Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 34

Temat: Perypetie serwisowe

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,999

    Domyślnie

    Cytat Napisał Annatar Zobacz post
    Dobra, nie znam się, ale się wypowiem: na moje oko ktoś coś odwalił (nawet nie musiał upalać, wystarczy, że o coś zawadził, albo nawet źle wjechał na kanał, cokolwiek), a że przyznać się nie mogą (tzn. mogą, ale nie chcą, bo koszty, koszty, koszty... które potem próbują przerzucić na klienta), to tną w
    jakoś tez tak myślę że o coś kołem zawadzić mogli przy małej prędkości.
    [MENTION=75532]jml[/MENTION] pooglądaj choćby ranty/powierzchnie felg wszystkich (również tych na tyle bo mogli pozamieniać). serwis/majster może nie być świadomy - wystarczy że mechanik uderzył i przypudrował/nie przyznał się, albo innym autem uderzyli np w skręcone koło. pooglądaj też czy nie masz śladu na drugim komplecie opon - np ocierka - mogło się zdarzyć przed ich wymianą. rzuć okiem też czy któreś koło nie jest bardziej do przodu lub tyłu - ostatnio była u mnie Giulia i coś mi optycznie nie pasował prawy tył (za blisko przodu), tak na palce porównałem z lewym kołem to było ok 8mm różnicy w przesunięciu - auto było bite w tył. właściciel był świeżo po geometrii i wszystko niby było cacy - no ustawili prosto, tak jak i można przestawić żeby kiera była na wprost ustawiając geometrię.
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 21-07-2020 o 15:30
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).