typów- ja bym kupił wersję USA i wyłączył obrysy unikniesz sporych klopotów

  8. #8
    ViP Maniak resoraków Avatar majk
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    ALFY
    Postów
    518

    Domyślnie

    Dareek wprowadzasz kolegę w maliny.

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfy Romeo MiTo; Alfa Romeo 159sw; Alfa Romeo Gulia Super
    Postów
    809

    Domyślnie

    Poduszki nieruszone przy takim uderzeniu, aż dziwne kurde..
    Po rozmowie z mechanikiem zaczynam się bać, iż hasło poduszki powietrzne to lipa.

  10. #10
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Techno
    Dołączył
    11 2018
    Mieszka w
    Krakow
    Auto
    166 V6 3.0, GT 2,0 JTS, Giuletta Sprint
    Postów
    13

    Domyślnie

    Będę śledził temat z wypiekami na twarzy, cały czas szukam czegoś fajnego w USA ale własnie większość walona przodem i boje się jednak tego.
    Trzymam kciuki,

    Czy możesz się podzielić kosztami sprawdzenia i innymi praktycznymi radami ? Może być na priv lub w cztery oczy bo jestem z Krakowa

Podobne wątki

  1. [159] Różnice 1.9 a 2.0
    Utworzone przez kmieciu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-05-2016, 11:28
  2. [145] JTD - różnice?
    Utworzone przez Klakierr w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-08-2014, 14:55
  3. [145] różnice po FL
    Utworzone przez kuba18nh w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-01-2010, 20:14
  4. zderzak przedni - różnice
    Utworzone przez Amadi90 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 30-08-2009, 09:02
  5. [156] 3.0/166 a 3.2/156 różnice
    Utworzone przez b.pawelek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-01-2009, 13:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory Hamulce