Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39
  1. #1
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia, Giulietta, GTV Spider
    Postów
    9,438

    Domyślnie Monostabilny przełącznik DNA - problemy, service news

    Daję znać.
    Na to badziewie jest nowy service news. Jest update firmwaru, ale jeśli się zbrickował to już tylko wymiana (+update). Już kiedyś była poprawka ale guzik dała widać.
    Gadałem z kumplem z ASO, powiedział że to badziewie tez czasem doprowadza do rozładowania aku (nie wiem w jaki sposób, może blokuje uśpienie się innych modułów, bo samo przy tak małych gabarytach nie jest w stanie pobierać niewiadomo jakiego prądu żeby doprowadzić do rozładowania aku szybko). Tak właśnie miał mój klient który dzisiaj dzwonił - wczoraj przyjechał po trasie, rano auto dead, podładował aku, DNA nie działa - niestety teraz to mój problem bo klient chciał mieć monostabilny przełącznik z Q (napis RACE) i ja mu go sprowadzałem/sprzedałem pół roku temu. Kolejne potwierdzenie żeby się trzymać z daleka od odpłatnego retrofitowania/sprzedaży gratów z FCA bo na końcu to tylko problemy a nie żaden biznes.

    Poniżej PDF service newsa
    DSCM.pdf


    › Więcej...: Monostabilny przełącznik DNA - problemy, service news
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 10-02-2021 o 16:22

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    Mito 1.4TB 155, Giulia 2.0TB 200 Super
    Postów
    556

    Domyślnie

    Monostabilny, to ten z pierwszych wypustów? Co to zostaje na danym trybie?

    Szkoda, że takie jaja z tym są. Myślałem coby to sobie w końcu sprawić.

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Shimmy
    Dołączył
    04 2019
    Mieszka w
    KR/ERA
    Auto
    Giulia B-Tech+
    Postów
    908

    Domyślnie

    Cytat Napisał Trevor Zobacz post
    Monostabilny, to ten z pierwszych wypustów? Co to zostaje na danym trybie?

    Szkoda, że takie jaja z tym są. Myślałem coby to sobie w końcu sprawić.

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
    Monostabilny to ten od MY19, który nie pamięta pozycji - odbija do środka.

    Z resztą - w PDFie masz:
    Service News dotyczy wszystkich samochodów Giulia i Stelvio wyprodukowanych od maja 2018 roku do 11 grudnia 2020 roku.
    O, Quadrifoglio w dieselu:
    2.9 V6 JTD z kierownicą z lewej strony
    hahahaha
    Ostatnio edytowane przez Shimmy ; 09-02-2021 o 11:13

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia, Giulietta, GTV Spider
    Postów
    9,438

    Domyślnie

    mono-stabilny = jedno stabilny przecież to proste słowotwórstwo i nazwa którą tu na forum używamy wiecznie (i ogólnie od dzisięcioleci używana w elektryce czy elektronice) - czyli do jednej pozycji zawsze wraca. tylko te mają firmware (są na CAN), starsze (które nazywam tri-stabilne(+ew Race monostabilny jeśli pod Q)) to przełączniki typowo elektromechaniczne, bez procka/firmwaru i bezproblemowe raczej.
    No właśnie, jeszcze jest PDF załączony który wszstko opisuje. Kolego @Trevor ogarnij się, oczekujesz wszystkiego pod nos? I tak dałem pełne info i gdyby CI się chciało to byś sam wyczytał

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar filop
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    E0 BUSSO
    Postów
    195

    Domyślnie

    Ja tak miałem wczoraj. auto w niedzielę normalnie , wczoraj rano zgon. Nawet z kabli nie poszedł. Potem jazda z choinką lampek i brakiem trybów. ale w końcu te tryby wróciły, pewnie kwestia poziomu doładowania Aku.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
    E0 BUSSO

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar Gregor-Wrocław
    Dołączył
    09 2020
    Auto
    Giulia 2.0GME 200KM 2019r
    Postów
    242

    Domyślnie

    Jeszcze trzeba dodać, że ten monostabilny dość znacznie się grzeje...

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,495

    Domyślnie

    @epsonix dzięki za info

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia, Giulietta, GTV Spider
    Postów
    9,438

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gregor-Wrocław Zobacz post
    Jeszcze trzeba dodać, że ten monostabilny dość znacznie się grzeje...
    no właśnie nie wiem czy każdemu - ileś tam tych aut kilka u mnie i jedne faktycznie były dość ciepłe, ale też któyś kojarzę był normalny - nie wnikałem jakie firmwary czy roczniki produkcji, ot tak miałem w głowie że ludzie skarżą się ze te przełączniki się grzeją

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    Mito 1.4TB 155, Giulia 2.0TB 200 Super
    Postów
    556

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    mono-stabilny = jedno stabilny przecież to proste słowotwórstwo i nazwa którą tu na forum używamy wiecznie (i ogólnie od dzisięcioleci używana w elektryce czy elektronice) - czyli do jednej pozycji zawsze wraca. tylko te mają firmware (są na CAN), starsze (które nazywam tri-stabilne(+ew Race monostabilny jeśli pod Q)) to przełączniki typowo elektromechaniczne, bez procka/firmwaru i bezproblemowe raczej.
    No właśnie, jeszcze jest PDF załączony który wszstko opisuje. Kolego @Trevor ogarnij się, oczekujesz wszystkiego pod nos? I tak dałem pełne info i gdyby CI się chciało to byś sam wyczytał
    Ej spokojnie. Sory nie zauważyłem pdfa. A dla mnie ta logika słowotwórcza nie jest oczywista (mono stabilny wydawało mi się, że fizycznie pokrętło wraca do jedynej pozycji).

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia, Giulietta, GTV Spider
    Postów
    9,438

    Domyślnie

    Cytat Napisał Trevor Zobacz post
    Ej spokojnie. Sory nie zauważyłem pdfa. A dla mnie ta logika słowotwórcza nie jest oczywista (mono stabilny wydawało mi się, że fizycznie pokrętło wraca do jedynej pozycji).
    DOkładnie tak jest, ono wraca do jednej pozycji środkowej. Przekręcasz zgodnie ze wskazówkami, podnosisz tryb o 1 w górę ale pokrętło wraca na sprężynce, przeciwnie, tryb leci w dół i też pokrętło wraca. To po krętło góra/dół zatem a nie DNA(R)

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Service News 27 01.11 - czy ktoś ma dostęp
    Utworzone przez MiLykie w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-09-2017, 16:03
  2. distance to service
    Utworzone przez turlisalfaromeo w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 27-01-2014, 18:03
  3. ASB ZF service manual
    Utworzone przez danus77 w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-06-2010, 21:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory