Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 47

Temat: Schemat instalacji czujników poziomowania stelvio

  1. #31
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2023
    Auto
    stelvio
    Postów
    235

    Domyślnie

    A no chyba, że po demontażu radia bo bez tego nie ma wystarczająco miejsca, za licznikami też nie jest łatwo wypiąć wtyczki ale widać przynajmniej co się robi.

  2. #32
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,553

    Domyślnie

    Demontaz radia to pol minuty, 2 torx30 i radia na bok przekrecone nie odpina sie zadnej wtyczki.kazdy robi jak lubi, my wolimy tak

  3. #33
    Użytkownik Świeżak Avatar kuzon
    Dołączył
    12 2022
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Stelvio '18/280 KM PL
    Postów
    64

    Domyślnie

    Po przeczytaniu kilku porad z wymiany bypassu, zabierałem się do tego jak "pies do jeża" i nastawiałem się na krew, pot i łzy. Tymczasem zajęło mi to 15-20 min od momenty złapania śrubokrętu do wykręcenia schowka "na okulary", do jego odłożenia po całej operacji. Lewą rękę wsadziłem w miejscu gdzie jest czerwone kółko na zdjęciu (niestety, dłoń i przedramię nie może być "kulturystyczne"). SGW był tam gdzie czerwona strzałka. Krótki śrubokręt złapałem kciukiem i palcem wskazującym i w ten sposób naciskałem języczek wtyczki. Jednocześnie pomiędzy małym palcem a dłonią trzymałem przewody, lekko je ciągnąc. Po naciśnięciu śrubokrętem języczka wtyczki (zaznaczone na zdjęciach na czerwono) wypięła się ona bez problemu. Potem wystarczyło tylko na chybił-trafił wpiąć bypass. Zdjęcia zrobione endoskopem przed wypięciem SGW (trochę się obiektyw zabrudził, stąd kiepska jakość).
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	163
Rozmiar:	34.2 KB
ID:	288098
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.jpg
Wyświetleń:	153
Rozmiar:	33.2 KB
ID:	288099
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3.jpg
Wyświetleń:	147
Rozmiar:	54.8 KB
ID:	288100
    Ostatnio edytowane przez kuzon ; 01-10-2023 o 13:58

  4. #34
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,616

    Domyślnie

    Wszystko pięknie i dzięki za w sumie ceny opis, tylko czemu te ostatnie wpisy o sgw tłuczecie w tym wątku??

  5. #35
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2023
    Auto
    stelvio
    Postów
    235

    Domyślnie

    Cytat Napisał netzmark Zobacz post
    Wszystko pięknie i dzięki za w sumie ceny opis, tylko czemu te ostatnie wpisy o sgw tłuczecie w tym wątku??
    Bo to niejako kontynuacja uruchamiania poziomowania świateł ? Jeszcze przydał by się opis jak to ogarnąć w MES lub ALFAOBD.

  6. #36
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,616

    Domyślnie

    Ktoś będzie kiedyś szukał infa o zrobieniu bypassa to wejdzie w wątek o poziomowaniu bo to może być kontynuacja więc tu musi coś być o tym? Patrz trochę przyszłościowo i też pod kątem innych. W mojej opinii to tylko burdel się robi.
    A co do MES/AOBD jak ogarnąć czujniki to jak najbardziej masz rację, że to jest logiczne miejsce na to.

  7. #37
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2024
    Auto
    Giulia
    Postów
    7

    Domyślnie

    Witam
    Mam problem z tym diabelskim poziomowaniem, Giulia z USA wcześniej siedziały 25w teraz 35w.
    Dołożone czujniki, dociągnięte kabelki z aflm do kostek lamp. Moduł teoretycznie skalibrowany, łączy się z mesem, po uruchomieniu zapłonu wykonuje test i światła świecą na odpowiednią wysokość jednak po przejechaniu kilku metrów opadają na dół i tak sobie już zostają (odpiąłem cięgno czujnika z tyłu i w ogóle nie reaguje na zmianę pozycji).
    Jeśli chodzi o błędy to wywala Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_5546.jpg
Wyświetleń:	76
Rozmiar:	94.8 KB
ID:	290143

    Przy podpinaniu aflm korzystałem z schematów kostek z http://connectorrepairkit.mopar.com do łączenia lini can do modułu dałem skrętkę ze starej wiązki z jakiejś beemki, wiec teoretycznie połączenie powinno być poprawne.
    Grzebię z tym i grzebie i nie mam pomysłu co jest nie tak że to dziadostwo opada
    Uszkodzony moduł aflm?

  8. #38
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,553

    Domyślnie

    rozumiem że odpiąłeś z lamp analogowe/ręczne poziomowanie a zamiast podpiąłeś sobie indywidualne LINy z AFLS?
    lampy masz na pewno 35W czy handlarz tak powiedział?
    w proxi co zmieniałeś - które ustawienia i ręcznie które bajty z jakiej wartości na jaką jeśli chodzi o uruchomienia xenona skrętnego/autopoziomowanie? daj info, mogę looknąć (choć akurat z 25W na 35W i dokładkę AFLSa nie robiłem, myślę jednak że coś podpowiem a przynajmniej zweryfikuję teoretycznie)
    wrzuć schemat jaki robiłeś, porównam ze swoim.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  9. #39
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2024
    Auto
    Giulia
    Postów
    7

    Domyślnie

    Lampy mają po dwie przetwornice i na samych żarnikach jest napisane że mają 35w więc raczej to bym wykluczył
    Jeśli chodzi o podpięcie modułu to posiłkowałem się głównie informacjami z forum, opisami kostek i wiedzą Pana Marka.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_5500.jpg
Wyświetleń:	85
Rozmiar:	39.3 KB
ID:	290147
    Dociągnąłem przewody z pinów 5 i 13 z aflm podłączone bezpośrednio do kostek lamp pod pin nr 12
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_5498.jpg
Wyświetleń:	70
Rozmiar:	47.2 KB
ID:	290148
    Can oraz zasilanie z pinów 3, 11 i 12 wpięte w brązową kostkę C8 pod piny 12, 52 i 53. Masa podebrana z punktu przy progu.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_5566.jpg
Wyświetleń:	78
Rozmiar:	55.6 KB
ID:	290149

    Ogólnie po podłączeniu modułu nie zaczął mrugać przebieg jak np działo się to gdy wymieniałem radio więc raczej w konfiguracji proxi leży problem.
    Po podłączeniu mesa mam dostęp do modułu, mogę wykonać wszystkie testy (wysokości i skrętu- wszystko wykonuje poprawnie) oraz kalibrację, czujniki poziomowania w parametrach bierzących również reagują na ruch(zmienia się napięcie gdy nimi poruszam)
    Udało mi się także podmienić ten moduł na inny od znajomego i nadal to samo- po ruszeniu z miejsca lampy opadają na dół

    Tak więc wydaje mi się że nie skonfigurowałem tego modułu poprawnie w proxi i szczerze to nie wiem co tam trzeba zmienić żeby zaczęło to ze mną współpracować
    Aktualnie proxi wygląda tak
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_5567.jpg
Wyświetleń:	81
Rozmiar:	178.2 KB
ID:	290150

  10. #40
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2018
    Mieszka w
    BIALYSTOK
    Auto
    alfa romeo
    Postów
    1,646

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fleander Zobacz post
    Lampy mają po dwie przetwornice i na samych żarnikach jest napisane że mają 35w więc raczej to bym wykluczył
    Jeśli chodzi o podpięcie modułu to posiłkowałem się głównie informacjami z forum, opisami kostek i wiedzą Pana Marka.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_5500.jpg
Wyświetleń:	85
Rozmiar:	39.3 KB
ID:	290147
    Dociągnąłem przewody z pinów 5 i 13 z aflm podłączone bezpośrednio do kostek lamp pod pin nr 12
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_5498.jpg
Wyświetleń:	70
Rozmiar:	47.2 KB
ID:	290148
    Can oraz zasilanie z pinów 3, 11 i 12 wpięte w brązową kostkę C8 pod piny 12, 52 i 53. Masa podebrana z punktu przy progu.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_5566.jpg
Wyświetleń:	78
Rozmiar:	55.6 KB
ID:	290149

    Ogólnie po podłączeniu modułu nie zaczął mrugać przebieg jak np działo się to gdy wymieniałem radio więc raczej w konfiguracji proxi leży problem.
    Po podłączeniu mesa mam dostęp do modułu, mogę wykonać wszystkie testy (wysokości i skrętu- wszystko wykonuje poprawnie) oraz kalibrację, czujniki poziomowania w parametrach bierzących również reagują na ruch(zmienia się napięcie gdy nimi poruszam)
    Udało mi się także podmienić ten moduł na inny od znajomego i nadal to samo- po ruszeniu z miejsca lampy opadają na dół

    Tak więc wydaje mi się że nie skonfigurowałem tego modułu poprawnie w proxi i szczerze to nie wiem co tam trzeba zmienić żeby zaczęło to ze mną współpracować
    Aktualnie proxi wygląda tak
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_5567.jpg
Wyświetleń:	81
Rozmiar:	178.2 KB
ID:	290150
    Po podlaczeniu canów nowego sterownika body wykrywa nowy modul i licznik miga i w proxy musisz miec na czerwono że dodano nowy modul masz tak.

Podobne wątki

  1. Potrzebny schemat auto poziomowania ksenonów do 166 przedlift.
    Utworzone przez Chyzioslaff w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-09-2017, 13:24
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-03-2014, 08:18
  3. Schemat instalacji 156 1.6L 16V TS
    Utworzone przez ArturR_1975 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-06-2011, 18:45
  4. schemat instalacji ICS i radia w 166
    Utworzone przez lukanioo w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-04-2009, 17:16
  5. [75] Schemat instalacji
    Utworzone przez dav13 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 24-06-2008, 22:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory