Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: System DNA przestał działać

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2019
    Auto
    Alfa Romeo Giulia 2.0 200KM
    Postów
    19

    Domyślnie System DNA przestał działać

    Czołem!

    Wstęp:
    Od kiedy jeżdżę swoją Giulią, czyli już od ponad roku, zawsze zauważałem, że pokrętło od systemu DNA jest lekko ciepłe (ale nie gorące, po prostu wyczuwalnie cieplejsze niż inne rzeczy obok). Czy Wy też w swoich Giuliach i Stelvio zwróciliście uwagę na coś podobnego?

    Sytuacja obecna:
    Wczoraj auto stało 2 godziny na parkingu w słońcu. Potem ruszyłem nim w trasę, ale za chwilę zauważyłem, że nie mogę zmienić trybu jazdy. System nie reagował na użycie pokrętła (na szczęście domyślnym ustawieniem jest N, więc nie było problemów z komfortowym podróżowaniem). Zauważyłem też, że na pokrętle w ogóle nie wyświetlają się literki D, N, A, a samo pokrętło jest gorące (gorące, czyli parzyło po dłuższym przytrzymaniu na nim palców). Pomyślałem, że może to po prostu wina upału, ale rok wcześniej we Włoszech nic takiego mi się nie zdarzyło.

    Dziś rano, a noc była trochę chłodniejsza, wsiadłem do auta, żeby zobaczyć, czy coś się zmieniło. Niestety, pokrętło cały czas jest gorące, a system DNA nie działa.

    Czy miał ktoś może podobną sytuację i może coś w temacie poradzić? Czy jedyną opcją jaka mi zostaje jest serwis?

    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,620

    Domyślnie

    Było trochę przypadków awarii DNA, trzeba by poszukać, przełącznik do wymiany raczej, ale z tym grzaniem to chyba pierwszy raz

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar So What!
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Było Subaru Legacy 3.0R, jest Giulia Veloce
    Postów
    338

    Domyślnie