Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Temat: Perypetie serwisowe

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jml
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia 2.0 TBi 200KM
    Postów
    452

    Domyślnie Perypetie serwisowe

    Jako że z jakością obsługi w ASO Alfa Romeo bywa różnie, pozwoliłem sobie założyć ten wątek. Liczę na rzeczowe porady bardziej doświadczonych ode mnie użytkowników - nie znam się aż tak dobrze na mechanice samochodowej żeby w dyskusjach z ASO czuć się 100% pewnie.

    Serwis: GAM Długołęka

    Historia: od jakiegoś czasu miałem komunikat "nieaktywny start/stop", powiązany z niepełnym naładowaniem akumulatora. Kilka tygodni temu oddałem auto (Giulia 2016 200KM benzyna) do serwisu na diagnozę.

    Okazało się że przyczyną były niedziałające długie światła w lewym reflektorze, które powodowało serię błędów przez co akumulator nie ładował się dostatecznie, i po jakimś czasie (od ładowania) rzucało błędem o nieaktywnym start/stop. Dodatkowo stwierdzono lekko zapoconą pompę wody (bez objawów) i zalecono na wszelki wypadek wymianę. Do tego zszedł klar z prawego lusterka, zgłoszony do lakierowania na gwarancji.

    Czyli: wymiana lampy na nową oraz wymiana pompy wody, lakierowanie lusterka. Wszystko na gwarancji.

    Przy okazji diagnozy zostały przełożone opony z zimowych na letnie.

    Umówiłem się na naprawę w kolejnym tygodniu, zostawiłem auto na 2 dni. Po odbiorze i wyjeździe z serwisu naprawionym już autem zauważyłem od razu, że kierownica nie ustawia się prosto, tylko jest lekko przekrzywiona w lewą stronę. Ciesząc się znów autkiem, zbagatelizowałem, stwierdziłem że zgłoszę przy okazji. Poza tym był to piątek wieczór, po godzinach pracy serwisu (odbierałem zaraz przed zamknięciem).