Witajcie. Czy to norma, że kierownica najsłabiej jest ogrzewana w miejscu gdzie "przepisowo" powinny być ręce? Pewnie tak...
Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Witajcie. Czy to norma, że kierownica najsłabiej jest ogrzewana w miejscu gdzie "przepisowo" powinny być ręce? Pewnie tak...
Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Też tak mam
Dziwne to grzanie tej kierownicy,ale już się przyzwyczaiłem i lubię [emoji846]
Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Wydaje mi się, że tam trzymasz kierownice i "straty" ciepła są największe, no grzeje łapki.
Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
Potwierdzam, kierownica najsłabiej grzeje tuż nad ramieniami (w położeniu około za 10 druga) w miejscu gdzie są wyprofilowane wnęki na kciuki. To wynika chyba z wyprofilowania i grubości materiału.
Idzie się przyzwyczaić
Dzisiaj rano specjalnie zwracałem uwagę na grzanie kierownicy i u siebie żadnej wyrażnej różnicy dotykiem rąk nie stwierdziłem. Z ciekawości kiedyś zmierzę temp. kierownicy na dole i górze termometrem( może kolejna róznica UE & USA).
W poruwnaniu do zwyklej to kierownica od Giuli QV o wiele szybciej sie gzeje na gornej cwiartce, ale za to reszta trwa dluzej.
Wymienilem pare tygodni temu.
I pzy okazji zauwazylem ze odstemp do lopatek sie zmniejszyl o ~1cm.
Tempo ogrzewania wynika zapewne z innego typu materiału, w Q masz pewnie alcantare, ogólnie tak jak Stacho kombinuje ewentualnie odczuwalna niższa temperatura wynika z większej ilości materiału w miejscach wieńca kierownicy, bo nie sądzę, że sam element grzewczy w tym miejscu jest inny.
A ja myślę , że w częściach wieńca gdzie przychodzą ramiona,czyli od wewnątrz wieńca w pozycji za "dziesięć druga" po prostu nie ma elementu grzewczego
Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka